ik had 1 vraag. Moet je ook een certificaat hebben voor de snorfiets, ik dacht van wel maar iemand anders zei dat het niet nodig was. Wie heeft gelijk?
Hiervan hebben wij de FIETS met trapondersteuning Wel gewoon gasgeven en je rijdt Politie vond hem zeer creatief, maar voor onze dochter van 15 een perfect vervoermiddel naar de paarden
Nannes dat mag wel Alleen binnenkort met de nieuwe rijbewijzen mag je als je rijbewijs ingenomen is ook niet meer op de scooter omdat het allemaal in 1 wordt
Echwel, wat je daar zegt snap ik niet. 'Omdat het allemaal in 1 wordt'?
Op de site van het CBR staat overigens dat mensen die een rijbewijs A of B hebben bij het verlengen daarvan het rijbewijs AM kunnen laten bijschrijven.
Ik weet wel dat als je je gewone rijbewijs haalt (B dus) dat dan meteen achter het bromfiets tekentje de datum staat wanneer je je bromfiets bewijs hebt gehaald. Dus als je nog geen certificaat had, dan staat de datum erop van wanneer je je B-rijbewijs hebt gehaald. maar ik dacht dat daar dus verandering in kwam, dus dat je alsnog je bromfiets certificaat moest halen, ook al had je je B-rijbewijs al. (als je brommer wilt rijden iig) Maar ik vroeg me af wanneer dat veranderd werd