ze is niet meer(bokker naam nu bekend).

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:16

Het ios pijnlijk om haar berichten te lezen. Ik kende haar niet, maar soms kan je knokken wat je wilt, maar is het leven gewoon nooit meer fijn. Op zo'n moment vind ik het heel erg dapper als je zo'n beslissing kunt nemen voor jezelf. Een hele goeie vriend van mij heeft hetzelfde gedaan.....Sommige mensen vinden het laf, maar dat vind ik niet. Als het vechten tot niets leidt is het een begrijpelijke en dappere keus. Maar voor de achterblijvers echt vreselijk.....ik kan het helaas weten Verdrietig

Veel sterkte!
Laatst bijgewerkt door Franca op 08-12-02 00:18, in het totaal 1 keer bewerkt

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:16

marije we hebben van de week al veel gepbt over an. ik wil hier toch nog even mijn medeleven tonen: ik weet helaas maar al te goed wat je voelde an. hoe zwaar het is, en waar blijft dat lichtpunt. telkens opnieuw opkrabbelen uit zon diep dal. Voor jou is het te laat, ik hoop zo dat dit ook echt je bedoeling was en dat je nu de rust hebt gevonden waar je zo naar op zoek was. Ik wens alle familie en vrienden heel veel sterkte bij het verwerken van dit grote verlies
An rust zacht!

Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:33

Wat erg Verdrietig
Ik kende haar niet, heb net een groot deel van haar berichten gelezen, toch fijn om te zien hoe de bokkers haar steunden Lachen
Moest zo erg huilen van haar berichten.. Verdrietig

Minne

Berichten: 512
Geregistreerd: 02-11-01
Woonplaats: Gent, Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:06

Rust zacht, An

Ik kende je alleen van je berichtjes maar we deelden een land, een leeftijd, een passie en een naam.

Hopelijk ben je nu gelukkig
Sterkte aan al diegenen die van je houden

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 17:40

heel veel sterkte voor al haar dierbare familieleden en vrienden.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 19:28

Ik lees dit topic nu pas. Heb gelijk even wat topics van haar teruggelezen. Vreselijk, ze moet in een grandioze dip hebben gezeten en wat ik begreep kon ze geen steun/begrip vinden bij haar ouders.

Des te zwaarder zullen zij het nu hebben.

Heel veel sterkte en gecondoleerd.