vernielingen en diefstal, bij ons op stal.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

vernielingen en diefstal, bij ons op stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 22:18

Boos! Ik ben boos, er is iemand bij mij op stal, die nu voor de 4e keer mijn fiets heeft lekgestoken, mijn vader moest zelfs 5 gaten plakken (had geen nieuwe band thuis, en moest vandaag toch er weer mee naar school)
je heb wel vermoeden`s wie het gedaan kan hebben, maar geen zekerheid dat diegene ook echt de dader is, je moet eerst bewijzen hebben, voordat je het hard kan maken, maar het is zo gemeen en laag bij de grond, iedere keer wordt het gedaan als er toevallig niemand in de buurt is. Boos! mijn ouders zijn nu echt boos, ook mijn moeder`s brommer was afgelopen zondag lek (toevallig he!)er wordt ook onwijs veel gestolen bij ons, maar je kan de dader gewoon niet betrappen ( of daders !)er is zelf`s een hele dure fiets gejat en een mobiele telefoon, halsters, halstertouwen en noem maar op. de eigenaar van de stal vind het ook rot voor ons, maar kan er niets aan doen, want ze doen het als zij er niet zijn natuurlijk,als we wisten wie het is dan begrijp je,
misschien toch maar een keer stiekem een camera ophangen, of toch maar weer niet Verward ik weet het niet meer.
Laatst bijgewerkt door snoocky op 11-12-02 14:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 00:22

hhhmmmm ken je die alarmapparaatjes dat als je het pinnetje eruit trekt dat die kei hard beginnen te piepen? Span eens een visdraatje en dan maak je die aan zo'n ding vast, als hij dan komt en hij ziet dat draadje niet is hij zo weg.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-02 12:53

Zolang je niet weet wie het is, wordt het lastig. Ik weet niet hoeveel mensen er bij jullie op stal rondlopen? Maar die kun je niet altijd in de gaten houden.
Wat betreft die spullen die verdwijnen is er denk ik maar 1 optie. Zorg dat je je spullen bewaard in een afgesloten kast en zorg dat je niks laat rondslingeren.
Wat betreft je fiets wordt het moeilijker. Kun je hem niet op een plaats wegzetten waar hij goed in het zicht staat? Dan zal die persoon er moeilijk ongezien kunnen bijkomen...

snoocky

Berichten: 987
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-02 14:41

bedankt voor jullie reactie, mijn fiets staat altijd wel in het zicht, maar ik denk dat het gebeurt als we aan het rijden of zo zijn, en we zijn met ongeveer 20 a 25 mensen, maar die zijn er niet allemaal tegelijk.