wat heb ik toch een kinderachtige klas

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 18:19

Misselijk
we hadden het eerste uur techniek en ik zat met nadine te klessen (parelgirl op bokt) toen ik wat wits voorbij zag schieten en de deur dicht hoorde slaan. dus ik kijk op hoor 'Angels' naam vallen en denk al ojee daar gebeurt iets. nou blijkt dat die afschuwelijke kl*****zak hem in elkaar heeft getrapt 'voor de lol' en toen mandy aan zn vrienden vroeg 'waarom kwamen jullie niet voor hem op hij is toch jullie vriend' antwoorden ze in een koor dacht het dus ff niet.
en ik vind angel toevallig leuk dus ik voelde me wel een beetje Verdrietig en een beetje heel erg Boos! en ik vond het poedersuiker dat ik niet gewoon op hem af kon stappen een arm om hem heen slaan en vragen of het wel ging. en ik wou die andere jongen ook wel een trap geven.
maar ja.. (volgen jullie het nog?)
moet ik tegen angel zeggen dat hij geen echte vrienden heeft en dat het allemaal gefaked is? Verdrietig


(ik nodig hem wel uit voor vrijdag knap he dat ik die stap al durf hihi)


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:26

tja ik ken het. Ach ja, laten we maar zeggen dat het de leftijd is Lachen Ze worden in de 4e al aardig volwassen *LOL*
Al duurt het bij jongens veeeeeeel langer Haha!
Groetjes

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:23

banketstaaf!! Ik zit dus pas in de 1e maar dan hebben wij zeker een hele volwassen klas want zo erg is het niet hoor, op een paar na die kunnen wel lomp doen maar ze slaan heus niet zomaar iemand in elkaar.. Echt zielig voor m, wat heeft ie eigenlijk gedaan volgens hun waarom ze m niet aardig vinden?

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:25

ik zit in de derde en mijn klas is helemaal verrukt (sorry) met gummetjes gooien, slaan, schelden, hele hoop gepest, bah...

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 19:27

niks! das um juist! hij is gewoon de zondebok gvd! zomaar zonder reden!
maar moet ik wel zeggen dat ál zn vrienden hebben gefaked? of maar laten rusten (en heb met het idee laten rondlopen dat hij toch wel wát vrienden heeft..)

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:31

dan word jij zn vriend, met een happy end! Haha!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:32

Ziek hoor! Wat een Kl**tzak

Duitse Herder Kennel vom Haus Eelerberg, Correct gefokte Duitse Herders.
http://www.vomhauseelerberg.com
Sinds 01/09/2012 trotste mama van Kaya

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 19:32

haha dan wordt ik zn vriend Lachen
heeft ie nou aan één vriendin..

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 19:39

beter 1 echte vriend(in) dan 10 die je achter je rug om niet moeten.
Heb zelf de ervaring gehad, en ja, het is k*t als je alleen zit (is nooit écht gebeurt, de stap die ik zette leverde nogal wat respect op), maar de gedachte dat je tenminste weet wat je aan iedereen hebt (over het algemeen vrij weinig... helaas) en dat je dat tenminste weet, dat is heel geruststellend.
Ik heb vaak genoeg tussen mijn vriendinnen ingezeten en me heel alleen gevoeld. Ik was het zieke kindje, gos wat zielig, en daardoor lag ik er echt ver buiten. Ach, ik weet tenminste wat ik aan ze heb. Zij gaan met de massa mee de draaimolen in (studeren etc, ik vinnut helemaal niet leuk, maar iedereen t zijne) en ik zit ondertussen lekker in de achtbaan die HET LEVEN heet (yess)... Dusseh: ff doorbijten, en dan heb je ook wat!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 19:41

daar heb je gelijk in laui
(vandaar dat spreekwoord beter 10 vogels in de lucht dan 1 in de hand? ohnee andersom..)
ga t morgen maar vertellen.. maar ik hoop dat ik niks verpest voor hem..

nadine_oud
Berichten: 3
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:24

hey, pammie..kop op meid....
angel mag dan doen alsof ie niks geeft om aand8 van jou, mar ik durf te wedden dat ie het heel erg leuk vind. hij merkt het ook vast wel! zolang je aardig tegen hem doe,t zal het al een steun zijn, en ik, of jessie, of onze andere vriendinnen zullen ook aardig doen, heeft ie al vijf mensen Lachen

you can't fight the tears that ain't coming

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 17:26

tnx dien! hij kokmt btw vrijdag, wel lief zijn tegen hem he? *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Cubby_, Axxy, dioni, Eefje_Sammy, Enzo_Ollie, Googlebot, Inney, joyce83, karelien, Lielle, lies_sparkle, lisanne87, lonniejj, Mariett, Marocje, MayoNeighs, MieLo, Moonfight, nathe, Sizzle, Talishe, Tucktuck, xColorCross en 79 bezoekers