Meisje doodgereden + situatieschets

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 16:11

vind het echt erg als mensen op zon manier om het leven komen, zeker voor de nabestaanden!
mijn oom reed zich anderhalf jaar geleden bijna dood, hij heeft 2 maanden op het IC gelegen en wij moesten maar afwachten of hij het zou halen, alles wat je zon beetje kan breken in je lichaam had hij gebroken en verbrijzeld. Hij reed te hard, veel te hard maar daarom kan ik niet zeggen Eigen Schuld Dikke Bult, zeker niet op dat moment. Het is je familie die je daar ziet liggen en je wil dat het goed komt met hem, dan denk je er niet bij na dat hij te hard reed en dat het zijn eigen schuld is.... het enige wat je hoopt is dat hij weer helemaal beter wordt en dat hij ervan geleerd heeft...

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 17:01

jezus zeg wat een stel ..... op de weg! hier bij ons in nuenen is ook al een 16 jarige jongen dood gereden!( zelfde als nathalie bedoel ik ) de vriendin van mijn broertje was bij die jongen toen het gebeurde echt k l o t e allemaal! ze gaat er verder wel goed mee om maar toch! die jongen stak over en heeft de auto waarschijnlijk niet zien aankomen , de man die in de auto zat was op weg naar huis waar zijn vrouw aan het bevallen was,deze reed daardoor natuurlijk veel te hrd. hij is toen eerst meegsleurd door de auto waarbij zijn helm is afgevlogen daarna zag zij hem door de lucht vliegen en tegen een boom klappen!verder had hij geen verwondingen die je kon zien alleen een paar schrammetjes op zij gezicht , alleen het was al te laat het was iets met zijn hersenen die zijn gaan zwellen en hebben niet genoeg ruimte gehad! echt zwaar k l o t e allemaal!!!!! een ongeluk zit in een klein hoekje dus let a u b allemaal goed op !