Joepie ik mag een hond!+update2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:59

Farinca schreef:
De Shiloh.

...


Sorry, ik dacht dat je die Beagle uit die film bedoelde Tong uitsteken

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-02 16:33

Hoi!!

Bedankt voor al jullie ideen!!
Nou ik kan jullie vertellen dat ik min of meer een keuze heb gemaakt.En hoewel jullie ook met superleuke honden kwamen ben ik gevallen voor een duitse herder.
Vrijdag ben ik naar het asiel gegaan, gewoon om te ''kijken'' Haha! Knipoog
Asiel 1 hadden ze niet echt wat ik zocht maar asiel 2 in Vlaardingen hadden wel een paar leuke honden.
We hadden 3 leuke honden gezien.1 Rotweiler maar die viel af want kan niet bij andere honden.1 Mechelse x nog iets maar die viel af omdat hij zeer onopgevoed was en daar moesten we zeker mee naar curses,daar had ik geen zin in
Hond 3 was een Duitse Herder.Een 5 jarige teef.Ze was eigelijk net binnen,ze was afgestaan omdat de eigenaren problemen hadden waar de hond dus niks mee te maken had.Maar ze konden haar daar niet bij gebruiken.
Ze is wel goed opgevoed en luisterd perfect.Ik heb alleen het idee dat ze toch een beetje verwaarloosd is.Ze heeft lange nagels, onstoken hoektanden en ze is veel te dik.
Ze heeft alleen 1 tik, maar daar komt ze wel overheen als we een wandeling maken denk ik.Ze valt uit nadat ze je hand geroken heeft.
Ze bijt niet maar trekt dr lip omhoog en blaft.
Maar als je haar dan corrigeerd luisterd ze en kapt ermee.
Morgen is de grote dag.Dan krijgen we de uitslag van de heupfoto's, die zijn voor de zekerheid gemaakt omdat ze HD zou kunnen hebben.
En morgen ga ik zien of ze met mijn andere hond kan opschieten.
Overgens als ze HD zou hebben nemen we haar toch.We zijn bezig met een huis kopen dat een lift heeft.
Nou jullie horen morgen hoe het verder is gegaan!

Groetjes
Janneke

Owh ja ze heet Zowie Lovers

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 16:52

Wat leuk zeg dat je nu een toffe hond heb gevonden!
Ook goed dat je haar uit een asiel heb gehaalt!

Veel plezier met Zowie.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 00:25

Mocht het niet lukken met de hond, ik ken een fokker van Duitse herders, momenteel heeft ze een leuk (weliswaar fout qua kleur Haha!) nestje. Ze heeft nog 2 reutjes over Lovers Fout qua kleur is omdat ze ook wit hebben, en dat mag niet Haha! Maargoed, voor het geval je geen shows met je hond wil lopen is het misschien een optie Haha!

Mocht je meer info willen, dan zorg ik dat ik haar telefoonnummer krijg Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-02 20:18

Nou als ik dat eerder had gelezen Xono had ik je zeker even gepbt.
Ik ben nml al helemaal verliefd geworden op een duitse herder uit het asiel.
Vandaag zijn de foto's gemaakt van haar heupen om te kijken of ze HD heeft.Maar gelukkig is het zo minimaal dat je het haast geen HD mag noemen Haha!
Donderdag gaan we haar halen als het meezit.
Ze moet nml nog even kennis maken met mijn andere hond.maar ik denk dat dat wel goed zit Knipoog