Doei weer

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-01 16:30

Wish me luck, vandaag was mijn laatste dag als tel/receptionist bij een of andere vage platenmaatschappij in H'sum. Maandag gesprek bij B&O. Wie weet met Inet dus zien jullie me snel weer. Als er iets is wat ik moet of wil weten mail me dan!!! (kan ook thuis inetten maar da's zo langzaam en duur niet te vergeten)

Liefs

Roos

Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig


Viera
Berichten: 837
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:32

veel geluk

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:38

good luck!!! Welke platenmaatschappij was het???Ik heb ook een tijdje bij een muziekmaatschappij gewerkt. Ik woon in Hilversum. xxx Roos

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-01 16:46

Good luck Roos, ennuh...we duimen voor je Lachen
groetjes, Caballo

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 07:45

Morguh! Ben inmiddels al weer een week aan het werk want ik mocht gelijk de volgende dag beginnen. Tis eerst drie maanden via het uitzendbureau ipv. een half jaar en daarna wordt het vast en het is hartstikke leuk. Het bestaat dus toch nog Lachen . Anyway, moest zoveel doen dat ik nog geen tijd heb gehad om te bokken maar I'm back, met inet en alles. Voor *roos* het was Pias(play it again sam). Ik had er nog niet vaak van gehoord maar dat is dus de maatschappij waar oa Depeche Mode en Gary D. bij zitten.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-01 07:45

Morguh! Ben inmiddels al weer een week aan het werk want ik mocht gelijk de volgende dag beginnen. Tis eerst drie maanden via het uitzendbureau ipv. een half jaar en daarna wordt het vast en het is hartstikke leuk. Het bestaat dus toch nog Lachen . Anyway, moest zoveel doen dat ik nog geen tijd heb gehad om te bokken maar I'm back, met inet en alles. Voor *roos* het was Pias(play it again sam). Ik had er nog niet vaak van gehoord maar dat is dus de maatschappij waar oa Depeche Mode en Gary D. bij zitten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Alfi2010, AmberG, Axxy, BLEXBot, Britta31, Dana02, dormy, FransienE, Jolantje246, lazy, lindo, linoleum, meintje, Soepkipje, Steenbok12, tengeltje11, Zebrastreep, zonneglans en 62 bezoekers