het is uit & kleine update

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 20:22

Lips are sealed

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-02 20:24

Misja schreef:
:x
lol, moet ik alle betails er bij zetten?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:38

Je had tenminste tegen dat meisje kunnen zeggen dat je het er niet mee eens was wat je "vriend" heeft gedaan en haar gerust kunnen stellen dat ze nergens bang voor hoeft te zijn!!! Kinderachtig hoor Lips are sealed !

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:44

Het is l*llig hoe het uit is gegaan en ik vind het een beetje raar dat het van dat meisje uit op zo'n rare manier is gebeurd, maar aan de andere kant was het voor haar ook vast niet makkelijk om het uit te maken (weet je hoe je daarmee in de knoop kan zitten?) en dan haar daarna ook nog 'uitschelden', dat vind ik wel een beetje sneu voor haar. Ik denk dat ze het er zelf ook niet makkelijk mee heeft en dit is dan als het ware nog een trap na.
Als jij niet achter de woorden van die vriend van je staat, kan je dan niet binnenkort nog even met je ex praten over het voorval? Een beetje je excuses aanbieden en haar in ieder geval duidelijk maken dat jij niet achter de woorden van die vriend van je stond? Want zij voelt zich nu vast knap l*llig..

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:45

Je moet trouwens niet vergeten dat ze gisteren nog je meisje was. Waar heeft ze het aan verdiend om nu ineens 'gestraft' te worden? Misschien zie jij het niet zo, maar zij waarschijnlijk wel. Zij heeft geen idee waar ze het aan te 'danken' heeft

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:49

kots. Echt heel zielig mannetje doe Bro van jou. Poeh poeh. Ik weet dsat die amerikaanse cultuur al hard is, maar om zo een kind te treineren, dat staat je goed. Lekkere domme gasten ken je daar.

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:04

Dat die vriend van jou tegen haar aan het gillen was ... Tsja, ik zie niet wat jij daaraan had kunnen veranderen (hoogstens hem vragen voortaan niet meer zo te doen). Maar haar dan negeren ?

Hoe zou jij je voelen als 2 mensen zo tegen jou deden ?

Ik vind je echt niet minder aardig nu, maar dit is wel een beetje banketstaaflig.
Laatst bijgewerkt door Gaby op 08-12-02 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:06

Maar relaxed man mensen. Hij moet dat toch zef weten hoe hij dat oplost. Misschien mag het dan wel kinderachtig zijn, maar dat hoeft toch niet 10x herhaald te worden of zelfs er nog verder op in te gaan? Who care's?

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:06

gera schreef:
Je moet trouwens niet vergeten dat ze gisteren nog je meisje was. Waar heeft ze het aan verdiend om nu ineens 'gestraft' te worden? Misschien zie jij het niet zo, maar zij waarschijnlijk wel. Zij heeft geen idee waar ze het aan te 'danken' heeft


Daar heeft ze gelijk in Carlos.

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 19:10

ok, kijk, deze jongen is 2 keer zo groot als ik ben, ik kan hem niet zomaar stoppen. En ik heb na school ook nog tegen haar zegezd dat ik er niks mee te maken had. En sarah heeft het zelfs ook nog gezegd, dus ze weet dat het helemaal niet mijn plan was etc.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:37

stitch schreef:
ok, kijk, deze jongen is 2 keer zo groot als ik ben, ik kan hem niet zomaar stoppen.


Hij is toch je 'broer'? Die kennen elkaar toch door en door en kunnen alles tegen elkaar zeggen?
Als je gewoon 'niet doen' had gezegd, was er toch niks aan de hand geweest?

Geen smoesjes bedenken om eronder uit te komen en iemand anders de schuld te geven. Daar kan ik wel van kotsen... Misselijk

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 19:44

Jurga schreef:
*verbaasd* Nou ja, als jij maar gelukkig bent, toch?

*kijkt ook verbaasd Scheve mond *
idd, dat je maar gelukkig bent

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 17:56

Marije schreef:
Hij is toch je 'broer'? Die kennen elkaar toch door en door en kunnen alles tegen elkaar zeggen?
Als je gewoon 'niet doen' had gezegd, was er toch niks aan de hand geweest?


geen van jullie kent deze jongen dus hoe weten jullie zo goed hoe hij denkt en wat hij doet etc?

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:05

stitch"]
[quote="Marije schreef:
Hij is toch je 'broer'? Die kennen elkaar toch door en door en kunnen alles tegen elkaar zeggen?
Als je gewoon 'niet doen' had gezegd, was er toch niks aan de hand geweest?


geen van jullie kent deze jongen dus hoe weten jullie zo goed hoe hij denkt en wat hij doet etc?
[/quote]

Jij kent hem toch zo goed? Lips are sealed

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 19:06

ja ik wel maar jullie niet

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:09

Ik denk dat die jongen je gewoon heeft willen helpen (je was vast toch wel een BEETJE down doordat ze het uitgemaakt had?) en dat heeft hij op zijn eigen manier gedaan en dat was een manier die niet door iedereen even goed gewaardeerd wordt.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:57

hier ff je nichtje (auk) sorry hoor carlos, maar ik vind dat niet kunnen dat je die "broer"van je zo hebt laten optreden, zoiets doe je niet vind ik. Wat was het nut daarvan?

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 20:05

Zo erg is dat toch niet zeg? Vragen waarom ze het uit heeft gemaakt, kan ze toch wel gewoon zeggen?
Dat achtervolgen is wel kinderachtig ja, maar ja weer een les geleerd nooit je broer erop afsturen Knipoog En gewoon zelf vragen.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:11

Vragen waarom ze het heeft uitgemaakt is niet erg, zolang je het normaal doet, en niet als een of andere achterlijke zombie achter haan aan waggelt...triest hoor! Misselijk

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 21:34

Nu kan je weer verder met je blonde verzameling Tong uitsteken

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 22:56

Ja inderdaad Carlos nu kun je weer naar je Britneycloon. LOL

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 03:27

julieanna dennis get it right Haha!

Dennis V M"]
hier ff je nichtje (auk) sorry hoor carlos, maar ik vind dat niet kunnen dat je die "broer"van je zo hebt laten optreden, zoiets doe je niet vind ik. Wat was het nut daarvan?
[/quote]

[quote="avantilover"]
Dat achtervolgen is wel kinderachtig ja, maar ja weer een les geleerd nooit je broer erop afsturen Knipoog En gewoon zelf vragen.
[/quote]

[quote="Xono"]
Vragen waarom ze het heeft uitgemaakt is niet erg, zolang je het normaal doet, en niet als een of andere achterlijke zombie achter haan aan waggelt...triest hoor! Misselijk
[/quote]

hoevaak moet ik zeggen, ik heb niemand achter haar aan gestuurd, jezus, begrijp het nou es, ik heb aan SARAH gevraagd waarom ze het heeft uitgemaakt, de jongen waar we het over hebben was daar bij, toen hij hoorde waarom ze het heeft uitgemaakt issie geflipt en heeft HIJ besloten achter haar aan te gaan




voor de mensen die het niet begrijpen, hier is het verhaal NOG EEN KEER met meer details:

het is 2de pauze, ik ben aan het speibelen (niet tegen mama zeggen auk Schijnheilig ) maar OK dus ik en J zijn rond aan het lopen, we weten waar Sarah (goede vriendin van Karla en vriendinnetje van me broer) eet dus we gaan haar opzoeken, opeens vraag ik aan Sarah of ze weet waarom Karla het met mij heeft uitgemaakt, ze zegt waarom (J is er ook bij). Dus toen ze het zij, flipte J, hij zei van "ik ga achter haar aan" ik probeerde tegen hem te zeggen om het NIET te doen, maar hij luisterde niet, ik heb tegen hem staan te zeggen om het niet te doen todat hij haar zag, toen hij haar zag was het ietjes sneller lopen. ik zo van "oh oliebol" en liep ergens anders heen, maar een 2 meter van hem vandaan. hij heeft tegen haar 'gepraat' en ik niet. Toen was de lunch pauze over, ik ging naar klas, heb ik de post gezet, en na school zag ik Karla weer bij haar kluisje, Sarah was er ook, we zien elkaar allemaal na school bij de kluisjes, dus ik tegen Karla van "wat er vandaag ook tijdens de pauze is gebeurt, ik heb er nix mee te maken, vraag Sarah maar". Ze vroeg het aan Sarah, en die heeft toen ook gezecht dat ik er nix mee te maken had. Dus toen zei Karla van "OK, je had er nix mee te maken".




Hoe moelijk is dat nu te begrijpen, ik kon hem niet stoppen en het was zijn plan, ik had er nix mee te maken en zij weet dat, moet ik daarvoor nou heel bokt op MIJN hoofd krijgen? Jullie vinden zijn actie misschien onjuist en ik begrijp het maar dat IK ervoor op me kop moet krijgen vind ik ook onjuist, vooral als IK er NIKS mee te maken had, wat zij weet, en haar beste vriendin heeft ook tegen haar gezecht dat ik er niks mee te maken had.

IK heb niemand achter haar aan gestuurd, en IK ben niet achter haar aan gegaan. Als ik iets tegen haar wouw doen zou ik iets veel ergers kunnen doen. Maar ik denk aan de toekomst, als ik iemand achter haar stuur om iets tegen haar te doen dan verlies ik al me kansen om weer met haar uit te gaan (als ik dat ooit zou willen) of misschien al me kansen dat ik voor de volgende 2 jaar een vriendin krijg




[quote="Dennis V M schreef:
Ja inderdaad Carlos nu kun je weer naar je Britneycloon. LOL


Dus je denkt dat ik zo raar en dom ben dat ik aleen maar meisjes over de internet kan ontmoeten????? nou ik kan je vertellen dat ik meer meisjes IRL ken dan over de internet, dont judge a book by its cover, en je hebt heus niet alles van auk over mij gehoord so dont judge me if you dont know me