bommelding Ikea, daar gaat mijn dagje uit!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 11:48

L A A T S T E N I E U W S

Explosief Utrecht tot ontploffing gebracht

UTRECHT - Op een parkeerterrein in Utrecht naast IKEA heeft het Explosieven Opruimings Commando het eerder gevonden explosief tot onploffing gebracht. Voor zover bekend hebben zich daarbij geen problemen voorgedaan. Het pakje werd vanochtend aangetroffen toen bij alle tien Ikea-vestigingen naar explosieven werd gezocht.

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 11:55

zijn er maar 10 ikea vestigingen in Nederland?? Ik dacht dat er veel meer waren.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 12:27

En ik altijd maar denken dat Napoleon een mannelijke naam was Haha!

Nou, het is maar 2 uur en 45 minuten naar Helsinki uit Schiphol. Als je snel bent kan je hier nog om 16.00 zijn. Nog maar 30 minuten met de taxi en dan zijn ze tot 20:00 uur open.. *LOL*

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:03

is de ikea goedkoper bij jullie???? Verward
ik moet trouwens nog 2 rekjes terugbrengen. Misselijk
van die douche rekjes...fijn, na 2 weken roesten ze al..had ik maar roestvrijstaal moeten nemen

Mer1980

Berichten: 18880
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:25

hmmmm vandaag die files ik dacht al. Haha!

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:32

mobick schreef:
Nou het is echt chaos... ik ben om 7 uur uit maartensdijk vertrokken en kon nu net pas aan in Houten.... (gelijk ffe op bokt om bij te komen.)


Dat valt nog mee! Ik ben om 07:00 uur uit Arnhem vertrokken, en was om 09:40 uur op kantoor. En dat terwijl het maar 60 kilometertjes is..... heb helemaal om kunnen rijden!

Ons kantoor zit tegenover de IKEA Utrecht, wij kunnen dus eigenlijk alles "live" volgen. Vanuit mijn kantoor (14-hoog) kijk ik zo op de IKEA. Raar hoor vanmorgen, toen de A12 helemaal leeg was. Dat gebeurt anders echt nooit! Inmiddels is de A12 weer vrij gegeven, maar is de politie nog steeds druk doende bij de IKEA.

Rond 10:00 uur was een harde knal te horen, daar schrokken wij behoorlijk van hier. Achteraf bleek het gelukkig te gaan om het onklaarmaken van het gevonden explosief. We dachten namelijk even dat het écht mis was gegaan daar.........

Het gebouw van het ANP in Den Haag en een bedrijventerrein bij Zwolle zijn ook ontruimd en afgesloten..... gaat lekker allemaal!

We zullen zien wat de dag verder brengt....

EW666
Berichten: 30
Geregistreerd: 04-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:54

das helemaal te gek voor woorden. Half nederland wordt plat gebommeldingeerd ( :s als dat een woord is) Waar moet het heen met de maatschappij

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:16

Dennis v m schreef:
A&P of ANP en als het ANP is wat is dat dat???

enne Joost volgens mij is ze verlegen geworden. *LOL*

Ze zit op haar werk, en daar is geen i-net

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 16:11

Marieke22"]
[quote="mobick schreef:
Nou het is echt chaos... ik ben om 7 uur uit maartensdijk vertrokken en kon nu net pas aan in Houten.... (gelijk ffe op bokt om bij te komen.)


Dat valt nog mee! Ik ben om 07:00 uur uit Arnhem vertrokken, en was om 09:40 uur op kantoor. En dat terwijl het maar 60 kilometertjes is..... heb helemaal om kunnen rijden!
[/quote]

Maartensdijk ligt 15 km. van Houten af...... dus ik vind dat nog al lang om daar bij 2 uur over te doen..... spannend trouwens dat je het zo 'live' hebt kunnen volgen....

Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 16:34

mobick"]
[quote="Marieke22"][quote="mobick schreef:
Nou het is echt chaos... ik ben om 7 uur uit maartensdijk vertrokken en kon nu net pas aan in Houten.... (gelijk ffe op bokt om bij te komen.)


Dat valt nog mee! Ik ben om 07:00 uur uit Arnhem vertrokken, en was om 09:40 uur op kantoor. En dat terwijl het maar 60 kilometertjes is..... heb helemaal om kunnen rijden!
[/quote]

Maartensdijk ligt 15 km. van Houten af...... dus ik vind dat nog al lang om daar bij 2 uur over te doen..... spannend trouwens dat je het zo 'live' hebt kunnen volgen....
[/quote].

Hmm.. dat had ik even niet door. Mijn aardrijkskundig inzicht is niet zo geweldig geloof ik Haha! !! En spannend, tja. Er gebeurt hier eigenlijk altijd wel wat! Eerste jaar dat ik hier werkte werd er een lijk uit het kanaal gevist (heb ik ook zicht op, erg prettig dus.... ) het jaar erna een bommelding bij Ballast Nedam aan de andere kant van dit gebouw, ook A12 afgesloten, wij mochten zelfs ons gebouw niet uit, en nu weer dit...

Overigens lees ik net dat bij de IKEA Duiven ook een verdacht pakketje is gevonden. Ben benieuwd.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:14

Goh het lijkt wel alsof de "dader(s)" de A12 gevolgd hebben.
Van duiven via utrecht richting amsterdam!!!
Maar goed ik ben blij dat ik niet die kant uithoefde vandaag.
Ben gisteren nog langs ikea duiven opgeweest overigens.
Ben er niet naar binnen gegaan want ik had al way to much uitgegeven bij de makro maar het had gekund!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 20:03

sorry, dit was een berichtje geschreven door Napoleon Haha! ff onder mijn eigen naam, wacht ff.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 20:07

Dennis v m schreef:
A&P of ANP en als het ANP is wat is dat dat???

enne Joost volgens mij is ze verlegen geworden. *LOL*



Ja joingens, ik ben idd een meisje Haha! en erg snel in verlegenheid gebracht ben ik niet hoor Knipoog

Trouwens Joost, dat aanbod van dat thee drinbken staat, als ik eerdaags echt eens de behoefte heb om op z'n scandinavisch te gaan Ikea shoppen dan hoor je het van me

Oja, bedankt voor alle leuke ideetjes maar het is uiteindelijk een middagje bank hangen bij mijn moeder geworden, ach is ook wel eens lekker

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 21:08

De Amsterdamse vestiging van Ikea was net live te zien bij CNN. Er werd nog gezegd dat het anders een hele drukke winkeldag zou zijn geweest met Sinterklaas in het vooruitzicht ('a sort of Thanksgiving'). Ik heb het nieuws rondom die bommeldingen overigens niet zo gevolgd vandaag, ik ga dat zo maar eens inhalen.

BTW het ANP is het Algemeen Nederlands Persbureau, zogezegd de kraamkamer van het nieuws in Nederland.

Belker

Berichten: 15329
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:15

napoleon schreef:
[quote

Oja, bedankt voor alle leuke ideetjes maar het is uiteindelijk een middagje bank hangen bij mijn moeder geworden, ach is ook wel eens lekker
[/quote]
En NApoleon stond maar zielig te kijken en op jou te wachten. Zelfs ik kreeg spontaan een kusje van hem.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:31

IKEA is overigens meer Nederlands dan Fins hoor Knipoog Toen ze hier openden, hadden ze wel instrukties in het Nederlands, maar niet in het Fins Haha!

Ik hoorde hier ook wel h.e.e.a. op het nieuws. Nederland zet weer eens zijn beste beentje voor met zinloos gedoe..

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 18:11

Belker"]
[quote="napoleon schreef:
[quote

Oja, bedankt voor alle leuke ideetjes maar het is uiteindelijk een middagje bank hangen bij mijn moeder geworden, ach is ook wel eens lekker
[/quote]
En NApoleon stond maar zielig te kijken en op jou te wachten. Zelfs ik kreeg spontaan een kusje van hem.


Bloos .....................hij is ook heel zielig, daarom heb ik hem s'avonds maar extra verwent Knipoog

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 11:07

volgens mij wordt hij elke dag verwend.