Meisjeshaat

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 16:34

Nou Nou hahaha zo erg is amsterdam ook weer niet, maar ik geef eerlijk toe, amsterdammers zijn vaak zo asosiaal.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 16:45

Nou, meisjes zijn onuitstaanbaar voor jou omdat jij in een bepaald opzicht een bedreiging of concurrentie voor ze vormt in hun ogen. Jongens hebben dat niet, maar hoe gaan die onderling met elkaar om? daar ben jij niet bij! MAar het zal er niet veel beter aan toe gaan, alleen zouden mannen dat nooit toegeven. Maar die kunnen heel lellijk vuilspuien over elkaar hoor.

Josti

Berichten: 1534
Geregistreerd: 28-03-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 19:49

mizz_R schreef:
sorry hoor maar ik weet niet waar jij woont waarschijnlijk in het gooi heb ik begrepen!!! Maar zoals ik merk kom je niet vaak in amsterdam en dus weet jij niet hoe hier de jaloezie is!!Hier in amsterdam gunt geen wijf je wat!! Als je er bijv leuk uitziet en een leuke kop hebt dan ben je gelijk een poedersuikerwijf en een slet enz...


Ik woon ook in Amsterdam, kom regelmatig in de stad, loop ook wel eens tegen iemand aan, maar heb echt nog nooit problemen gehad, ook niet met types waarvan je t zou verwachten (klinkt stom, maar groepen pubermeisjes enzo...zal er verder maar niet uitgebreid op in gaan Knipoog)
Als ik tegen iemand opbots, lach ik gewoon vriendelijk en zeg sorry.
Ik word ook niet vuil door meisjes aangekeken, iig nooit iets van gemerkt, maar ik let daar eerlijk gezegd ook niet zo op.

Denk idd dat het wel deels van je eigen instelling afhangt. Als iemand met een arrogante smoel tegen me opbotst en me vervolgens aankijkt alsof ik degene was die niet uitkeek, heb ik ook wel eens het gevoel bitch kijk uit Tong uitsteken maar ik ga er verder niet op in en loop gewoon door, kan me daar verder echt niet druk over maken.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 21:01

dat heb ik soms ook wel
of op school
dan loop je gewoon rustig kijkt opeens zo'n meisje super verwaand naar je, terwijl je helemaal niks doet (of hebt gedaan) En dan soms scheld ze je ook nog eens uit
daar kan ik dus echt niet tegen, maja als dat hun manier van doen is... maken ze niet veel vrienden denk ik Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 21:41

je er druk om maken, daar wordt je moe van.
Het negeren ... daar wordt ik nie moe van hoor Knipoog
Maar het is naar mijn ideee ook, hoe je het zelf ziet.
Als jij er in blijft geloven dat iemand je haat, dan is het kringetje snel rond!

Ik trek me eigenlijk weinig aan van wat andere mensen om me heen doen als ik bv in de stad loop...

Machie

Berichten: 16004
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:03

Ik heb percies t zelfde, heb niet voor niets maar 1 echt hele goeie vriendin, doe mij maar jongens, die zijn niet zo vreselijk 8terbaks....

Bij mij in de klas zit ook zo'n doos!!! Ik heb sinds een paar maanden een paard, en zij heeft er geen, nou die is me jaloers!!!
Echt zo van, wat een lelijk beest, dat je je daarmee durft te vertonen, en ga zo maar door!
En dat terwijl baloe niet eens zo lelijk is, toch???
Bah, ik haat dat zo he!!!

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:07

Ik kan ook beter opschieten met jongens dan met meisjes.
Jongens zijn denk ik vaak eerlijker en roddelen minder veel.
maar het is ook weer niet zo dat ik meisjeshaat heb.

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 23:37

Ik heb het altijd beter met jongens kunnen vinden, die zijn veel relaxter. Maar ik heb ook zat vriendinnen, dus het kán wel gezellig zijn met meiden onder elkaar! Zelfs voor een jongenstyp als ik... En ik kom ook dagelijks in Amsterdam, en ik heb dat toch ook echt niet hoor, Miss X... Nou vraag ik me af, hoe komt het dat Margreet, Josti en ik er geen last van hebben, maar jij wel? Ik denk dat het dan toch een beetje aan jouw eigen uitstraling of instelling of iets in die geest ligt...

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:15

Dat merkte ik vooral toen ik een jaar of 16 was. Nu ben ik bijna 10 jaar ouder en ik merk het een stuk minder. Maar vrouwen zullen altijd moeilijke wezens blijven denk ik.........Daarom vind ik het ook vaak makkelijker met mannen. Maar ja.....daar heb je vaak weer andere problemen bij. Bijvoorbeeld dat je nooit zeker weet of ze 'meer' willen dan alleen vriendschap.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:32

tja, het is toch wel een beetje het amsterdamse, laten we zeggen het grootstedelijkse....
wat de kassieres hier bij de dirk van den broek wel niet uit hun mond laten vallen.... Misselijk
en wat ik de jonge dames op straat allemaal wel niet hoor roepen....ze spreken ook nog eens dialect, soort mix van nederlands met marrkaans accent ...zeer vreemd voor nederlandse meisjes....schijnt trendy te zijn.
als je nou nog marokaans bent..ok.
het gaat er hier op straat wel hard tegen aan af en toe..en de laatste jaren is het er niet veel beter op geworden.
en ik woon toch al weer heel wat jaartjes in het centrum van mokumstad.
maar hopen op betere tijden. Verward

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:33

markkaans is dus marokaans