strings

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

draag jij strings?

Poll eindigt op

ja
127 (80%)
nee
30 (19%)

Totaal aantal stemmen: 157


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:17

mizz_R"]
[quote="Nanda schreef:
Nee nooit. Heb ik het lijf niet voor


Voor een string niet?
Maak niet uit wat voor een figuur je hebt hoor!! Lachen
[/quote]

Vind ik ook geen verschil maken. Ik ben geen slanke den, maar draag strings omdat ik dat prettig vind zitten. Wat iemand anders daarvan zal vinden zal me een worst wezen.
Bovendien ziet alleen mijn vriend mij in ondergoed.

* To Belg, or not to Belg *


Hermelijn

Berichten: 6664
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Maastricht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 11:50

nee ik draag geen strings...ik vind ze totaal niet lekker zitten..en dat gezeur over randjes vind ik ook onzin, als je echt zo'n strakke broek aanhebt dat die zichtbaar zijn, zie je een string ook. En idd, wat iemand hier al zei, tussen een string en een tent zitten verschillende mooie soorten lingerie...Een onderbroek is niet meteen een wijd flubberig ding hoor...Of je koopt de verkeerde natuurlijk.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:09

ik draag altijd strings. en als ze allemaal in de was zitten dan baal ik best wel...moet ik een onderbroek aan grrr!!!! ik vind ze met paardrijden lekkerder zitten dan een onderbroek. ze zitten gewoon kei lekker en je hebt nooit een onderbroek-lijn:D én je het schijnt niet door...tenminste niet goed. of je moet een heeel doorschijnende broek aantrekken met een kort truitje. en zoals je sommige mensen hebt: een zwarte string. Ik ging eerst een keer uit..waren de deurnese er ook hoor je een meid zeggen: aaaahh mijn string zit in mijn reet! duh...dom wijf. effe een beetje laten horen dat je een string aan hebt. alsof we dat niet zien met hun zwarte strings in hun witte broeken. dat is ook niet nogidg..opscheppen tsssss

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 12:26

Ik draag ze eigelijk heel weinig, in de zomer droeg ik ze meer dan nu Verward

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 13:36

Mijn god..boeie wat iedereen voor onderbroek draagt?
Slapen Ik draag altijd strings...en nu?..slaapt er iemand vannacht beter door nadat ik bekend heb?????? Lekker Belangrijk... *LOL* *LOL* *LOL*

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 19:41

SmithsGirl"]
[quote="sl0wm0ti0n schreef:
Mannen in strings vind ik zo ontzettend smerig!!


Niet helemaal mee eens... ik heb de Chippendales gezien... en sommige heren zagen er toch bijzonder prettig uit hoor, met hun stringetje... dan moet ie wel goed gevuld zijn... Knipoog
[/quote]

Ik dacht dat dat niet belangrijk was voor vrouwen Scheve mond Verdrietig

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 21:11

Ik draag altijd strings Haha!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-02 21:54

Ik heb echt altijd strings aan. Ik zat in de eerste toen ik ermee begon. Dus 4 jaar geleden.
In de zomer maakte we altijd hele lange buitenritten en een x had ik mezelf doorgereden met een string, toen heb ik de dag erna bij de buitenrit wel een onderbroek aangetrokken maar dat zit gewoon ect niet. Die randjes jeuken verschrikkelijk.
Nee echt geen onderbroeken voor mij!!! Scheve mond

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-02 12:33

iloveyou schreef:
ik ben 14 jAar


De datum in je profiel geeft 18 jaar aan, en in je persoonlijke info vertel je weer dat je 17 bent......................

Maargoed, ik draag geen strings, vindt ze niet lekker zitten en voor de mooiigheid hoef ik het ook niet te doen. Heb er namelijk ook het figuur niet voor.
Als ik een string aan heb, dan heb ik de hele tijd de neiging om mijn onderbroek uit mijn reet te halen, lekker charmant wel Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers