Huifkartocht

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 19:56

Wil iedereen die niet mee kan of wil tijdens het weekend op de veluwe, maar wel wil komen voor de huifkartocht z'n naam hieronder neerzetten? Dan kunnen we een beetje een idee krijgen van het aantal dat meegaat.


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 01:54

joehoe..ik dus...Pling

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 07:39

voor welke mensen is dat? die geen eigenpaard meenemenofzo?
nou dat weet ik dus npog niet zeker..

"Some memories are best forgotten"

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 07:48

write me in. Ik ga lekker ook huifen!!!!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-01 11:39

Hoi Yor, voor de mensen die niet dat weekend kunnen of willen komen maar alleen komen voor de huifkartocht zaterdag middag.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 14:01

Ik ga in ieder geval die zaterdagmiddag mee. Ik denk niet dat ik Bolivia mee kan nemen (ze wordt zo heet in een groep) en ik ga niet iemand anders een weekend voor mijn paard laten zorgen terwijl ik op een ander paard rij.

"Horses are not just a mass of muscles to be shaped in order to satisfy our desires or to produce a performance, they are sensitive beings. Expressions such as: 'The horse must do this... The horse must give that' are all too common jargon. The horse owes us nothing, it is we who have a duty to make ourselves understood." — Phillipe Karl

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 15:48

ik denk dat ik dat ook doe...kan iktoch iedereen ontmoeten en het kost me een stuk minder geld!

"Some memories are best forgotten"

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 18:24

ehh oliebol..
dat weet ik nog niet zeker;
ik kon sowieso niet mee met leo, wegens zwangerschap ( vergeten, hoe is het mgelijk...??!!) en ik zit zoals gezegd lastig met vervoer.
Ik wil jullie graag een keer IRL ontmoeten, maar had eerder al gezegd dat ik ( en nog een paar..) niet kon voor eind juli i.v.m studie
Die ene middag zal me waarschijnlijk de kop niet kosten, maar dat kan ik pas inschatten tegen die tijd, hangt helemaal af van mijn scriptie, de goedkeuring ervan en dan de datum voor de verdediging ( is in de week van mijn verjaardag, half mei..).

Ik durf het nu nog niet op zeker te zeggen dat ik meega, maar ben wel erg voor en als het enigszins kan ga ik graag mee.
Was een paard huren niet mogelijk ( er staan nu zoveel berichtjes hierover dat ik door de bomen het veluwe bos niet meer zie)? Want ik persoonlijk zit er liever op dan erachter. Zijn er meer die dat prefereren toevallig?

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 19:50

Ehm... Gaan we dan in mei??

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 21:11

ja ik dach t wel.. opeens stond er ergens iets van " jullie kunnen kiezen uit.." en dan 3 data in april en mei en mei is het geworden dacht ik. Maar ik dacht dat er meerderen liever later wilden/konden ( juli) ivm werk, examens, studie etc. Misschien vergis ik me, maar ik had begrepen dat 't 5 mei werd.
Maar t kan zijn dat ik ergens een bericht gemist heb hoor!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-01 21:23

er stond ook een datum voor juni. juli is voor de meesten niet te doen ivm keuringen zomervakantie met ouders/vriend en omdat dat veeeeeeeeeeeel duurder is het meeste zit dan ookal vol en als het niet vol is: Dazen! das een nadeel aan de veluwe Boos! meestal rond juni/juli zijn die het ergste ben bang dat je er wel wat zult hebben in april en mei maar dan is het nog lang niet zo erg de meesten vinden mei de fijnste datum en uit ervaring met de plazarit op horses weet ik dat je niet iedereen op 1 datum kunt krijgen trouwen er hadden zich toen ruim 20 mensen opgegeven ook voor 20 mensen gereseveerd geloof dat er maar 9 op zijn komen dagen de rest rustig een paar dagen van te voren afzeggen omdat ze wilden winkelen etc.

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 14:58

Ik wil ook mee!!! Ik ben zo nieuwsgierig naar jullie allemaal, dat kan ik niet missen. Ik neem aan dat we de precieze datum nog doorkrijgen?

Pling Knuf Mayo Pling

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 16:40

schrijf mij ook maar ik voor de huifkar!! lekker karre met zn alle!!! hihi

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colette40, ComscoreBot, IASCrawler, Tigerboy en 6 bezoekers