Denken dat je iets vergeten bent..

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flew

Denken dat je iets vergeten bent..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 10:11

.. maar wanneer je het gaat controleren blijk je het toch niet vergeten te zijn.

Ik vanochtend nog, had de paarden in de bak gezet en dan moet het stroom er gewoon op omdat de mijne anders uitbreekt. Toen ik eenmaal thuis zat sloeg de twijfel toe of ik wel echt het stroom erop had gedaan. Hoe langer ik erover dacht, hoe zekerder ik wist dat ik het stroom vergeten was erop te doen. Kortom; ik weer terug naar stal. Staan daar keurig de paardjes voor het draad, terwijl het stroom er dus WEL op staat. Ik kan mij niet herinneren wanneer ik het stroom erop heb gedaan, maar ik had het dus wel degelijk gedaan. *zucht.

Hopeloos. Hebben jullie dat nou ook wel eens?

Rinske

Re: Denken dat je iets vergeten bent..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:13

Oh dat heb ik heel vaak Haha! . Dan heb ik het huis op slot gedaan maar dan vraag ik me ineens af of ik dat wel heb gedaan. Blijk ik dat natuurlijk gewoon te hebben gedaan. Maar uit automatisme heb ik dan het idee dat ik dat vergeten ben.
Wat ik wel vaak heb is dat ik iets wil pakken boven, dan kom ik boven en dan weet ik dus niet meer wat ik er kom doen Nagelbijten / Gniffelen . Een keer terug naar beneden lopen werkt dan meestal wel Haha! .

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:14

Echt heel herkenbaar Ja
Ik had vanmorgen ook zo'n gevoel, ik ben echt alles nagegaan wat ik had kunnen vergeten. Zelfs of ik wel een bh aan had Clown Uiteindelijk bleek dus m'n mobiel nog thuis te liggen Vork

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:16

Dat heb ik dus ook Clown
En waarom vergeet je het?? Omdat je het uit gewoonte vanzelf al doet en er niet echt over nadenkt Knipoog

Ik heb het ook altijd met de deuren, het gas etc etc Nagelbijten / Gniffelen

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 10:16

Rinske schreef:
Wat ik wel vaak heb is dat ik iets wil pakken boven, dan kom ik boven en dan weet ik dus niet meer wat ik er kom doen Nagelbijten / Gniffelen . Een keer terug naar beneden lopen werkt dan meestal wel Haha! .

Dát heb ik ook echt heel vaak, dat ik gewoon helemaal vergeten ben wat ik nou wou doen. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:17

deuren op slot doen Ja
twijfel ik altijd aan Clown
gaat zo op de automatische piloot dat je echt gewoon niet meer kan herinneren of je het wel fo niet hebt gedaan Haha!

tanya89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:18

Heel herkenbaar ja Ja Ook dat van ergens heen gaan en dan vergeten wat je nou wou gaan doen..

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:19

ik heb het ook heel erg..

vooral met staldeuren en halsters.
mijn bijna nieuwe paard kwam gister op stal. een 2,5 jarige hengst.. dus ff bekeken en zo. stal weer dicht halsster af.

sta ik in de bak te praten met iemand.. denkik..heb ikhet halster wel af, of de deur wel dicht etc etc.

wat ik elke keer vergeet is of ik de wc wel heb doorgespoeld. hih.

ik denk dat het komt omdat het automatisch gaat en je er niet meer bij nadenkt. net als dat stroom van de ts. dat doe je altijd.. automatischme.. tot je er over na gaatdenke.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:22

Idd of de deur wel op slot is Nagelbijten / Gniffelen of me staldeur wel dicht is zijn mijn kasten wel opslot heb ik wel alles bij als ik weekend naar vriend ga Nagelbijten / Gniffelen

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:22

Hoe herkenbaar Bloos

Laatste tijd heb ik dat zó vaak!
Vooral met de voordeur op slot doen en de auto op slot doen..
En als ik het me niet meer kan herinneren, móet ik terug lopen/rijden van mezelf om het te controleren Clown

Flew

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-08 10:23

Staldeuren vergeet ik nooit, en daar twijfel ik ook nooit aan. Stalgenootje echter wel, maar die vergeet het en denkt er dan niet meer aan, zo heeft mijn pony eens een hele nacht met een open deur gestaan. Sigaar Toen ik 's ochtends kwam kijken stond hij braaf in zijn stal met een blik van 'kijk baas! mijn deur is open!'

Gelukkig ben ik toch niet zo vergeetachtig als ik soms denk te zijn. Nagelbijten / Gniffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:25

Oh altijd.... Bij mij is het soms zelfs dwangmatig, meermaals teruglopen naar de auto of hij wel op slot is en de radio eruit is. Of naar mijn fiets, huisdeur allemaal weer checken of ik het wel op slot heb gedaan. Soms word ik echt moe van mezelf daardoor.

Maar idd ook als ik ergens naartoe loop om iets te gaan pakken vergeet ik wat ik ook al weer moest doen als ik de bestemming bereikt heb. Echt dom. Maar als ik terugloop of heel hard nadenk dan komt het wel weer boven.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:26

hahah.. flew.. te gek paard.. die vanjouw haha.

bij de manege paarden zijn een paar die kunne hun eigen stal open doen. of die van de buurman. maar als er dan een deur open is.staat er wel weer een ander paard voor die zegt.. jij mag er niet uit Tong uitsteken

ik ben 1x vergeten een paard terug te zetten in de box. hihi was ook wel dom.. heeft de stalbaas mij nog vaak mee gepest.
ik zorg altijd eerst voor het paard e dan zadel etc. maar andersom kwam makkelijker uit. want konmijn zadel niet kwijt. toen in de zadelkamer aan de praat gegaan en zo naar huis gegaan haha. pony heeft wel geleerd hoe hij vast moest staan (kan hij eerst niet)

zoon van de baas. die pony staat er ook nog. ooh dan is ze er nog wel zei de baas. nee de fiets is weg.. ooh.. dan moet hij maar in de box...

Odeale

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:34

Dat heb ik ook heel vaak Haha! Bloos

En dan ga je terug idd en heb je het wel gedaan heel irritant. En dan wil je het niet meer, vertrouw je op jezelf dat je het echt wel gedaan hebt en dan blijkt dat je het toch niet gedaan hebt, heb ik ook wel eens gehad Nagelbijten / Gniffelen Koe en dan is het vertrouwen dat je het echt wel gedaan hebt weer weg moet weer worden opgebouwd en zo gaan we weer verder ROFL ROFL

Suzann3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:35

ik heb het de laatste tijd erg vaak, maar dat krijg je met een hersenschudding Clown

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 10:38

@oslo_girl.. ja want dan zijn je hersens gehusseld Tong uitsteken (sorry, melig)

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 11:57

Ik vergeet bijna altijd of ik de auto wel opslot heb gedaan. En af toe ga ik toch nog even kijken, maar hij zit altijd wel op slot.

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 11:58

heb ik ook regelmatig...ik loop vaak weer terug naar binnen, ren naar boven en spiek snel in de badkamer of ik mijn steiltang wel uit het stopcontact heb gehaald...
vergeet het nooit maar toch twijfel je erover...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:00

Ik word vaak 's nachts wakker en dan vraag ik me af of de auto wel op slot zit.. meestal dus niet, kan ik er midden in de nacht uit Scheve mond

En een tijdje dacht ik steeds dat ik de box van m'n paard vergeten was dicht te doen, maar dat ben ik ook 1x echt vergeten, toen kwam iemand de volgende dag melden dat ze hem na een paar uur toch maar dicht had gedaan (ketting zat er wel voor dus weglopen doet ze dan gelukkig niet).

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:01

Ik heb het ook wel eens.

6 keer kijken of het gas is uitgedraaid, wekker goed is gezet. deuren op slot.
Pff, af en toe wordt ik er moe van. Vroeger had ik het ook richting dwangmatigheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:03

ik had het 1x toen was ik mijn haarlak kwijt. begreep er nietss van had het net daarvoor nog gebruikt Verward Verward Verward hele huis afgezocht maar nergens te vinden Verward

na een tijd zoektocht maar gefrustreerd opgegeven... en zie toevallig dan een pak melk op mijn toilettafel staan Nors opkijken
naja rare plek voor melk Clown

*pakt pak loopt naar de koelkast, doet de koelkast open..*

en wat staat er in de koelkastdeur? Mn haarlak Clown Clown ROFL

Nagelbijten / Gniffelen

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:13

Heel herkenbaar Haha!

Zo aan jezelf gaan twijfelen of je het wel gedaan hebt omdat je het op de automatische piloot doet!

Daarom doe ik heel bewust stil staan bij die dingen, auto op slot, laaste controle in stallen of alles dicht is.
Ik moet dan echt het tegen mijzelf herhalen als ik het doe: ik heb alles gecontroleerd, alles is ok, daar ben ik van overtuigd.
En dan pas weggaan, sindsdien gaat het goed Ja

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:19

Jep, heel herkenbaar. Ja Begin ik eraan te twijfelen of ik mijn pony wel water heb gegeven of als ik onder de douch ga de deur wel opslot heb gedraait. Maar het zijn allemaal van die standaard dingen waar je eigenlijk niet meer bij nadenkt als je ze doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:21

Yessy schreef:
Ik word vaak 's nachts wakker en dan vraag ik me af of de auto wel op slot zit.. meestal dus niet, kan ik er midden in de nacht uit Scheve mond

Gelukkig ben ik niet de enigste die vergeet haar auto op slot te doen.

Weet je wat ik écht erg vind van mezelf. Dat ik tot 2 keer toe mijn huis binnen ben gegaan en mijn sleutels ín mijn autodeur heb laten zitten! Frusty Gelukkig woonde ik die periode in de Belgische Ardennen in een piepklein dorpje waar iedereen elkaar kent en nog nooit van criminaliteit heeft gehoord. Maar ik 's ochtends dus mijn sleutels zoeken en ik kon ze maar niet vinden... Hingen ze dus gewoon nog in mijn autodeur. Gelukkig staat de auto voor het huis achter een hekje waardoor niemand het echt kon zien. Maar wat voelde ik me dom op dat moment!

ikke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-08 12:24

zoo vaak. denk ik dat ik de staldeuren niet goed dicht heb gedaan(paard is al een keer midden in de nacht de stal uitgewandelt doordat ik deur open had laten staan) of dat ik de riek in de stal heb laten staan. krijg er af en toe wat van. of als ik op wedtrijd ga contoleer 100 x in mn hoofd of ik alles heb gepakt enz. en dan twijfel ik overal over. is ook de reden dat ik altijd zelf alles inpak.