hartoperatie

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

haike

hartoperatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-02 14:10

Een hele goede vriendin van mij wordt vandaag aan haar hart geopereerd, ze heeft last van hartritme stoornissen. Ze is nou in groningen, dus bijna aan de andere kant van nederland!
In de klas zit ik altijd naast haar en we werken ook altijd samen, dus mis ik haar nu best wel. Ik weet dat het best egoistisch is dat ik daaraan denk maar toch, het is zo stil zonder haar. Ook ben ik een beetje bang, stom want het blijkbaar een simpele operatie die vaak gedaan wordt.
Waarschijnlijk blijft ze 2 weken weg, maar mag ze zaterdag of zondag alweer naar huis. Woensdag ga ik haar opzoeken. Tot die tijd hou ik internet contact.
Gister was ze ook al weg maar toen was het pas de eerste dag en mailde ze 4 keer. En we zijn ff op msn geweest, toen moest ze weg. Maar vandaag werd ze of om 9 uur of om 13.30 geopereerd, internet zit er vandaag dus niet in. Morgen waarschijnlijk ook niet. Kijk uit naar zaterdag!

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:25

Nou, hopen dat het allemaal goed is gegaan. Wanneer hoor je weer van haar?
De artsen kunnen tegenwoordig gelukkig heel veel, dus het zal vast meevallen. Ze is vast gauw genoeg weer terug!

* To Belg, or not to Belg *

stitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:34

tjee, das niet al te best, hopen dat alles goed gaat.

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Prima

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 10:15

tegenwoordig is een hartoperatie vrij veilig. Klinkt alleen neit echt fijn en natuurlijk is het een pijnlijke aangelegenheid daarna......Hoop dat het helpt allemaal. krijgt ze een pacemaker ofzo?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie