Jinglebells, Kerstrecepten gevraagd!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Jinglebells, Kerstrecepten gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-02 16:35

Ik lig nog steeds op mijn rug en tja, normaal ben ik hyperactief dus misschien doet dat wel iets met me maar sinds het zo koud is ben ik helemaal in winter cq kerstsfeer! Er hangt nog geen takkie in huis hoor, maar het is al freezing cold en het wordt nog véél kouder en ik heb net warme choc op en heb zin in gluhwein en kerstkransjes en...tja, t sombere is weg en ik ben gewoon in de X-mas mood!! Clown Vingers aflikken

Heb zelfs gister de kerstkaarten van de Paardendrogist besteld Haha!

Omdat ik plat lig komt de family bij mij en nu wil ikwel eens wat origineels op tafel zetten aan hapjes en ik wil ook op stal iets in de kantine achterlaten, liefst iets zelfsgemaakts/zelfgebakken omdat zij allemaal nu mijn paard verzorgen. Heeft iemand tips of recepten voor makkelijk te maken kerstlekkernijen?? Vingers aflikken
Laatst bijgewerkt door Lot op 09-12-02 14:38, in het totaal 5 keer bewerkt

...


Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 10:18

Tja ik koop altijd van die nephulsttakjes en daarmee krijgt elke salade ene kerstuittraling! En een tulband is altijd lekker en leuk, beetje poedersuiker erop, alvast oliebollen maken?? Sorry, ben niet zo goed in typische kerstrecepten...

Culemborg here I come!!

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-02 14:42

Ja die kersttakkies zijn leuk maar ik hoopte op lekkere chocolade en koekjesrecepten... Vingers aflikken

...

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:47

Misschien eens bij Voedertijd kijken? Lachen

Het leven is een gebakje!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amsterdam10, Anoukjuuuhh, BLEXBot, cinniz123, daaf4ever, fransje23, Gaabje, komone, Maaikevdk, milatje, Plonspony, Steenbok12, verootjoo, XXInKA en 57 bezoekers