Wat in huis is anders met kerst bij jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Wat in huis is anders met kerst bij jullie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 19:32

Zoals de titel al zegt wat is anders bij jullie in huis?
Bij ons staat er een gietijzere vaasje in het raam, met een krans mos en in dat vaasje zit een hele grote rode kerstbal. In het mos heb me ma kerstlichtjes gezet.

Dan hebben we nog een soort van paastakken (staan er het hele jaar door) in een hoge vaas en daar heeft ze rode bolletjes lampjes in gedaan.

En we hebbe 2 grote gietijzere potten in huis met een of andere vage, hang plant daar zitten allemaal lichtjes in Party!!

Ziet er op zich wel leuk uit allemaal Lachen en zaterdag zetten we de kerstboom op, we hebben overigens een rode boom

En jullie ben toch wel benieuwd Haha! misschien zijn er ook mensen die het hele huis vol hebben??????? Of juist er niks aan doen

ceelylover

Berichten: 1010
Geregistreerd: 18-08-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 19:37

wij hebben altijd vroeg de kerstboom staan whaha.
maar mijn moeder is er helemaal weg van ..
een grote nep boom in de kamer(tot het plafon)
dan naast de soort openhaard alleen dan op gas.. 2 echte kerstboompjes.. op het dreswaar nog een nepkerst boom..
dan nog op een tafel een grote kerststal..
allerlij kerst poppetjes in planten enz..
voor het raam een kersthert met kerstman en slee verlicht..
ook nog aan een ander raam een ster met lichtjes..
overal wel wat!!
buiten bij de blokhut ook nog zo'n lichtslang..
best wel veel vind ik... Knipoog

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 19:38

Wij hebben lichtjes voor het keukenraam, een kerstboom, lichtjes voor de achterdeur en in de gang een soort slinger van (neppe) dennetakken met lichtjes naast de voordeur. Kan dat laatste niet echt uitleggen..

In de tuin hebben we lichtjes in de rozenboog en aan het schuurtje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-02 19:39

Ik ben vreselijk saai hoor. Ik verander helemaal niets in mijn huis. De kerstboom heb ik de deur uit gedaan want de katten braken hem af. Mijn man moet vaak werken met de kerstdagen en dan ben ik vaak vrijwilliger op stal.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-02 19:50

Het valt allemaal nog wel mee, hoor ik weet niet of dat alleen op tv west is "kersthuis" of dat kersthuis ook bij tv oost enzo is??? Als je dat af en toe ziet!!! Dan schrik je je echt dood, dan kan je echt niet bewegen