meisje 'verliefd' op mij.............

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:10

XoNo schreef:
Desiree, ben het helemaal met je eens Lachen (Gebeurt steeds vaker tegenwoordig Bloos)

Ik zou kunnen opscheppen tegen mannen dat er "lekkere wijven" op me af komen, HAHAHAHAHA!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:11

ja maar zo is het eigenlijk niet bedoelt. maar ik weer gewoon niet wat ik ermee moet.
zal ff veranderen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:12

vonneke schreef:
ja maar zo is het eigenlijk niet bedoelt. maar ik weer gewoon niet wat ik ermee moet.
zal ff veranderen

Oke, gesteld dat het een jongen was geweest die op je viel, maar waar jij niet op valt? wat zou je er dan mee doen?
Gewoon: niets. Als er van jouw kant niets af komt, dan KUN je er toch niets mee doen? het moet van 2 kanten komen, zo niet houdt het op, heel simpel. En dan maakt het niet uit of een man op je valt of een vrouw. BEschouw het slechts als "toegevoegde waarde voor je ego". Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:17

idd er komen gewoon lekkere wijven op mij af.

haha geweldig!!!

idd. desiree als het en of andere *** was dan had ik het ook niet gedaan. och idd weer een ervaring rijker!!

x yvon
x yvon

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:17

Okee... heb je nou met haar gezoend of niet dan? Ik moet eerlijk zeggen dat je laatste alinea nogal onduidelijk is.. erna = ernaar? zei = zij? Kan de draad van het verhaal nog niet helemaal vinden.. Haha!

En hoe kwam je er dan achter dat zij 'verliefd' op je is, als iemand naar mij kijkt een keer zou ik eerder denken dat diegene me gewoon leuk vindt als in aantrekkelijk Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:19

nee het is al veel langer dat ze zo doet tegen mij, een tijdje geleden zaten we in de auto en toen zat art mij te vervelen en toen zei ik tegen art o ik zoen nog liever met een meisje als met jou (art is namelijk homo) en toen zei marieke meteen hoow rob auto aan de kant want ik ga achterin zitten!!

ik heb dus idd met haar gezoend

lies

Berichten: 9627
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 17:24

Verward ben ik de enige of zijn er meer die moeite hebben de clue van het verhaal te vinden?
Wat bedoel je nu precies met; "wat vinden jullie daarvan?"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 18:03

okok leg het en beetje moeilij kuit

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 18:07

Ik zie het probleem niet helemaal. Wat geeft het nou wat mensen ervan vinden? Jij voelt je er duidelijk wel ok onder. Uit je reacties kan ik tenminste niks anders opmaken.
Ik hoop alleen dat je wel duidelijk bent geweest tegen dat meisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:42

nou ik denk dat ik zeker wel duidelijk tegen haar geweest ben, zij is alleen een beetje onduidelijk tegenover mij.
en dat is helemaal klote

xxx

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 22:43

Vonneke: ik weet het niet hoor, ik denk dat het feit dat je haar gezoend hebt toch wel een bepaalde indruk (of adruk Haha!) heeft achtergelaten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:01

ja en die indruk was eigenlijk best goed. maar net was ik op concours en dan kom ik een bepaalde jongen tegen en dan wordt ik helemaal week!!

xx

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:26

Ja, een keer met iemand zoenen zegt toch niet meteen dat je maar in 1 keer helemaal lesbisch bent?! Als je gevoelens houdt is het anders, maar je grenzen verleggen is soms ook best spannend

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 23:41

Waarom niet? Als jij dat lekker vind?

Als je lesbiƫnne bent kom je daar vanzelf achter, een keer zoenen zegt helemaal niets, maar, tis wel een gave ervaring!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:00

haha ja steef dat kun jij zeker zeggen!!!

kissis

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-02 14:07

dit is dus een misverstand tussen mensen die met iedereen maar wat raak zoenen omdat ze dat lekker vinden, versus mensen die met iemand zoenen die ze echt serieus zien zitten en waar ze meer mee willen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 09:14

vonneke schreef:
haha denk zelf ook niet dat je lesbisch word van zoenen.

x yvon


Maar gezien je eerdere topics ben je er wel erg mee bezig. Ga lekker ontdekken wat je wil. Misschien kom je er wel achter dat je toch stiekem beide interessant vind!! Want spannend vind je het wel!

Go Girl!!!