Nokia 7210 of samsung t100?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 00:18

BartVB schreef:
Eeeh, Nokia het makkelijkst te bedienen? Niet mee eens. IMO zitten die dingen behoorlijk wazig in elkaar. Je bent de bediening van de Nokia gewend, maar dat is heeeeel wat anders Haha!

Voor Bart geen Nokia, iedereen heeft zo'n ding al. Zit meer te denken aan SonyEricsson Haha!


Nokia is zeker makkelijk. ZIt een goede duidelijke handleiding bij en het voordeel is als je de ene kwijt bent kun je overlopen naar een ander model. En de gebruiksaanwijzing is bijna precies hetzelfde alleen er zijn nieuwe functies.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:13

Gebruiksaanwijzigingen zijn overigens ook te downloaden via bijvoorbeeld nokia.nl Je haalt ze gewoon in pdf formaat binnen. Ideaal. Ik heb het ook wel eens moeten doen omdat ik de handleiding kwijt was. En ik had geen handleiding voor een simpele functie nodig trouwens, volgens mij ging het over PIN2 ofzo. Nokia's zijn op zich makkelijk te bedienen. Praktisch altijd hetzelfde goed ingedeelde en makkelijk te bedienen menu. Eigenlijk heb je er geen handleiding bij nodig, als je zelf maar een kleeein beetje handig bent.
Mijn oma (jaja, die is ook nog 'jong) heeft volgens mij een Siemens, maar daar snap ik zelfs helemaal niets van. Nokia is op zich veel gebruiksvriendelijker

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 14:37

Als je altijd met een Nokia gewerkt hebt Tong uitsteken

Maar goed, laten we dit aub niet verzanden in een Nokia tegen de rest flamewar Haha!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 21:12

Ik ben dr uit Haha!
Ik neem een T100 met een een hi profile 30 (ben toch nog veranderd van abbo, waren alweer andere (betere!) aanbiedingen) Heb m nu voor 196 euro! Haha! (de goedkoopste icm met een abbo tussen de 20 en 30 euro!)
dus kan ik me nu lekker weer vermaken met mijn nieuwe speeltje, haha Haha!