frettenkleding

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

frettenkleding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-02 23:20

Wat vinden jullie hier nou van:

kleding voor fretten

http://www.fretten.nl/frettenkleding.html

Zou het zin hebben? Om je fret warm te houden in de winter buiten?
Lijkt mij van niet...
Zouden fretten het niet zwaar irritant vinden?
Ik vind het er soms wel grappig uitzien,maar ik twijfel of je een fret er plezier mee doet.
Wat vinden jullie?
Laatst bijgewerkt door Lindy op 07-12-02 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt


Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:58

Ik vind het iets doms! Of het zin heeft? Nee tuurlijk heeft het geen zin. Hoe leven ze in de natuur? Ook in zo'n bleud jasje? Het is duidelijk alleen maar voor de lol. En waarschijnlijk heb je ook nog eens gelijk dat de fretten het zelf zwaar irritant vinden, net zoals een kat die een belletje om de nek heeft hangen (is wel goed , maar voor de poes zelf zwaar irritant vooral omdat ze zo'n scherp gehoor hebben).

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 23:59

Whahaha het ziet er gewoon weerzinwekkend uit! Je helpt er die beesten iig echt niet mee, het is eerder slecht dan goed.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:14

Waarom denk je dat er van fretten bontjassen gemaakt worden???




..................................juist daarom!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volstrekte commerciele onzin dus.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 01:17

Ilindra, van nersten worden bontjassen gemaakt, niet van fretten...evengoed belachelijk natuurlijk.

Maargoed, ook ik vind het belachelijk. Mijn fretje houdt zijn haartjes weer lekker vast, wordt weer lekker dik (reserves Haha!, in de zomer worden ze een stuk lichter)...en heeft het helemaal niet koud. Hij zit wel binnen, maar buiten werkt het precies hetzelfde! Belachelijk dus!

Ik heb wel 2 rode bandana's Haha! Hebben ze eventjes omgehad, maar ze wurmen er zich zo uit *LOL* Ach...je bent westernfreak of je bent het niet Schijnheilig

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Charlies, Dancyy, ellen05, Esbjerg, Evelyne79, Gee, Googlebot, hagelslag, Jade91, Kayleigh__, Kirsha, luuntje, LWDaisy, Mila17, nafkedemi, purny, rien10, vordur, YvonneV en 52 bezoekers