Smeerig , vies en onbegrijpelijk !!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:28

En als ik jullie nu vertel dat het een internet hoax is die om de zoveel tijd de kop opsteekt? Toegegeven, het is smakeloos om zoiets open op het internet te zetten, en toegegeven, die Japanners zijn niet altijd even lekker in hun omgang met dieren.

Maar jongens, dit is NIET echt.

DIT IS EEN HOAX!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 00:36

Ik heb nu al van verschillende mensen gehoord dat het wel waar is! Verward
Maar o wat zou ik opgelucht zijn als het niet waar zou zijn, zulke mensen Misselijk daarbij wil ik dit wel letterlijk bij ze gaan doen

Quinzy

Berichten: 3067
Geregistreerd: 22-08-02
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 08:48

Dit is geen hoax Cassidy kijk op de site dan zie je het zelf das een heel betrouwbare nieuws site over dieren. De bonsaikittens dat was een hoax en dat stond toen ook meteen op die site dat het om een hoax ging. Maar deze is hoe erg ook echt. We zouden allemaal willen dat het niet echt was maar de wereld is nu eenmal gek.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:43

Belgische trekpaarden met naaldhakken YEAH!!!!!!!!!!! Die zouden leuk zijn om op zo'n vent te stampen. Maar niet op zijn hoofd he, hij moet namelijk wel bij bewustzijn blijven.

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 12:11

IcePrincess schreef:
maar wat ik ook niet snap is dat mensen nu allemaal wel zeggen van ach wat zielig maar vanavond gewoon een stuk vlees op hun bord hebben leggen....


sorry, maar een dier slachten vind ik toch iets anders dan een dier doodtrappen met naaldhakken.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 13:53

ik zit nu dus met zo'n beeld in m'n hoofd, gatver, ik voel me misselijk
Heb net een kitten in huis, dat idee.................mijn god
wat voor mensen leven er op aarde?????

nu krijg ik dat beeld niet meer uit m'n hoofd, bah.......................
mijn god. Doodschieten die gasten!

UniferB
Berichten: 702
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:11

Cassidy schreef:
En als ik jullie nu vertel dat het een internet hoax is die om de zoveel tijd de kop opsteekt? Toegegeven, het is smakeloos om zoiets open op het internet te zetten, en toegegeven, die Japanners zijn niet altijd even lekker in hun omgang met dieren.

Maar jongens, dit is NIET echt.

DIT IS EEN HOAX!


Nou dat weet ik niet hoor...er schijnen ook films in omloop te zijn waar kinderen op gruwelijke wijzen worden vermoord....de z.g.n. "snuff movies"...

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:19

ik kan dit niet uitlezen. ik kan er echt niet tegen arme beestjes. waarom zorgen mensen ervoor dat is ze steeds meer ga verafschuwen?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:21

phoenix4ever schreef:
ik kan dit niet uitlezen. ik kan er echt niet tegen arme beestjes. waarom zorgen mensen ervoor dat is ze steeds meer ga verafschuwen?

ha ja, op mij heeft dat ook die uitwerking. VAndaar dat ik zo woest word als mensen zichzelf belangrijker vinden dan dieren. En dan moet je kijken wat ze uitvreten!!!!!!!!!!!!!!!!

phoenix4ever

Berichten: 4350
Geregistreerd: 18-03-02
Woonplaats: Vilafranca del Penedes (Barcelona)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:25

ik ga er denk niet verder over praten. moet echt aan mezelf denken nu. ik moet weer positief worden en dat word ik hier niet van.