Gemengde Relatie gaat wel of niet??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:22

Ik denk dat je hem nu kwijt bent. MAar dat is niet erg hoor, dat is een zegen! Ik heb je profiel bekeken en je bent een mooie meid. Het zal niet zo eenvoudig voor hem zijn om weer aan zo'n mooie meid als jij te komen. dE volgende zal hem namelijk mogelijk meteen op z'n plaats zetten en dan gaat ook die relatie weer kapot. Het kan ook zijn dat hij uiteindelijk trouwt met iemand uit zijn eigen cultuur. Je komt wel weer een leuke jongen tegen die jou wellicht wel verdient. MAar kijk ditmaal niet te veel naar het uiterlijk. Immers: van een schonne toafel kunde niet eten! Dat is brabants voor, het moet niet alleen mooi zijn maar ook inhoud hebben.
Ik geef je een advies; bel hem niet op! als je je daar aan kunt houden....... Uiteindelijk zal hij terugbellen. Ook al heeft het tijd nodig. Die gaat nu zitten wachten hoor. Maar niet bellen!

by the way, hardstikke goed van je dat je niet eerst 10 weken hoefde na te denken over wat er hier allemaal gezegd is maar meteen actie ondernomen hebt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Laatst bijgewerkt door Desiree op 28-11-02 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 17:23

Wie is JENNIFER LOVE HEWITT ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:28

Corina, het verloop van je verhaal is heel stereotype, ik wil je een paar dingen meegeven:
Je bent heel dapper geweest door hem door de telefoon te vertellen dat je gewoon ruimte voor jezelf wil. Terwijl je dat doet, verwacht je zijn goedkeuring, die je helemaal niet nodig hebt, want die ruimte, daar heb je recht op. Hij hoeft niet goed te vinden wat jij doet. Hij kan kiezen of delen: of hij is het er mee eens en vindt het fijn dat het beter gaat met jou, of niet en dan dondert ie maar op ook.
Ten tweede ben je nu bang dat hij je laat stikken. Als hij je al laat stikken dan doet hij dat omdat hij zich er niet mee kan verenigigen en dat betekent dus weer dat hij moet bepalen wat jij wel of niet doet en dat kan dus niet. Je moet niet bang zijn om hem hierdoor kwijt te raken, je verliest namelijk niks,je wint alleen maar (ik val in herhalingen geloof ik).
De boodschap dat als je het eerder had gezegd HIJ zich had aangepast, is natuurlijk lariekoek. Hij had al lang en breed kunnen beseffen dat zijn gedrag niet deugde en daarom alleen al had hij zich aan moeten passen. Hij geeft je alleen een douceurtje om je koest te houden, meer niet.
Het komt me allemaal veel te bekend voor en ik zou zeggen, wegwezen bij die vogel. Je mist hier niks aan, echt niet.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:30

Lovely"]
De boodschap dat als je het eerder had gezegd HIJ zich had aangepast, is natuurlijk lariekoek. Hij had al lang en breed kunnen beseffen dat zijn gedrag niet deugde en daarom alleen al had hij zich aan moeten passen. .
[/quote]

Dat zei hij niet:
[quote="corina schreef:
.
Hij vertelde me dat ik dat veel eerder had moeten zeggen,want dan was alles anders gegaan.
.

Hij bedoelde waarschijnlijk eigenlijk, dat hij er de relatie dan allang eerder had beeindigd.

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:36

Desiree, 1 keer is wel genoeg Haha! Overigens denk ik idd dat hij bedoelde dat hij zich dan had gepast, ja daag! Goede gedaan, Corina; en nu sterk voor jezelf blijven opkomen, dat ben je waard!

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:44

ehh... Dees je valt in de herhaling !

Corina, Jennifer Love Hewitt is een actrice, uit bijvoorbeeld I know what you did last summer. enz.... o ja, en uit de serie" Party of five"
Jou laatste foto van alleen je hoofd, daar heb je veel van haar weg.
zoek maar eens op internet.

Wat je vriend betreft. Goed dat je hem hebt opgebeld.
Ik denk wel dat je niet helemaal duidelijk tegen hem bent geweest, want deze situatie lost namelijk helemaal niets op. Of de reden dat hij nu zo doet is omdat hij idd een ander heeft. Stelde hij die vraag overigens niet aan jou ?

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 17:46

Hij merkte op dat ik me vreemd gedroeg toen hij me belde en ben maar meteen met de bom in huis gevallen.

Hij zegt geen meisje te hebben gebeld terwijl dat meisje beweerd van wel.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:50

ja sorry, mijn computer hier bleef giga hangen, en hield niet meer op. ik dacht dat hij niets plaatste namelijk. Wat doet het er toe of hij dat meisje wel heeft gebeld of niet? je weet toch dat je hem niet kunt geloven. Wat heb je nu aan een vent die je niet kunt geloven/

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:54

Maar omdat jij vertelde wat je dwarszat. Hij vroeg dus niet ofdat jij een ander had?

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 17:55

Ja natuurlijk wel!!

Dat was het eerste wat hij vroeg.
Hij dacht dat er een ander was in mijn leven.

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:56

Geloof in zo'n geval alsjeblieft dat meisje.... Ook al heeft hij niet echt een relatie met haar, maar gewoon voor af en toe, zij zegt dat echt niet zonder reden. Ga gewoon eens met haar praten, zij kan je waarschijnlijk details vertellen die ze zo echt niet kan verzinnen.
Ik heb dit ook meegemaakt, geloofde er ook geen barst van in 1e instantie, dacht dat zij hem wilde hebben en zo een wig tussen ons probeerde te drijven. Dat is waarschijnlijk ook wat hij jou vertelt... heb ik gelijk?
En als zij jou die dingen verteld, kan het ook goed tot je doordringen. Het doet zeer, maar het zal je wel helpen dingen in te zien. Wordt ook niet boos op haar, wees haar juist dankbaar, jouw vriend is degene die het fout doet, niet zij.

Supertje

Berichten: 7094
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:58

En dat hij gelijk vraagt of er een ander is, is om de schuld van hemzelf af te schuiven, hij heeft iets om boos op jou te worden, dan kan hij het daar over hebben, en hoeft hij niet gelijk verantwoording af te leggen.

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-02 17:58

Zij heeft me al eerder veel duidelijk heid verschaft en vanavond ga ik haar weer bellen.
Dat hebben we afgesproken.

Ik ben echt niet kwaad op haar!!
Ik ben dankbaar voor haar eerlijkheid.

Mer1980

Berichten: 18857
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:00

Oh meid, ik snap echt dat je gek op hem bent. foute mannen hebben nou eenmaal iets. Ik hoop dat je binnenkort inziet dat je hem beter kwijt dan rijk bent. Want ik heb met open mond dit verhaal gevolgd en mijn god wat kan liefde blind maken. Heel veel sterkte. Ik heb het ook meegemaakt (nu na 3 jaar af en toe nog moeite mee) en dat was al met een NL jongen. Sterkte.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:07

Goed en knap van je dat je de stap toch hebt durven zetten. Ik weet niet hoe hij er nu over denkt: of hij het idee heeft dat het over is of dat je dat gewoon kwijt wilde. Ik ben toch bang dat hij inderdaad niet meer zal veranderen.... We horen het vast nog wel van je.
Ik vind het in ieder geval hartstikke goed van je dat je het hem gezegd hebt!!! 'You go girl'! Knipoog
Sterkte nog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:25

Corina, jij wil iets van hem horen wat hij nooit zal zeggen/doen. De enige oplossing die er is is dat hij gewoon lief voor je is en zal veranderen en inziet dat hij fout zit... en dan niet voor een paar weekjes om je je zin te geven maar voor altijd. Ik weet zeker dat hij niet zal veranderen omdat hij niet wil veranderen. Je moet niet bang zijn dat hij zegt dat het over is. ALS hij je al laat gaan, en ik zeg als, want hij zal je niet graag kwijt willen want dit is toch makkelijk zo'n meisje wat alles voor hem doet (ik veroordeel je absoluut niet hoor) en hij kan doen wat hij wil maar jij blijft toch wel op hem wachten... hij komt zeker weten weer terug maar of je daar nou zo blij van moet worden. Jij moet blij zijn als hij het uitmaakt... zo'n jongen ben je beter kwijt dan rijk hoor.. geloof mij want ik zat/zit zelf een beetje in zo'n situatie maar ben alleen een aantal stappen verder dan jij nu... ik zit in de afrondende fase Haha! Ik herken het patroon nu en heb voor mijn eigen geluk gekozen en dat moet jij ook gaan doen. Jij hebt recht op geluk Corina en hij is je niet waard. Nu volhouden he en hem niet terugbellen want dat is wat hij waarschijnlijk denkt dat je huilend naar hem teruggaat.... waarschijnlijk denkt hij nu ook dat je een ander hebt ontmoet dat je nu sterker aan het worden bent... dat werd mij destijds ook gevraagd. Ja ik weet het het is ziek en helaas werken we er zelf ook aan mee... we moeten die visueuze cirkel doorbreken.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 18:30

corina schreef:
Ja natuurlijk wel!!

Dat was het eerste wat hij vroeg.
Hij dacht dat er een ander was in mijn leven.


Dit had ik nog niet gelezen toen ik mijn bericht plaatste maar dit is zo.. uhhh ben het woord kwijt. Ik wist dat hij dit ging vragen omdat mijn vriendje dit ook aan mij vroeg zodra hij merkte dat ik sterker werd en zei dat ik hier geen zin meer in had... hoezo heb je een ander vroeg hij dan Lips are sealed

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:07

Corina, lees alsjeblieft het stukje van Lovely nog een keer en print het uit... als je niet meer weet pak dan dat stukje tekst en lees het hardop voor voor jezelf!
Beloof je me dat?

Flootje

Berichten: 570
Geregistreerd: 17-01-02
Woonplaats: Hoogvliet (rt)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 22:49

Corina, ik ben trots op je!! Doe wat Chica zegt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 02:03

Corina, ik heb in dezelfde hoek gezeten waar jij ingetrapt bent en ik heb geleerd dat het de moeite niet waard is, het belangrijkste wat je kwijt kunt raken, is jezelf, dat zou je enige verlies kunnen zijn, al het andere is bijzaak. Sta achter jezelf, je moet nog je leven met jezelf door, zorg dat dat veilig kan.

Chica, Flootje, bedankt Lachen.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 09:04

Wat maakt die kerel zo bijzonder dat je hem bij je wilt houden? Zet die punten eens op een rij, ben je bang om alleen te zijn?
Wat Lov. zegt is waar, dat is het ergste wat je kan kwijtraken.
Ik weet het niet maar die cultuurverschillen; het is toch niet niks. Ik vind het schandalig dat je als vrouw zo behandelt word. Het is denegrerend en respectloos.
Ik vind het sneu voor je en ik hoop dat je zelf weer weet wie je bent binnenkort.
Sterkte...

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:09

phoenix4ever schreef:
juist goed hoor.
ik wil wel even kwijt dat ze niet allemaal zo zijn. en niet alles met een kleurtje is slecht mijn chineesje is super lief hoor.


De chineese mentaliteit is ook veel minder bekrompen dan de Turkse of Marokaanse ... logisch toch dat die relatie dan wel goed gaat?

Corina ; Dump de LOOSER ... er zitten ook knappe Nederlanse jongens te zoeken naar een leuke meid hoor! Geen één relatie is ideaal over de hele lijn ... in mijn geval, als ik niet kook kookt er niemand ; ruim ik niet op dan doet het niemand ... ga ik de stal niet uitmesten dan gebeurt het gewoon niet ... dus ergens zit ik ook een beetje in de groep "goedkope slaaf en prutsmuts" ... alleen ben ik getrouwd, en ik heb kinderen, dus daar loop je niet zomaar meer van weg. Ik had ook de hoop dat ie ging veranderen ... ondertussen na 10 jaar huwelijk is er nog niets veranderd, buiten dat ik hem betrapte dat ie sexfilms keek toen ik zwanger was van de tweede ... "hij wou me niet STOREN" ... Boos! ; ik heb 'm wel betrapt bijna 2 jaar na haar geboorte ... Ik zit zelf min of meer "vast" in m'n situatie, ik heb voor het moment geen werk, waar ik woon is de opvangmogelijkheid voor kinderen zeer slecht geregeld, het is vrijwel onmogelijk die te vinden ... de rekeningen zijn gescheiden hier, ik trek mijn plan met de kinderbijslag en m'n tupperwarepottenverkoop die ik over internet doe, daar ondehou ik de kinderen van en m'n twee paardjes ... dus om nu te gaan roepen van ik trap het af ... da's vrijwel niet mogelijk. Héél eerlijk? Had ik toen geweten wat ik nu weet? Dan had ik er nooit aan begonnen. Hij is een Belg, enig kind ... opgevoed met verwenning zoals een koningskind ... er is ooit familieruzie geweest toen z'n ouder gingen scheiden over wie voor "hem" mocht zorgen (moeder, vader, tante, oma) ...

Laat mijn geval een wijze richtlijn zijn ... ik ben er niet gelukkig mee, heb helemaal GEEN sociaal leven ... Ik voel me gelukkig bij m'n paardjes en met m'n kinderen, voor de rest zit m'n geluk in een toetsenbord ... Moest ik ooit weggaan weet ik dat ik m'n kinderen verlies omdat hij een vast inkomen krijgt en ik niet ...
Ik hoop nog steeds op enige verbetering, hoop doet leven ... ik maak me zelf iets wijs ... Lips are sealed

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:35

Phoenix, chinezen zijn geen moslim. Dat scheelt al 100% weet je dat? Is het je nooit opgevallen dat chinezen veel meer ontwikkelen en integreren in een vreemde cultuur dan moslims?

Sonja, ik vind het heel erg voor je dat je moet leven in zo'n situatie. Hoever ligt Kortrijk van Antwerpen af? ik ga daar in de buurt namelijk een woning zoeken waar je paarden aan huis kunt hebben. Misschien kan ik je eens op komen zoeken. Ik geloof trouwens dat er nog een belgische bokker bij je in de buurt woont, Jean Paul.

En Corina? heb je je vriendin al gesproken? is er ondertussen nog wat gebeurd?

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:57

Kortrijk is in West Vlaanderen ... een twee-tal uur weg dus. Klopt, Jean Paul is van in mijn regio, er zitten er nog een aantal op bokt die uit m'n regio zijn, maar heb nog niemand ontmoet. Het ergste is eigenlijk nog het afgesloten zijn van sociaal leven ... anders kan je's bij iemand je "ei" kwijt zoals Corina al vroeger aanhaalde. Dat lucht op, dan kan je er weer even tegen aan. M'n enige "vriendin" woont in de USA ; ik ken 'r alleen van online contact ... moet je ook niet even die behoefte om een knuffel gaan ophalen hé ... of 's lekker gek gaan doen ... het leven is hard, gelukkig kan ik wel zeggen dat die van mij nooit zal slaan, maar gelukkig zijn zit in meer dan "niet mishandeld worden" alleen ... je emotionele behoefte om gehoord te worden, om 's gewoon te gaan wandelen ergens, mensen ontmoeten, 's "wat heb je lekkere soep gemaakt!!!" of "wat ruikt het hier lekker, je moet wel veel werk gehad hebben om die rommel zo op te kuisen" ... hoe komt het toch dat mannen dat niet opmerken? Of beseffen ze dat gewoon niet dat iemand daar energie uit put om door te gaan? Ik heb het al vaker gezegd ... zo van "JAAAAA ... het is LEKKERE soep hé ... MMMMMmmmmmmm ... WAT IS DIE LEKKER" ... , zo heel overdreven, dan kijkt ie zo naar me van hoe "gek" zit jij nu te doen? ... Geluk is meer dan alleen een dak boven het hoofd hebben en eten, geluk is kunnen luisteren, kunnen vertellen wat goed is en wat niet goed is ... daar ben ik al lang mee gestopt, het brengt toch geen zoden aan de dijk. Geluk voor mij is nu m'n kids ... fier op een goed resultaat of op een tekening, m'n dochtertje die graag even komt "helpen", m'n veulens die "roepen" als ik buiten kom ... en dat bakje onder m'n vingers en voor m'n neus die voor menig mensen het meest associaal ding is die bestaat .... geluk is een lege doos die vol hoort ... maar die bij mij behoorlijk leeg blijft.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 11:04

Hoe komt het dat je geen sociale contacten hebt dan? Wat houdt je tegen om andere mensen te zien en te ontmoeten?