Rot zusje

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-01 11:37

Hallo

Ik heb een rot zusje. Ze zit ook hier op Bokt onder de naam Wilona.

Ik weet echt niet meer wat ik met haar aan moet, ik ben inmiddels soms bang voor haar. En ze is een snotneus van 14 jaar!!!

We hebben altijd ruzie over de computer, we mogen ieders een half uur, maar dan komt ze eraan en ik zit erop: Ga er af, ik wil!

En als ik dat niet doe, begint ze te meppen en te slaan. Mn ouders zijn het echt spuugzat, de computer mag nu bijna niet meer aan EN DAAR BAAL IK VAN allemaal dank zij haar.
Ze weet mn paswoord van mn email en ze verstuurd emailtjes vanaf mijn adres en daar staat dan in: rot op vieze ***prutsmuts.

Nou zo kan ik nog wel ff doorgaan, ik word heelmaal gestoord van haar, hebben jullie tips heo ik haar het beste de grond in kan timmeren?

gr. Gerdien


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 11:49

Ik weet niet wat je daar aan kan doen.
Maar het password van je email kan je proberen te veranderen (of ander emailadres nemen)
SUcces hoor.
Ik heb ook een poosje ruzie gehad met mijn zusje maar nu gaat het een stuk beter.

:evaw:

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:13

Ik heb er ook 2.
Gelukkig is het bij mij niet zo erg.Ik heb geen idee wat je eraan kan doen.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:14

ik ken het.. hier ging het (lang lang geleden) altijd om het uur.. en dan na 55 min IK WIL! argh!! maar ik was altijd het kleine broertje wat er dan af werd gekicked.. dus ik proberen precies hetzelfde te doen.. bleven ze gewoon zitten Scheve mond\ blijkbaar toch niet echt onder de indruk van mij.. Verward Tong uitsteken

weet eigenlijk alleen dat je je paswoord van je e-mail adres maar moet veranderen, dat kun je doen door naar options te gaan en dan password.

weet iig ook dat deze fase ook voorbij gaat hoor.. kan het nu wel met beide broers goed vinden Lachen

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 12:14

ik ken het.. hier ging het (lang lang geleden) altijd om het uur.. en dan na 55 min IK WIL! argh!! maar ik was altijd het kleine broertje wat er dan af werd gekicked.. dus ik proberen precies hetzelfde te doen.. bleven ze gewoon zitten Scheve mond\ blijkbaar toch niet echt onder de indruk van mij.. Verward Tong uitsteken

weet eigenlijk alleen dat je je paswoord van je e-mail adres maar moet veranderen, dat kun je doen door naar options te gaan en dan password.

weet iig ook dat deze fase ook voorbij gaat hoor.. kan het nu wel met beide broers goed vinden Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:04

Keertje confronteren met haar eigen gedrag.Als zijn zulke lelijke dingen doet en zegt moet ze dat ook maar eens doen tegen iemand waar ze iets van nodig heeft, dat doet pijn.

Laat je ouders er maar tussen komen, het is ook hun dochter.

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 13:37

Probeer eens samen met je ouders en je zusje een tafelgesprek te houden. Een gezinsvergadering.
Het probleem is waarschijnlijk dat je zusje zich achtergesteld voelt. Ze is jonger dan jij, dus jij mag al meer, weet al meer, kan al meer.


Probeer ook je ouders ervan te overtuigen dat je er erg mee zit, want ook jij zou het toch liever gezellig houden. Vaak rollen gezinnen in een moeilijke periode in een cirkel van schreeuwen en verbieden. Waardoor het thuis niet meer uit te houden is. Het is natuurlijk ook heel vervelend voor je zus dat ze dit hier leest, want nu voelt ze zich natuurlijk ook heel rot.

Dus ik nodig je zusje uit om mee te praten hier. Weet je, het leven is te kort om de mensen die je lief hebt verdriet te doen. helaas komen we daar meestal te laat achter.
Dus kom op zussen, laat je horen en praat erover. Probeer alles wat je zegt of schrijft te doen zonder dat je de ander pijn doet. Dus eerst nadenken en dan doen. Dat is even moeilijk nu, omdat julie nu met zoveel emoties zitten. Maar probeer het allebei. Ik weet zeker dat jullie er uit kunnen komen.

Groetjes

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 14:56

Ik heb een broertje. Ook lekker irri Boos! Frusty Misselijk . Hij is 11. Ik probeer 'm meestal een beetje te chanteren. Maar ja, dan moet je wel wat hebben waarmee je d'r kan chanteren....

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-01 15:05

Ik heb een zusje, gelukkig wil zij niet op de computer. Maar het is altijd zo erg dat ze gigantisch loopt de pesten, te schelden en alles doen om mij maar dwars te zitten! Als zij er is ben ik zo gestressed en de enige keer dat ik rustig ben is als zij er niet is. Soms hou ik het gewoon niet uit. Ze steelt mijn spullen, molt ze en dan koopt ze geen nieuwe en als ze geld leent zie ik dat ook nooit meer terug. En als mijn moeder iets teveel geld heeft gebruikt dan zitten we dus in de schulden, dan moeten we rustig aandoen! En dan pakt zij geld voor snoep en het zwembad! Ik HAAT haar! Boos! Boos! Boos! Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk Misselijk

I love all my animals!!!! to everybody a big [MagNiet]../upload/445/kusjuh.gif[/MagNiet]

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 14:32

Ik vind het wel heel kinds wat je doet want je doet het allemaal zelf maar ik ga er everder niet op in als je hier verder gelukkig mee bent, fijn voor je!

Ik heb die email ook helemaal niet gestuurd, bewijs het eerst maar eens. Hoe zou ik ooit in jouw email moeten komen??

Erg zielig hoor, Maar ik ga hier verder niet op in. zo zielig ben ik niet... tsssss

I love to love!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 14:45

ik heb ook best vaak ruzie met mn broertje Scheve mond\
Maar we slaan elkaar niet in mekaar, dat vind ik wel erg laag, als je je broer/zus gaat slaan,haren trekken, schoppen etc. maar dat is mijn mening Lovers

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:10

Jammer dat jullie er niet allebei een beetje energie insteken.

Krijg de indruk dat er best ook met je zus valt te praten.

Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:14

ja met haar valt wel te praten wilona is heel aardig *LOL* maar gerdien ook hoor dus ik ben 'neutraal' *LOL*

Moosie

Berichten: 341
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:17

Ik vind het gewoon zo jammer als twee zusjes zo rot doen tegen elkaar. terwijl ze nu juist de tijd van hun leven samen kunnen hebben.

Gewoon zonde van die kostbare tijd

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 20:28

hoi
nou euh ik hoop dat het overgaat. ik heb 2 buurmeisjes, en weetje? die hebben vaak ruzie, maar dat zit in de familie. ze zijn 6 en 8 en die van 6 scheld de ander uit voor prutsmuts
dat is toch niet te geloven. ik zou een ernstig gesprek voeren maar ik kies geen partij. Cool nee nee, dat niet nee.

angel
Berichten: 1564
Geregistreerd: 15-04-01
Woonplaats: ~~*APELDOORN*~~

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 18:21

MMMmm tja.. ik vind wel dat je als je geen bewijs hebt dat wilona dat emailtje heeft verstuurd ook niet kan beschuldigen.. Verward eigenlijk als ik eerlijk mag wezen maar timmer haar de grond niet in maar ga niet op allez in wat ze zegt das misschien een tip suc6! En wilona.. ook suc6!! Party!! En ik heb veel zin om met jullie naar limburg te gaan dus heb geen zin als jullie dan de hele tijd gaan ruzie maken hoor Verdrietig vooral nu ik niet maar naar spanje ga!!!!!!!!!!
Dus allebei kom op!!! Pling
greeeeeeeeeetz +big hugg marielle Haha!

<font color=black><b><i>Hardcore 4 life!
</b></i>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: annaxmaex, DotBot, Dyphusion, GoogleAdsense, PollyPancake, SassyMoon en 21 bezoekers