verliefd maar niet op mijn eigen mannetje!help

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 18:28

XoNo"]
[quote="Sonja schreef:
behalve Xono natuurlijk Haha!


Ik denk dat je in de war bent met SP, Sonja Haha! Je wilt niet weten hoeveel nadelen IK heb *LOL*
[/quote]

Oh ja, OEPS Sorry SP, jij ook.... *LOL* *LOL* *LOL*

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 19:08

gewoon vreemdgaan natuurlijk!!!! zie topic "vreemdgaan" Vingers aflikken
enne, misschien als je je vriend "man" gaat noemen ipv mannetje ? Verward Knipoog

alle gekheid op een stokje, dit is echt knudde.
je relatie zit niet lekker, en dus sta je open voor iemand anders die wel de nodige aandacht geeft.
geef dit aan bij je vriend, en zeg dat het echt zal moeten veranderen omdat je aan jezelf merkt dat je dus open gaat staan voor anderen.
en benadrukken dat je dat wilt voorkomen.
tenminste....ik neem aan dat dat het geval is.
sterkte, je komt er vast wel uit!

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 19:10

Hallo poppetje!!

Jij zit echt in een heelerg lastig pakket zeg!!
Maar vind je het niet allemaal een beetje eng??
Je woont al 2 jaar samen dus het is wel een serieuze relatie geworden.
Je weet wel wat je aan je mannetje hebt.
Weet je ook wat je aan zijn baas zou hebben??

En vind die jongen jou wel leuk.
Ik zou gewoon heel erg goed met je mannetje praten en hem vertellen dat je iets mist in jouwn leven.

Misschien helpt het om vaker leuke dingen te gaan doen met je mannetje.
Misschien is de relatie wat saai geworden en moet het een oppepper hebben.

Ga samen heel veel leuke dingen doen zodat jij je ook meer consentreert op jouwn mannetje.

Lekker samen winkelen of tuinieren of zwemmen,carten,paardrijden,stappen enz enz.

Je moet je wel heel erg goed afvragen of je twijfels wel gepast zijn opdit moment.
Je weet welk vlees je in de kuip hebt en bij die baas weet je nog eens niet hoe hij precies is.

Veel sterkte:

Groetjes: Corina

poppetje
Berichten: 156
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-02 00:41

het is een hele moeilijke dag geweest vandaag.Ik loop de hele dag al te huilen omdat ik de kluts kwijt ben.
Heb gisteren avond even een klein gesprekje gehad met zijn baas.Hij vroeg me of ik verliefd op hem was.
Ik had nog gevragen of hij me niet een raar persoon vond,maar hij vond me juist gezellig en lief.Hij vond het juist erg leuk dat ik langskwam.
Wat hij nu precies voor mij voeld werd me niet echt duidelijk ook al heb ik het toch gewoon rechtstreeks gevraagd.Hij gaf me geen antwoord,maar een verlegen lachje.
Op de een of andere manier heb ik nu zoiets van stel nou dat hij ook iets voor mij voelt wat dan?Welke kant gaat het dan op?
Ik ben wel blij dat ik de tijd krijg om met allebei apart erover te kunnen praten.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:08

Pas wel op dat die baas van je vriend geen spelletjes met je speelt. Natuurlijk is het vlijend als iemand evt. bereid is om haar relatie op te geven... Maar wat weet je nou helemaal van die jongen?
Nogmaals: werk eerst aan de relatie met je vriend en neem geen overhaaste beslissingen.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:15

Je weet wat je hebt, en mischien is het geen sprookjes relatie (wie heeft dat wel?) maar je weet niet wat je weer krijgt....

En als die baas jou al vraagt of je verliefd bent op hem...... dan ligt het er wel zeer dik bovenop, of hij voelt zich heel wat....

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:17

Ik zou gewoon bij je vriend blijven. Het zal toch niet gaan werken met die kerel in de toekomst.

Belker

Berichten: 15325
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:27

Ik heb de stap wel genomen en leef nu al weer 4 jaar gelukkig samen. Dat kan zelfs Prima beamen.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:48

Belker schreef:
Ik heb de stap wel genomen en leef nu al weer 4 jaar gelukkig samen. Dat kan zelfs Prima beamen.


Zo gelukkig ben ik niet met je hoor na 4 jaar. Ik wil ook wel weer eens ff wat anders.

Belker

Berichten: 15325
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 09:52

En dat schrijf jij uit naam van H.? Volgens mij gaan wij weer erg off topic. ikke niet snappe off topic, ikke buitenlander. PS hij is nu op stal. Doet het ponybeest voor me, lief he.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:17

He?
Iedereen is wel weer lekker positief, wat als het nu echt klikt tussen hun? Je voelt zelf wel of het wel of niet goed zit.
Dus beter zekerheid en ongelukkig blijven dan onzekerheid en gelukkig zijn.
Doe dat wat je hart in geeft poppetje en blijf wel allert, misschien is het wel een appel die zich vereerd door je voelt maar voor hetzelfde geld vind hij jou ook echt leuk.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:26

Het is niet zozeer dat ik Poppetje wil afraden haar gevoel te volgen. Ik wil alleen zeggen dat ze niet te snel van de ene in de andere relatie moet stappen. Ik zelf vind dat ze eerst haar huidige relatie een kans moet geven voordat ze er met een ander "vandoorgaat" (botter gezegd dan bedoelt)

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 12:30

tja...net wat jullie al zeiden, ik vind het ook nogal frappant dat je baas al aangeeft eigenlijk dat je verliefd op hem bent.
kun je zeggen waarom je denkt dat hij dat al vermoedt??? Verward
en, hij kent jou vriend toch ook?
beetje duister....maar jekunt best zonder wat echt te ondernemen achter een bepaald aantal dingen komen om ieg je nieuwsgierigheid te bevredigen, want nu ben je alleen maar nog meer in de war

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 14:28

Ik ga helemaal met LINDA mee!!

Maar stel je voor dat hij je probeert weg te krijgen bij je vriend en als het zover is wil hij er niets meer van weten.
pas op .........want er word vaak met iemands gevoelens gespeelt.

Ik zou toch duidelijkheid aan die baas vragen..... vind je me ook leuk of niet!!
En dan kan je altijd nog verder kijken.

anne21

Berichten: 385
Geregistreerd: 07-10-01
Woonplaats: groet

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 15:04

Ja en ik ben dus wel zo iemand die haar relatie van 5, 5 jaar aan de kant heeft geschoven en gelijk begonnen is met een andere relatie.
En ik kan je zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest. Verschil is alleen wel dat ik hier zeker een half jaar mee heb gelopen voordat ik de knoop heb door gehakt.

Waar ik wel heel erg spijt van heb is dat ik zo snel met m'n huidige vriend ben gegaan, waardoor mijn ex niet meer met mij wil praten.
Ik wist wel dat we na het eindigen van onze relatie nooit goede vrienden zouden worden aangezien er bij hem nog veel te veel gevoelens spelen, maar dat hij me niet eens gedag zegt op straat doet toch wel pijn.
vooral het idee dat ik hem zoveel pijn heb gedaan vind ik heel erg, toch heb ik voor de rest absoluut geen spijt van m'n besluit!

Voor mij was het ook niet 100 % duidelijk dat mijn huidige vriend verliefd op mij was of dat het een goede relatie zou worden, wel wist ik dat hij mij heel erg leuk vond en andersom. Bovendien zou mijn vorige relatie op den duur evengoed wel stuk gelopen zijn ondanks dat ik het nu eigenlijk uitmaakte voor een ander!

Het kan dus wel, maar of dat voor jou ook geld kan denk ik niemand over oordelen, we kennen jou en je situatie niet goed genoeg en je zal er toch echt zelf uit moeten komen.
Ik wens je veel sterkte toe, want ik weet dat het niet makkelijk is!!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-02 16:28

Anne21, uit jouw reactie maak ik op, dat jij destijds wel zeker van je zaak was. Het klinkt mij in de oren alsof je een bewuste keuze hebt gemaakt. Dat is prima.
Maar zolang je niet 100% zeker bent van je eigen gevoelens, moet je geen beslissingen nemen.

poppetje
Berichten: 156
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-02 14:22

Ik neem ook geen beslissing voor ik het allemaal heel zeker weet.al die tijd samen is niet niks natuurlijk.Het is echt een poepert hoor,maar hij kan er ook niks aan doen dat ik me zo voel.Ik kan er gelukkig gewoon over praten.Ik heb na heel veel moeilijke weken eindelijk kunnen vertellen tegen mijn vriend over wie het gaat.Hij vind het niet erg.Daar was ik juist zo bang voor.Ik wil namelijk niet tussen hen inkomen.Ze zijn erg goede maatjes namelijk en hebben het beide erg naar hun zin met het werk.
Op de vraag hoe zijn baas weet of ik verliefd op hem ben weet ik niet hoe hij daar op komt,want ik laat het niet merken.Of hij ook iets voor mij voeld is niet helemaal duidelijk,maar dat hoeft ok niet want dat zou het mij alleen maar moeilijker maken.Het is vrij lastig namelijk als je aan iemand denkt en die persoon laat weten dat hij jou ook leuk vind.Het zou wel eens kunnen gebeuren dat ik dan er toch voor ga.Dat wil ik niet want dadelijk maak ik de verkeerde keus.Ik wil het eerst voor mezelf helemaal uitzoeken.Het is namelijk niet zo dat ik helemaal blind ben voor alles erom heen.Ik denk echt goed na over wat er anders zal gaan zijn en of ik dat wel wil.Zou ik met hem door een deur kunnen of zou dat straks gaan botsen.Is het het wel waard en moet ik mijn gevoel volgen of moet ik het maar beschouwen als"het gaat wel weer over"Het is er lastig.Ik heb er vrij lang mee rond gelopen maar gelukkig kan ik met jullie er over praten.Ook mijn vriend heeft door dat het me hoog zit en neemt ook rustig de tijd om het er over te hebben met mij.Daardoor voel ik me al minder k*t.Ik hoef er niet in mijn eentje mee rond te blijven lopen.
Waarmee ik nog wel zit is hoe kan ik nu het beste uitzoeken welke keus ik moet maken.Iemand tips?Hoe merk je aan iemand of hij/zij verliefd op je is?

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-02 23:51

Ohhh, wat herkenbaar zeg! Ik heb precies hetzelfde gehad twee maanden geleden. Inmiddels is het wel weer overgewaaid, maar goed, mijn relatie is nog hetzelfde. Ik denk dat je niets moet forceren. Laat het allemaal even voor wat het is. Nu is je gevoel te heftig om normaal na te kunnen denken en een juiste beslissing te nemen. Neem een beetje afstand van dit alles (geestelijk), hoe moeilijk dat ook kan zijn. Als het over een maand nog precies hetzelfde is moet je weer eens de boel overdenken en echt eerlijk aan jezelf de vraag stellen of deze man echt degene is die je wilt....Kun je zo de rest van je leven doorgaan? Klinkt allemaal heel easy enzo, maar goed. Gewoon afwachten wat er gebeurt, niets forceren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 00:09

Krijg een beetje het idee, dat die baas een spelletje met je aan het spelen is. Het is toch niet normaal dat de werkgever de vriendin van werknemer gaat versieren.
Hij voelt dat je hem leuk vind, en voelt zich daarbij gevleid, maar ik heb mijn twijfels of hij je echt leuk vind.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:11

poppetje schreef:
........tegen mijn vriend over wie het gaat.Hij vind het niet erg.Daar was ik ........


Dat middelste zinnetje van je uit de quote zou ik eens heeel diep over nadenken.

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:21

Ik denk altijd maar zo, het gras is altijd groener aan de andere kant.

Probeer er toch over te praten. Want als je dat niet doet, krijg je dit soort situaties. En gebeuren er straks dingen, die helemaal niet nodig geweest waren als je je gevoel had uitgelegt aan je mannetje.

Sterkte meid. En wees vooral eerlijk tegenover jezelf.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 01:26

ik sluit me geheel bij Bertus aan.....
....tegen mijn vriend over wie het gaat. Hij vindt het niet erg.Daar was ik..........

bij dit stukje tekst zie ik spoken......opzet? je gaat bij je vriend weg en baaslief laat je ook vallen.... Je zult niet de eerste zijn. Het zijn toch goede vrienden?

Ik denk dat menig vriend het niet leuk had gevonden....zacht uitgedrukt.

Met het wat hiervoor door jouw geschreven is, zou je toch denken aan opzet.....een afspraak tussen 2 goede vrienden, een heel oude truc....om een relatie zo simpel mogelijk te beeindigen, maar dacht dat dit meer tienerwerk was.....

pmarena

Berichten: 48192
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 10:51

Rot hoor....

Maar als ik je verhaal zo lees , dan voel ik daarin heel sterk dat je eigenlijk wel beseft dat de relatie die je nu hebt niet echt bij je past , hoe erg en jammer dat ook is.
Als je je alleen voelt , en spontaniteit , warmte , aandacht enz. mist , en je hebt daar veel behoefte aan , dan
geeft dat te veel afstand en verdriet. Scheve mond

Ik denk dat je gelukkiger zult zijn met iemand die je spontaniteit en enthousiasme deelt , die dezelfde soort relatie zoekt als jij , met meer warmte , genegenheid en spontaniteit , nou ja je weet wel wat je zoekt en wat je verlangd Lachen , Kijk , of die man , die baas , je dat kan geven is maar de vraag natuurlijk , maar deze situatie helpt je wel heel goed beseffen dat je dus echt iets mist.
Daar zul je verder mee moeten , en idd kijken of je je huidige relatie voort wilt zetten...even de baas daar los van houden.....je weet niet wat je daar aan hebt , moet eerst bekijken of deze relatie die je nu hebt de moeite waard is , of je daar genoeg aan hebt... Sterkte!

poppetje
Berichten: 156
Geregistreerd: 29-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-02 01:18

gut jullie zijn erg bezorgd als ik dat zo lees.Lief!
Dat ik aan mijn vriend heb verteld wie het is,wil niet zeggen dat dat stom van me is.Ik kan alles met hem bespreken en egrijpt ook heel goed dat het heel belangrijk is dat ik gelukkig ben.Zijn antwoord is dat hij liever heeft dat ik eerlijk ben in mijn gevoel dan verder met hem door te liegen.Hij kan er gelukkig heel goed mee omgaan.Tuurlijk heb ik heel duidelijk uitgelegd dat ik totaal de kluts kwijt ben en heb hem gevraagd om mij hiermee te helpen.Door dit gesprek gaat het inmiddels stukken beter met ons.Hij ziet ook in dat er wat moet veranderen.Ondanks dat gevoel heb ik afgesproken om eerst eens te kijken of het nu beter gaat.Ik moet zeggen dat het de laatste paar dagen heerlijk loopt.Hij heeft weer wat aandacht voor mij.Af een toe een knuffel.Soms samen lachen om iets onbenulligs.Dat wil allemaal niet zeggen dat mijn gevoel voor zijn baas weg is hoor!Dat is er nog steeds,maar ik wil heel graag de moeite nemen om te kijken of ik niet beter bij mijn vriend pas.Daar probeer ik alles aan te doen.Achteraf bleek zelfs dat hij een vermoeden had.En of hij een spelletje speelt met zijn baas?nee hoor en dat weet ik heel zeker.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-02 01:34

Wel erg fijn dat je er zo over kan praten met hem.
Ik hoop dat je er uit komt. Mij lijkt het goed dat je er de tijd voor neemt, zulke dingen zijn nooit makkelijk...