Het is hier heel leuk in Florida

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-01 17:16

Hoi, ik wilde jullie even laten weten dat het hier heel leuk is, en uiteraard mooi weer. Ik hoorde dat het in Nederland weer veel regende, niets nieuws onder de zon dus. Ik droom wel veel over Iones en dat hij moet revalideren, ben er 's nachts steeds weer mee bezig. Ik kom pas weer thuis over een week. Veel sterkte daar dus.


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 17:18

Hey cooool... ik ga ook naar Florida! Hoop trouwens voor je dat als je treug komt het hier eindelijk lekker weer is (nu dus echt NIET) anders is het zo'n cultuur schok hihi.
Hebben ze daar idd slangen en krokodillen? Of hebben mn vrienden gewoon uit hun nek ge***? *LOL*
Veel plezier verder!!

mdev

Berichten: 354
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Zeven, DE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:01

Florida rulez!!! Haha!

'k Ben er drie jaar geleden ook geweest (toen we in de states woonden), jammergenoeg in februari, 't was toen net geen 20 graden. Maar we zijn toen naar Magic Kingdom ,Universal Studios en Kennedy Space center geweest, echt heeel leuk!!!

These train conversations are passing me by
And I don't have nothing to say
-Adam Duritz

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:16

leeuuuk!!! Party!! en ikke helemaal gezorgt dat ik woensdag avond op stal was zodat ik naar je les kon kijken! zit je in florida!! Frusty

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:25

hoi
me nichtje uit florida is hier net weggegaan.
ik ben er 2 jaar geleden ook heen geweest, wat is het mooi daar he *LOL*

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:27

Leuk zeg dat je het daar zo tof hebt Party!! !!! oh ik ben jaloers!!! Hier regent het al bijna de hele week!!! In Baarn heeft bijna alles blank gestaan! Veel plezier nog he!! xxx Roos

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 18:31

ikke vorig jaar feb..
in Miami!!!
owwwww wat ik last van een cultuurschok zeg!!!
ik was echt verbaasd dat er geen palmbomen waren en dat ieder1 hier zon haast heeft!!!

maarre...
heel misschien zit k er in aug weer n weekje (hoop...hoop)

enjoy the rest of your stay!!

..... leeg .....

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 08:31

Oh gaaf... zit je weer in Florida? Ik miste je al hier! Geniet er maar lekker van! Party!!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 08:45

Toen ik in Miami was, waren er plenty palmbomen hoor. En slangen en krokodillen. Plus papegaaien (IEKS!!!!!!!!!!!!!) en muggen en zon en elke dag een fiks buitje. Cocktails, gezelligen mensen, etc.

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 09:34

ik had helemaaaaala geen last van muggen..
mn hele vakantie 1 nuggebult!!! (terwijl ik normaal gesproken echt lek wordt geprikt!!)

jaah Lov..
ik bedoelde dat er hier geen palmbomen vwaren dat dat ik dat zooo raar vond (laten we t maar op n jetlag houden!!! want duh dat er geen palmbomen zijn!!)

..... leeg .....

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-01 12:57

hee!!!!zit je in Florida??wissik nog niet eens..tss. Dacht al:wat heb ik lang geen berichtjes van Desiree gelezen!Maar fijn dat het leuk is. Snap wel dat je veel over Iones denkt, maar het komt wel goed! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie