ze is niet meer(bokker naam nu bekend).

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:17

Jemig, ik heb nog wel met haar ge-pb't, idd lang geleden. Ik vroeg me laatst nog af hoe het met haar zou gaan.
Hoe erg, onvoorstelbaar. Het dringt nog niet helemaal door...
Heel veel sterkte voor haar ouders, familie, vrienden.

Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:28

Jeetje wat erg, heel veel sterkte.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 01:33

Afschuwelijk, diep tragisch.... Verdrietig
Familie en vrienden, héél véél sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 01:49

Wat een naar bericht Verdrietig
Ik wens haar familie heel veel sterkte en hoop dat ze de rust heeft gevonden waar ze naar op zoek was.

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 11:55

Jeetje, was erg..!
Ik herinner me haar berichtjes ook nog heel goed. Verschrikkelijk dat ze er nu niet meer is...
Heel erg veel sterkte voor alle nabestaanden.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 13:38

Alles is eigenlijk al gezegd, maar ook ik wil de familie en al haar bekenden heel veel sterkte wensen. Het is verschrikkelijk als je zo met jezelf in de knoop zit, dat je dit als enige uitweg ziet.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 13:54

ik kan eigenlijk niks anders bedenken dan: heel veel sterkte gewenst. wat verschrikkelijk...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:12

Ik had dit topic nog niet eens gelezen, ik kreeg een mailtje dat het om Kajelleke ging... afschuwelijk...
Degene die me dit mailtje gestuurd heeft: Ik wist niet zo goed wat ik moest antwoorden, ik weet ook niet meer precies wat ik in mijn pb naar jou heb geschreven, maar ik schrok hier heel erg van! Je hoort nog van me!

Iedereen die haar kende heel veel sterkte gewenst...

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 15:10

Wat vreselijk, ik kan me haar verhalen op bokt nog goed herinneren, ik heb toen ook een paar keer gereageerd.
Echt ontzettend jammer dat ze toch niet verder kon.

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-02 16:00

ik heb alles gelezen,
ze zat inderdaad erg met zichzelf in de knoop.
ze praatte met mij over hoe ze zich voelde.
ik probeerde haar te helpen.
maar waarscijnlijk heeft ze nu de rust die ze altijd al wou.
laatst kreeg ik nog een bericht.
het ging weer ietsje beter.
ze mocht naar een soort en met lichtere therapie.
ze heeft dapper gestreden maar uiteindelijk heeft ze moeten opgeven.
ik ga haar ontzettend missen.
morgen word ze begraven om 11 uur in heverlee.
rust zacht an.
ik ga je missen Verdrietig

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 17:39

Ook ik zit met tranen in mijn ogen achter de pc.... Wat verschrikkelijk zo'n jong leven en dan zo diep ongelukkig. Zo'n schreeuw om hulp en door bijna niemand echt begrepen. Rust zacht en ik hoop dat je nu eindelijk voor eeuwig gelukkig bent.

Ik wens de ouders, familieleden en vrienden van Anne heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:15

Citaat:
onbegrijpelijk en onverteerbaar als mensen, vooral zo jong zich het leven ontnemen.
ik denk oprecht dat geen van ons allen ook maar iets kan indenken bij het gevoel van deze depressieve mensen die de knoop doorhakken.
allemaal ijn we weleens down of treurig...maar dit lijkt me zo een verschrikkelijk lijden.
ik hoop heel erg dat ze de vrede, rust heeft gevonden.
want zo te lijden , daar is het leven niet voor.


Wat je zegt Aurora is precies de kern. Ik herken mezelf in alles wat Kajelleke in haar berichtjes zei (heb er net een paar nagelezen). Ik heb net zelf drie weken geleden een zelfmoordpoging gedaan, met als verschil dat ik hier nu nog wel zit en zij niet. Elke dag is een hel waar je je doorheen moet vechten, een lijden niet te beschrijven. Ook al probeer je hulp te zoeken,begrip te vragen, je voelt zo g*dvergeten alleen, en niemand die je begrijpt, hoe graag ze ook willen. Iedereen geeft advies, “kop op, het gaat vast binnekort weer beter!”,”iedereen voelt zich wel eens slecht”. Hoe goed ook bedoelt, als je zo diep zit dan maakt het allemaal niet meer uit. En kom je inderdaad steeds meer tot het besef, hier is het leven niet voor. Ik vind het jammer dat ik pas veel later op Bokt kwam dan zij, ik had graag met haar willen mailen. Ik vind het knap van haar dat ze zo openlijk over zichzelf heeft durven praten, dat kon ik absoluut niet, ze beschrijft zo goed wat ze doormaakte, wat ik doormaak, de gelijkenis is eng. Dezelfde situatie, van de ene hulpinstelling naar de andere, het automutileren,het steeds diper wegzakken, onbegrip uit je omgeving, alles, alleen het einde van onze verhalen is anders. Misschien had ze het fijn gevonden als ze met een “lotgenoot” had kunnen praten, ik in ieder geval wel.

Het enige wat ik kan zeggen is sterkte voor iedereen om haar heen, maar begrijp dat je zoiets niet zomaar doet, als er geen hoop meer is is het heel zwaar om verder te moeten, soms te zwaar. Eer haar om het feit dat ze zolang heeft gevochten, zolang haar best heeft gedaan, treur om het feit dat het niet heeft mogen baten en dat een onschuldig leven zo jong verloren is gegaan, verzoen je met het feit dat ze nu eindelijk rust heeft, een zaligmakende rust.

En zo als Claus al zei: “Je zo te moeten voelen is het ergste wat er is, dat wens je niemand toe.”

Dit onderste schets een beetje de situatie:

"The darkness is death - we can speak, but we are not heard. We can scream but they turn their backs. We can run, but we cannot catch them. It is the dream where arms and legs won't work they way they should, and the air is too thick to breathe. Loved ones walk a mile ahead, forgetting to stop as we fall behind. This is the reality of the darkness. We are buried alive inside ourselves. "
- Dana-Christene Umanetz

Lieve Kajelleke, ik hoop dat je nu eindelijk de rust hebt die je zo lang zocht. Je hebt het verdiend. Ik hoop dat je nu op een wolkje tevreden neerkijkt op de mensen ook al hebben ze verdriet om je, soms is voor andere te blijven leven niet genoeg.

Maclee

Berichten: 850
Geregistreerd: 29-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:40

arm meisje

arme ouders

en arme andere mensen die zich zo alleen en ongelukkig voelen.

Ik weet gelukkig niet hoe dat voelt maar leef met jullie mee...

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 23:41

Ik ben hier vene helemaal stil van... Helaas heb ik het zelf ook moeten ervaren dat een familielid zelfmoord pleegde..

Ik wil idereen die haar lief had heel veel sterkte toe wensen. Het leven is ook oneerlijk....

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 11:29

Ik ben er stil van…

Wat een hel moet je meemaken om een einde aan je leven te willen maken.
Ik hoop dat Anne nu de rust heeft gevonden die ze zocht en dat ze nu gelukkig is.

Ouders en vrienden en bekenden, ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:34

Verschrikkelijk...ik heb er geen woorden voor. Ik wens haar familie en vrienden heel veel sterkte.

easter
Berichten: 652
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:50

Gecondoleerd en heel erg veel sterkte.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 18:53

verschrikkelijk.
moeder van vriendin van mij heeft ook zelfmoord gepleegt..
als paar pogingen gedaan en veel gepraat.
maar mensen die het echt zekerste weten willen, doen het echt.
elke dag lijkt een jaar te duren.
die dochter van haar heeft het me allemaal uitgelegt.. nou echt niet leuk.
heel veel sterkte alle mensen die haar kenne..

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:06

Vreselijk, dat het meisje zolang heeft moeten strijden, en alsnog heeft moeten opgeven.... echt heel triest.

Gecondoleerd, ik wil hierbij ouders en alle nabestaanden heel veel sterkte wensen met dit verlies.

vertigo

Berichten: 204
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Moerbeke, België

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:14

Verschrikkelijk.
Ik wens familie en vrienden veel sterkte toe.

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 23:23

Echt erg en ik wens iedereen die haar kende en vooral de ouders en goede vriendinnen veel sterkte toe!

Ik heb nog een paar berichten van haar terug gelezen en toen zag ik de datum. 2 februari 2002 om 15.49 Ik weet die dag nog heel goed, ik reed voor het eerst op een nieuwe pony naar buiten en het was alleen maar bookken enzo maar wel veel lol hebben! Wat was ik gelukkig!

Die les was van 16.00-17.00 uur.... Die tijd dat zei zo down was, was ik helemaal happy, best erg is dat, als ik er zo over nadenk!

Succes!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 16:39

Kajelleke...
Ook ik heb met haar gePB-t, en er staat nog steeds een PB in mijn Outbox. Een PB naar haar...
Ik vind het echt heel erg maar ik hoop dat ze nu eindelijk gelukkig is. Ze was echt depressief en ze vertelde me aan het begin van de lente, dat ze zich nog rotter voelde. Iedereen voelde zich blij door het zonnetje, behalve zij.
Best wel raar dat ze er nu gewoon niet meer is Verdrietig
Familie, vrienden en jij Marije, heel veel sterkte.

Ik zal de PB's nooit verwijderen...

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 17:44

Jeetje wat vreselijk, hier zijn eigenlijk geen woorden meer voor, ik heb het zelf ook meegemaakt met een familie lid.
Ik wens de familie en vrienden alle kracht toe die ze de komende tijd hard nodig zullen hebben!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 10:08

Wat een verschrikkelijk onmachtig gevoel zullen die ouders hebben. Ik hoop voor het meisje dat ze nu de rust heeft gevonden die zie hier al die tijd niet kon vinden.
Ik wens de familie en kennissen alle sterkte toe die ze nu zo hoognodig zullen hebben!

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 11:43

ze heeft nu de rust die ze verdient.
veel mensen waren het niet met haar eens dat ze voor zichzelf gekozen heeft.
ik ook niet.
ik dacht hoe kan ze zoiets nou doen.
maar ik snap het nu.
ze kon echt niet meer en was op.
ze heeft dapper gestreden.
nog maar 22 jaar.
maar ze heeft die 22 jaar vol gemaakt.
ze kwam altijd met probleempjes naar me toe (msn).
ik gaf haar dan antwoord.
ik weet niet of ik dat goed heb gedaan.
maar ik weet wel dat ik haar heb kunnen steunen.
ik vind het ook heel fijn dat ook bokkers met haar ge pb't hebben.
dat gesteun heeft haar tot zover gekregen.
ze had het al veel eerder opgegeven als ze geen steun had.
ze is vredig begraven.
ze heeft haar rust.
die heeft ze dubbel en dwars verdiend.
het enige wat ik nu nog kan zeggen is
rust in vrede an.
bedankt voor alle ''steun''(weet niet hoe ik het moet formuleren).
ik ben blij dat veel mensen toch aan haar gedacht hebben.

marije