misschien hele rare vraag

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 08:24

ik heb een hele goede band met mijn broers. maar niet zo dat ik ook met hun uitga of naar school fiets. Heb wel een tijd in dezelfde vriendengroep gezeten als met sjoerd (1,5 jaar ouder) maar we gingen dan wle met onze eigen mensen om. Het zijn ook schatten van jongens ze zijn er altijd voor me. een paar weken terug had ik t moeilijk en toen belde mijn broer op voor de gezelligheid (hij wist van niets) hij heeft me toen echt moed ingepraat en wle 3 keer gebeld diezelfde dag. echt een schat gewoon

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Kitty

Berichten: 7685
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 08:42

Mijn broer is bijna acht jaar ouder. Wij kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden en het was ook echt een ramp toen hij het huis uit ging. Ondertussen is het toch iets anders. Hij is getrouwd en heeft twee kiddo's en ik woon ondertussen ook samen. We bespreken nu andere dingen. Vroeger kon ik echt altijd bij hem terecht. Nu nog wel, maar dan is zijn vrouw er toch vaak bij...

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 08:57

mijn broer is 18 (bijna 19) en ik ben 15.. dus 4 jaartjes verschil en ik kan ech veeeeel lol met hem hebben en ik ben heel trots op um, hij is gewoon mijn grote broer *LOL* maar we vertellen elkaar echt geen geheimen ofzo echt niet!! heb ik ook geen behoefte aan, heb zat vrienden bij wie ik mijn problemen kwijt kan.. dus dat hoef ik niet bij hem..
maar we hebben dezelfde humor en we kennen elkaar ech heel goed, we kijken naar elkaar en we weten wat we denken en we liggen he-le-maal in een deuk hahaha
maargoed dat is dus de band met mijn broer

"Some memories are best forgotten"

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-01 10:01

ik ben 23 en mijn broer 25 en we worden steeds hechter.vanaf ons 13de zijn we gestopt met aleen maar ruzie maken en begonnen we dingen samen te doen.en nu?als ik hem zie krijgt ie een grote knuffel van me

soms is het beter om te zwijgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 31 bezoekers