Hood piercing en je gevoel. enc...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

AlexandraM

Hood piercing en je gevoel. enc...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 17:13

ik denk dat het hier het beste staat maar geen idee.

hoi ik hoor zoveel verhalen, dus bij deze (het is de bedoeling dat alleen de mensen die het echt weten *vrouwen met een hoodpiercing* hier serieus reageren)als je natuurlijk een vriendin hebt of partner die je ook eerlijk vertelt of je merkt dat er verschil is beter of slechter dan mag je hier ook reageren natuurlijk!

de een zegt gevoeliger te worden de ander zegt dat het gevoel vermindert na een tijd...je hard jezelf af voor kleine zachte aanrakingen en bewegingen omdat 24/7 de piercing ja in contact is met je clit.

Mn vriendin heeft er deze week eentje laten zetten maar goed doet nog pijn is nog niet genezen enc dus veel kan ze niet vertellen, en dat je in het begin gevoeliger bent is bijna meer dan logisch. maar wat na een jaar of langer :S

Dus als iemand een hoodpiercing heeft (dus geen CLITpiercing die erdoorheen gaat maar eentje die er op ligt) wat is jullie ervaring en hoe lang hebben jullie hem al.

VOOR DE MENSEN DIE NIET WETEN WAT HET IS:
de hoodpiercing ligt als een hoedje op je clit..je hebt daar zoon velletje overheen en daar woord hij doorheen gezet! hier de link naar een voorbeeld:

*link verwijderd*

verder vraag ik me af hoe het zit met rijden zonder zadel (stap/draf/galop/springen enc) en hoe het zit met rijden met een zadel.

verder dan de laatste vraag stel je doet hem uit (permenent) is er dan een kans op minder of geheel ongevoelig. ik ken dames die zo nog nooit een orgasme hebben gehad deels zit het in dr hoofd en kan ze zich niet volledig geven bij iemand anders maar als ze het zelf doen ergens waar niemand ze ziet of horen dan wilt het ook niet lukken. ze proberen vanalles maar het doet ze gewoon niet echt veel en mondwerk al helemaal niet. enkele daarvan denken na over zoon piercing voor eventueel wat gevoelig te worden HUN willen natuurlijk al helemaal niet minder gevoelig worden als ze hem eruit halen of zelfs met de piercing.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-01-08 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Ongeschikte foto voor op Bokt.

kim1207

Re: Hood piercing en je gevoel. enc...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:14

een vriendin van me heeft hem uit gedaan omdat het niet te doen was met paardrijden...

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 17:17

nja miss is het ook mogelijk nadat hij genezen is (dus na dikke 4 weken) om hem die paar uurtjes dat je rijd hem even uit te doen. of is dat niet mogelijk uiteindelijk

kim1207

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:24

geen idee, moet ik navragen, ze heeft hem nu overigens niet meer in

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:29

Nou, ik ben dan de eerste die reageerd met zo'n piercing. Of dit topic lang zal bestaan weet ik niet, want er is een apart piercing topic.

Maar om antwoord te geven op jou vragen:
Ik heb hem sinds eind augustus en hij was snel genezen, na ong 4 weken kon ik alles weer op sex gebied. Mijn gevoel is wel wat verbetert heb ik het idee, of het zit in me hoofd dat het gewoon fijner is Tong uitsteken
Met paardrijden had ik de eerste 2 weken wel last, ik ben namelijk een wedstrijdspringruiter dus had veel te verduren als ik verkeerd neerkwam Tong uitsteken Maar na 4 weken ging het super en heb nergens meer last van. Ik heb ook met fietsen ofzo nergens last van, zit helemaal perfect. Als je een wilt laten zetten, zou ik bij lifestyle in Maastricht gaan, zij hebben er heel veel ervaring mee. Toen ik ging, hadden ze er al 5 op die dag gezet. Ik heb hem 1 dag een keer eruit gehad, maar toen geen sex gehad dus weet niet of het gevoel dan weggaat, maar kan me dat niet voorstellen.

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:48

Er is een officieel piercingtopic hier:
[HK] [Centraal] Het piercingtopic, deel 6

Ik heb zelf al 3 jaar nu een hood piercing en merk eigenlijk geeneens meer dat ik hem heb in het normale doen en laten.. Alleen natuurlijk in de slaapkamer wel.

Met paardrijden ook geen moeite gehad, en je zit toch op je kont, niet op je doos ;P

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 17:51

haha ja dat wel maar shoft van paarden wil soms nogal eens scherp omhoog lopen Tong uitsteken zonder zadel merk je dat meestal wel dan.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-08 17:56

nja ik ben er over aant denken net als een tepel piercing...mijn grootste probleem is (buiten dat ik wil weten hoe groot het risico voor bepaalde dingen is, en gewoon goed geinformeerd ben zodat ik later hem niet weer hoef uit te doen!of er spijt van krijg ofzo) dat ik naalden haat (bang ben haha) bloedprikken doe ik liever niet en als dan zwetend (terwijl zeg nu eerlijk wat voel je er van Tong uitsteken) en de prikpil pak ik ook niet om die rede mn navelpiercing voelde ik persoonlijk behoorlijk (ben heeeeel gevoelig kwa pijn enzo) en groeit hij er ooit nog eens uit net als mn gewone oorbellen weet ik niet of ik het nog eens durf. Lachen dus ik weet niet of ik het ooit ga durven vooral met mn volle bewustzijn ha en verdoven of narcose brengen doen ze niet Tong uitsteken
daarom hier ook deze specifieke vragen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 17:59

*even stipje* Schijnheilig

ik zit er al maanden tegenaan te hikken Clown

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:02

Nou, ik ben ook als de dood voor naalden. Dus dit was ook geen eitje voor mij. Maar ik wou hem zo graag, dat ik het gewoon heb gedaan. En het viel nog mee ook Lachen Je voelt de prik maar 1 sec en naar het zetten hoef je niet te kijken Lachen

Dus voor diegene die het willen doen, DOEN Haha!
Ik kwam er door iemand van bokt ook mee in aanraking, en heb het uiteindelijk ook gedaan Lachen En ben er blij om Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:03

ik vind de prik niet eng, maar zodra ik met de benen wijd moet bij vreemden... dát vind ik dus echt doooodeng Nagelbijten / Gniffelen
en das toch wel nodig met zo'n piercing Clown

Sorlede

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:07

Ja, dat besef kwam ook pas toen ik de afspraak had gemaakt Tong uitsteken Maar ach, je moet maar zo denken. Die mensen hebben het al zovaak gedaan. Ze kijken er nog niet eens meer naar. Het is voor hun gewoon een stuk huid/vlees Tong uitsteken

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 18:26

Ik ga dit even in de gaten houden ! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-08 20:38

Zie het centrale piercing topic of het centrale seks en relaties topic.

Dit is niet de bedoeling op Bokt, er lezen ook jongere kinderen mee. Begeleidende plaatjes zijn daarom ook geen goed plan Knipoog

Slotje.