Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Dan heb ik het huis op slot gedaan maar dan vraag ik me ineens af of ik dat wel heb gedaan. Blijk ik dat natuurlijk gewoon te hebben gedaan. Maar uit automatisme heb ik dan het idee dat ik dat vergeten ben.
. Een keer terug naar beneden lopen werkt dan meestal wel
. 
Uiteindelijk bleek dus m'n mobiel nog thuis te liggen

Rinske schreef:Wat ik wel vaak heb is dat ik iets wil pakken boven, dan kom ik boven en dan weet ik dus niet meer wat ik er kom doen. Een keer terug naar beneden lopen werkt dan meestal wel
.

Ook dat van ergens heen gaan en dan vergeten wat je nou wou gaan doen..
of me staldeur wel dicht is zijn mijn kasten wel opslot heb ik wel alles bij als ik weekend naar vriend ga

Toen ik 's ochtends kwam kijken stond hij braaf in zijn stal met een blik van 'kijk baas! mijn deur is open!'

en dan is het vertrouwen dat je het echt wel gedaan hebt weer weg moet weer worden opgebouwd en zo gaan we weer verder
(sorry, melig) 
hele huis afgezocht maar nergens te vinden 

Begin ik eraan te twijfelen of ik mijn pony wel water heb gegeven of als ik onder de douch ga de deur wel opslot heb gedraait. Maar het zijn allemaal van die standaard dingen waar je eigenlijk niet meer bij nadenkt als je ze doet. Yessy schreef:Ik word vaak 's nachts wakker en dan vraag ik me af of de auto wel op slot zit.. meestal dus niet, kan ik er midden in de nacht uit
Gelukkig woonde ik die periode in de Belgische Ardennen in een piepklein dorpje waar iedereen elkaar kent en nog nooit van criminaliteit heeft gehoord. Maar ik 's ochtends dus mijn sleutels zoeken en ik kon ze maar niet vinden... Hingen ze dus gewoon nog in mijn autodeur. Gelukkig staat de auto voor het huis achter een hekje waardoor niemand het echt kon zien. Maar wat voelde ik me dom op dat moment!