Man zoekt de andere helft.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Atererus
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-08-02
Woonplaats: Siebengewald

Man zoekt de andere helft.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 19:41

Zo en nu heb ik geen zin meer om er doekjes omheen te draaien. Iemand van de andere helft kan een soortgelijk onderwerp beginnen.

Maar wat zoek ik dan? Gewoon iemand in de buurt van Nijmegen die wat dingen samen wil doen. Hobby: (eigen) Paard, lekker eten en films kijken, spelletjes. Ik ben 38 wil gewoon een goede vriendin leren kennen hoeft niet persee een relatie te zijn, als het maar lekker klikt. En als niet, dan geen gezeur dan gaat ieder gewoon weer zijn eigen weg. Meer weten? Email me maar op alfred.terwindt@philips.com.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 22:31

Eeehm, ik ben bang dat je het een beetje verkeerd begrepen hebt, de andere helft is geen datingforum maar een plaats waar partners van boktverslaafden bij elkaar kunnen uithuilen Haha!

Maar er zijn wel heel veel vrouwen hier dus als je een beetje gezellig meedoet hier en daar, wie weet wat daar nog uitrolt Knipoog

Atererus
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-08-02
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 01:44

Dat bericht van gast ben ik, Forum doet een beetje raar?!? Sorry.
Laatst bijgewerkt door Atererus op 30-11-02 01:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Gast

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 01:45

OK om on topic te blijven: dan zoek ik een andere helft zodat ik haar hier kan laten posten Haha! Nee serieus er moet toch ergens een plekje zijn waar je je ei kwijt kunt? Dit leek me een goede plaats, er is niks mis met een vriendschap zoeken? Het is trouwens geen dating, ik zoek in eerste instantie iemand om samen wat te ondernemen, zou zelfs een man kunnen zijn.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 02:38

Vandaag komt iedereen als gast hier binnen geloof ik Verward

Maar als je nou iets meer iets over jezelf zou vertellen zou het alweer een stuk leuker zijn! Op bokt zijn we natuurlijk vooral benieuwd of iemand een paardenliefhebber is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 02:41

Hee, is dit datingsite geworden?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 03:18

Ah jammer zeg,
DE kandidaat zit net voor onbepaalde tijd in Zweden *LOL*

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 11:32

Pipo schreef:
Hee, is dit datingsite geworden?


Ja Pipo, DAH is nu Dating Andere Helft geworden Haha!

Atererus
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-08-02
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 14:05

OK dit is een wat ongebruikelijke manier om iemand te leren kennen. Maar ik wil nog even benadrukken dat dit in eerste plaats -geen- dating is. Als je goed leest zul je merken dat ik gewoon een paardenvriend zoek (en misschien meer). Waarom? Omdat ik graag wat paardenevenementen wil bezoeken en dat niet in m'n eentje doe. Dus als er iemand in de buurt is die op niks uit is, maar wel leuk vindt omdat te doen, ben ik daar ook blij mee.

OK en nu wat meer over mezelf: ik ben gek op dieren en heb sinds 1 jaar eindelijk de mogelijkheid daartoe. Dus rijd ik nu 1 jaar paard. Ik heb 1x per week les op een manege. Verder heb ik zelf een KWPN merrie. Ze is een stekel vos met grote bles. Ze staat bij huis en ik verzorg d'r elke dag. Verder rijd ik haar 4x per week. Ik ben nu zover dat de basis van dresuur begint te komen en kan nu een beetje aan de teugel rijden. Oh ja: ik mag op de manege tegenwoordig hun trots, een Fries, rijden! Verder heb ik nog een hond en drie katten. Ben zo'n 3 uur per dag met m'n dieren kwijt de rest met in leven blijven en werken. Ik ben een chip ontwerper voor Philips, maar ik werk liever buiten dan in het duffe kantoor. Je kunt nog veel meer over mij vinden op m'n website http://alfred.estafette.net . Er zijn daar foto's van mijn dieren, paardrijden, mezelf en mijn paard. Verder vindt je er ook de stamboom met foto's van de voorouders vanaf 1900.

Iemand PB-de me ook dat dit niet de manier is, laat ik daar eens op in gaan: Je hebt ongetwijfeld gelijk. En ik vind zelf ook dat het spontaan moet komen. Ben het dus helemaal met je eens. Alleen: het werkt niet! Ik ben nu 38 en nog steeds alleen (nooit iets gehad), gewoon omdat ik altijd verlegen en stil op de achtergrond ben (denk ik). Er moet dus actief stappen ondernomen worden (tegen mijn natuur in) anders komt er zeker geen verandering in. Nu ga ik niet bij iedereen die me wat lijkt polsen, ik vind niet dat dat hoort. Maar hoe trek je dan de aandacht? Zal toch op een of andere manier kenbaar moeten maken dat ik wat samen wil ondernemen. En ik heb niet geschreven dat ik een date wil. Gewoon een goede vriend(in) die in het weekend wat samen wil ondernemen, als daar meer uit komt prima! Zo niet ook goed, ik wil gewoon met iemand naar wat paardenevenementen en heb absoluut geen zin om alleen te gaan. Schijnbaar komt mijn oproep wat te date achtig over, sorry dat was nu juist niet de bedoeling. Nu vraag je je af waarom dan wel een vriendin? Ja het is niet noodzakelijk, maar ik heb alleen maar vrienden en wil toch een beetje leren omgaan met de andere helft. Want dat werkt nou eenmaal heel anders. Snap je het een beetje? Ik zou graag nog wat meer opbouwende kritiek van je willen horen.

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 14:37

Atererus, ik ben dan niet degene die jouw ge -PBt hebt maar ik wil toch wat zeggen.
Je schrijft dat je wil veranderen omdat je naar jouw mening niet genoeg 'opvalt' en dat je daardoor geen relatie hebt omdat je te verlegen en stil bent. Daar heb je wel een beetje gelijk in maar nu vind ik toch dat je het 'verkeerd' doet...
Iemand valt op door zich te profileren, actief mee te doen en zijn/haar mening te geven. Jij gooit nu je ziel en zaligheid op tafel waardoor je meteen zo doorzichtig als een glas word en mensen willen graag wat te raden over houden. Begrijp me niet verkeerd, je zit op de goede weg maar nu ben je eigenlijk te direct.
Wat ik bedoel is; Niet zoeken naar een partner maar neem meer deel in het leven, en je zal zien dat je vanzelf mensen aantrekt. Wees niet bang voor kritiek en wat andere mensen van je vinden, zij zelf zijn ook niet perfect en iedereen heeft verschillende opvattingen en meningen. Je kan er alleen maar van leren om ook eens de andere kant van een verhaal te overdenken.

Atererus, kom gewoon gezellig mee kletsen op Bokt, maak lol zoals hier veel meer doen en profileer je op die manier. Er zijn hier zat leuke onderwerpen tussen de dames en heren die gaan over relaties, lief en leed en hoe hun er over denken, wie weet 'steek' je nog wel iets leuks op Haha!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 12:29

Neem dus een voorbeeld aan mij *LOL* Ik ben een echte bikkel! Knipoog
Maakt niet uit hoe lelijk of knap je bent, maar je moet je zelf aantrekkelijk maken. Ik denk dat ik dat wel kan, want erg knap ben ik niet. God zit hem in de details.......en niet in het plaatje zelf.
Laatst bijgewerkt door Prima op 01-12-02 12:55, in het totaal 1 keer bewerkt

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-02 12:46

Wat is er mis mee om via i-net op zoek te gaan naar iemand om leuke dingen mee te doen waarbij het wellicht uit kan lopen op meer Verward . Waarom altijd dat omslachtige gedoe, juist handig als je weet waar je aan toe bent vind ik. Even ter verduidelijking, ik heb mijn wederhelft gevonden via een 'advertentie' op videotext (ja zo oud ben ik al Haha! , voor wie niet weet wat dat is: een soort voorloper op internet). Via dat videotext heb ik een heleboel leuke mensen (mannen) ontmoet waar ik allerlei leuke dingen mee gedaan heb (uit eten, naar musical, bioscoop etc). Als je er voor openstaat en er onbevangen aan kunt beginnen zijn dat hele leuke date's ook al springt de vonk vaak niet over. En soms springt de vonk wel over zoals bij mij en Pim en zijn we nu al bijna 10 jaar bij elkaar waarvan de laatste 4 jaar getrouwd. En ik weet zeker dat we elkaar nooit zo maar zouden zijn tegengekomen.

Atererus
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-08-02
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 15:36

Leuk om te horen dat er ook iemand positief tegenover staat. Ik zie namelijk deze weg zo'n beetje als enige mogelijkheid om met iemand in contact te komen. PS: ik zit al op paarden.nedforum.nl en daar kom ik al tijd te kort. Bokt er ook nog eens bij doen voor de gezelligheid zou ik wel willen, maar ik heb botweg de tijd niet. Dus het blijft bij deze vraag (sorry).

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-02 18:31

Atererus schreef:
PS: ik zit al op paarden.nedforum.nl en daar kom ik al tijd te kort. Bokt er ook nog eens bij doen voor de gezelligheid zou ik wel willen, maar ik heb botweg de tijd niet. Dus het blijft bij deze vraag (sorry).


Met z'n een opmerking laat je het overkomen dat Bokt simpel weg maar goed voor één doelstelling! terwijl je letterlijk leuke dingen voorbij je neus laat gaan!

Er wordt regelmatig aktiviteiten georganiseerd onderlingen "meetings"
gewoon mensen die op Bokt zitten en afspreken ook van de leuke dingen te gaan doen, waar je net op zoek voor bent!

Ach wat jammer dat je het niet ziet zitten om gezellig erbij te komen.. anders.. verlaat die andere forum en probeer gewoon hier een tijdje Knipoog

Atererus
Berichten: 41
Geregistreerd: 10-08-02
Woonplaats: Siebengewald

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-02 19:07

Hmm ja meeting. Ik zal eens kijken, maar ik ben geen held in groepen, veelste rumoerig, ik versta dan meestal geen woord, elke keer vrage "wat zei je?" op een gegeven moment zijn ze dat ook zat. Vervolgens kijk ik nog een uurtje versuft, ben er niet bij omdat ik het niet kan volgen. Er wordt wat gelachen, maar ik begrijp niet waar het over gaat. En op z'n laatst knijp ik hem dan maar stilletjes of zeg nog even voor de beleefheid goedenavond. 9 van de 10 keer is dat voor mij een "gezellig" avondje uit. Verdrietig Nou ja, ik kan proberen een beetje tijd vrij te maken voor bokt, maar zal niet veel zijn.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-02 00:19

Nou zeg, niet zo negatief. Je kan natuurlijk altijd wel beren op de weg zien Knipoog

En daarnaast is bokt een heel actief forum, ook met meetings dus als je (paarden)mensen wilt ontmoeten zit je hier absoluut goed. En er zijn ook kleinere meetings, dat scheelt weer.
Ik mis zelf ook altijd de helft van de gesprekken omdat ik weinig versta in een groep. Volgens mij hebben best veel mensen daar last van.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-02 21:23

Ik dacht ook een partner!!

Is toch een leuk idee als je iemand zoekt die ook van knollies houd.

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-02 11:25

Percy schreef:
En daarnaast is bokt een heel actief forum, ook met meetings dus als je (paarden)mensen wilt ontmoeten zit je hier absoluut goed. En er zijn ook kleinere meetings, dat scheelt weer.


Wat Percy zegt is idd waar. Ik ben 'verslaafd' aan het DVT en we hebben al meerdere DVT-meetings gehad. Op die meetings leer je allerlei mensen kennen en de ene persoon 'ligt' je wel en de ander niet. Ik heb al diverse leuke vriendschappen opgebouwt via bokt. Ik ben niet op zoek naar een relatie (ben gelukkig getrouwd) maar ook dat gebeurt hier Knipoog Alleen spontaan en niet via een oproepje Haha!

Maar zoals je al zei zoek je geen date, alleen mensen om te meeten en misschien leuke dingen mee te doen. Ga dan naar een meeting toe! Het is onwijs gezellig!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 00:21

Ben het eens met de posts hierboven. Je zegt dat je niet direct op zoek bent naar een parner, maar naar gezelschap...waar vind je beter gezelschap dan tussen allemaal paardenmensen?! Lachen
Er worden op Bokt zowel grote meetings als 1-op-1-meetings georganiseerd. Meetings zijn niet verplicht. Ik heb al meerdere mensen ontmoet zonder dat er heel veel mensen bijzijn. Buitenzorg bijvoorbeeld Lovers

Maargoed, je moet je er natuurlijk wel voor openstellen, ik denk dat Bokt een hele goede optie is voor je. Veel gezellige mensen, mensen die een interesse delen (paarden), organisatie van meetings (zowel op grote als kleine schaal)...what have you got to lose?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 00:40

Atererus, begin eens met lekker mee te kletsen op dit forum, je zult merken dat het makkelijk gaat, en dat je gewoon je mening kunt geven,daaruit ga je ook merken dat er mensen zijn waarmee het klikt, en zo kom je vanzelf uit op een meeting. Tot een half jaar geleden zat ik nooit op het internet, en via bokt heb ik zelfs mensen leren kennen die me nu heel dierbaar zijn, en die ik gerust goede vrienden kan noemen!!

Echt doe het gewoon, en neem anders je woongenoot mee naar de meetings!! Dat vind ik wel gezellig namelijk, wil haar graag weer eens spreken!

Geef Madonna trouwens een knuffel van me, als je wil.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 01:35

Hahahahaha LOL Haha!
Ik ga alle chatsites afzeggen en voortaan hier kijken hihihi Knipoog
Maar eff seri dituurlijk DE plek om iemand met dezelfde intresse tegen te komen *dat ik daar zelf niet eerder opgekomen ben joh Lovers *
Alleen jammer dat Nijmegen zo'n eind weg is Pling Knipoog Haha!

Enne verders, je moet niet wegsneaken op meetings hoor, en zekers niet als je wat te melden hebt.
en je hebt huidieren zat dus genoeg te melden toch?
En anders neem je maar wat f mee, der wordt toch potverdrie niet weggesneakt *grin*

Mensen het is laat ik wordt te melig, doeggieszz Gaaaap

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 13:53

Kom gewoon op 11 Januari naar Apeldoorn, naar -alweer Knipoog - de derde DVT-meeting! Natuurlijk kan je niet iederen tegelijk leren kennen, maar dat hoeft toch ook niet Lachen ??! We gaan met z´n allen bowlen en uit eten en bij beide zit je niet in een hele groep tegelijk, dus het lijkt me dat je dan genoeg gelegenheid hebt, om met mensen te babbelen!
Kop op, je hebt het "gedurfd" om hier een topic over te beginnen, geef jezelf dan ook de kans om een hele gezellige groep mensen te leren kennen Knipoog !

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:38

Hey atererus, ook hier beland???
Ik "ken" atererus via nedforum, hebben weleens het een en ander ge -pb't.
Op mij kwam je niet verlegen over, eerder als een lieve zorgzame vent! Haha!

Nee, serieus. Ik geloof best dat het wel goed komt met jou!
greets stef (jamey op nedforum)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 14:39

Toch zal het de eerste keer niet zijn dat er een relatie ontstaat door bokt. en een man met liefde voor dieren en een paard aan huis heeft iets voor op mannen zonder die eigenschappen. Ben gewoon jezelf, durf je mening te spuien en je krijgt vanzelf aandacht!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-02 17:19

Hoi Alterus, ben je ook geïnteresseerd in de westernsport? Komend weekeinde is er een grote wedstrijd net boven Amsterdam en de users van het westernforum zijn heeeeeel gezellig... Haha!