ik denk dat het hier het beste staat maar geen idee.
hoi ik hoor zoveel verhalen, dus bij deze (het is de bedoeling dat alleen de mensen die het echt weten *vrouwen met een hoodpiercing* hier serieus reageren)als je natuurlijk een vriendin hebt of partner die je ook eerlijk vertelt of je merkt dat er verschil is beter of slechter dan mag je hier ook reageren natuurlijk!
de een zegt gevoeliger te worden de ander zegt dat het gevoel vermindert na een tijd...je hard jezelf af voor kleine zachte aanrakingen en bewegingen omdat 24/7 de piercing ja in contact is met je clit.
Mn vriendin heeft er deze week eentje laten zetten maar goed doet nog pijn is nog niet genezen enc dus veel kan ze niet vertellen, en dat je in het begin gevoeliger bent is bijna meer dan logisch. maar wat na een jaar of langer :S
Dus als iemand een hoodpiercing heeft (dus geen CLITpiercing die erdoorheen gaat maar eentje die er op ligt) wat is jullie ervaring en hoe lang hebben jullie hem al.
VOOR DE MENSEN DIE NIET WETEN WAT HET IS:
de hoodpiercing ligt als een hoedje op je clit..je hebt daar zoon velletje overheen en daar woord hij doorheen gezet! hier de link naar een voorbeeld:
*link verwijderd*
verder vraag ik me af hoe het zit met rijden zonder zadel (stap/draf/galop/springen enc) en hoe het zit met rijden met een zadel.
verder dan de laatste vraag stel je doet hem uit (permenent) is er dan een kans op minder of geheel ongevoelig. ik ken dames die zo nog nooit een orgasme hebben gehad deels zit het in dr hoofd en kan ze zich niet volledig geven bij iemand anders maar als ze het zelf doen ergens waar niemand ze ziet of horen dan wilt het ook niet lukken. ze proberen vanalles maar het doet ze gewoon niet echt veel en mondwerk al helemaal niet. enkele daarvan denken na over zoon piercing voor eventueel wat gevoelig te worden HUN willen natuurlijk al helemaal niet minder gevoelig worden als ze hem eruit halen of zelfs met de piercing.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 18-01-08 20:36, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Ongeschikte foto voor op Bokt.