Kortom... ik ben bang...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:04

Sterkte meissie, ik weet niet waar het over gaat. Maar het gaat niet zo goed geloof ik.

Hou je taai...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:13

He, ik weet niet waar het over gaat, maar dit klinkt wel heel droevig! Pb maar even als je er de behoefte aan hebt. En blijf je verhaal maar van je afschrijven, dat werkt, echt!

In ieder geval heel veel sterkte, en we gaan met zijn allen 'op naar 2003, met nieuwe rondes en nieuwe kansen!'

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:14

he ik snap hier niets van, dacht altijd dat je zo sterk en vrolijk was...
blijkbaar laat je toch een andere indruk achter dan dat je je daadwerkelijk voelt, ik wil je alle sterkte wensen met wat er gaande is en onthoud dat je altijd bij jezelf moet blijven!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:37

Jeetje, meid, dat klinkt niet vrolijk.
Als je wil praten, ik ben er voor je. Ik bel je morgen wel even.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:41

Hee wat is dat nou?
Sandra, onwijs veel sterkte!!
PB me anders maar. Als je nog wilt.
Zoals je ziet, er zijn genoeg mensen die om je geven!
Kop op.
Sterkte.

Dees

Berichten: 18918
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 09:14

Geen flauw idee waar je ht over hebt maar...

Soms gaan dingen heel akelig en raar en zie je het even niet meer zitten, om dan later erachter te komen dat het eigenlijk het beste was wat je had kunnen overkomen.....
Er is licht aan het eind van de duisternis.

IK wens je veel sterkte.
Ik hoop dat het allemaal gaat meevallen....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 09:16

Kopop Sandra en denk aan de wijze woorden van Prima. Denk aan jezelf!!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 14:25

Voor alsnog.. heel erg bedankt voor jullie lieve berichten en pb's. Hetgeen waar het allemaal om gaat is niet zoals velen van jullie denken alleen relationeel. Het zijn allerlei factoren bij elkaar. En dit alles speelt helaas al zo'n lange tijd (jaren). Ik ben in een put gevallen waar ik niet gevoel heb dat ik daar snel uit zal komen. Ik heb de bodem bereikt en zie de uitgang niet meer.

Om even te reageren op de reactie van Susan die zei.. ik dacht altijd dat je zo sterk en vrolijk was...

Er zijn héél veel mensen die denken dat het heel erg goed met mij gaat. Dit omdat ik altijd probeer mijn beste beentje voor te zetten. En dit.. zal ik ook altijd blijven proberen. Maar innerlijk.. gaat het al een hele tijd niet zo goed met me.

Voor diegenen die door dit bericht het idee kregen dat ik mezelf iets aan zou doen... wees gerust... hiertoe ben ik echt niet in staat. Ik zou het zelfs niet eens kunnen. Daar ben ik veel te bang voor. Knipoog

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:38

Je zou 't eens moeten proberen, dan zal je bang van mij worden Haha!

Lieve schat, je komt er wel, ik snap nu je opmerking 'ik benijd je' ... Soms zie je een lange tijd niks, maar ineens kan iets duidelijk worden, daarna stort je in een gat, maar hou altijd je koppie omhoog, hou contact met mensen die je dierbaar zijn, als je niet sterk bent zorgen zij dat je sterkt bent.

Je bent zo'n geweldige meid, laat jezelf niet afzwakken naar een wrakje, please???

*KUS*

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 14:54

Honeybee"]
Ik ben in een put gevallen waar ik niet gevoel heb dat ik daar snel uit zal komen. Ik heb de bodem bereikt en zie de uitgang niet meer.
[/quote]

Dat komt ècht wel weer, al duurt het altijd te lang... Verdrietig

[quote="Honeybee schreef:
Om even te reageren op de reactie van Susan die zei.. ik dacht altijd dat je zo sterk en vrolijk was...

Er zijn héél veel mensen die denken dat het heel erg goed met mij gaat. Dit omdat ik altijd probeer mijn beste beentje voor te zetten. En dit.. zal ik ook altijd blijven proberen. Maar innerlijk.. gaat het al een hele tijd niet zo goed met me.


En dat is nou net hetgeen dat je de das om doet! (de pot verwijt de ketel dat die zwart ziet Bloos ) Als je je Boos! of Verdrietig of Huilen voelt, dan voel je je Boos! of Verdrietig of Huilen en het kost veel te veel energie om te doen alsof dat niet zo is! Sta jezelf toe te voelen wat je voelt en denk om jezelf omdat anderen dat nooit zo kunnen doen als jij. Oit hè, ooit, dan kom jij ook weer bovenop die zeephelling.

Sterkte joh!

=^.,.^=

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:18

Och jee, San, wat verdrietig allemaal Verdrietig ! Ik wil je héél veel sterkte wensen!!

germie

Berichten: 25956
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:19

Ga je toch? Of gaat het daar niet over.

Sterkte dan. Ik zou het niet kunnen.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:42

een erg triest, maar mooi gedicht. Wat breed geinterpreteerd, geloof ik dat we allemaal dat soort momenten kennen in ons leven. Ik heb keuzes gemaakt in mijn leven waardoor ik vele deuren heb gesloten. Durf ik ze weer open te doen?

Een van de moeilijkste momenten die ik gehad heb is toen een goede vriend van mij overleed aan kanker. Toen ik naar Finland vertrok, zei hij al: "Je komt nooit meer terug." Zijn dood liet die woorden lang in mijn hoofd nagalmen. Hij had gelijk gehad, althans van zijn oogpunt. Ik weet dat ik hier niet oud wil worden, ik besef dat ik hele stukken leven mis van mensen en ponies die mij dierbaar zijn..

Gelukkig heb ik nog heel veel goede redenen om hier te wonen. Het terugverhuizen zou op veel manieren ook weer moeilijk zijn. Niet in het minst omdat ik dan mijn vrouw hetzelfde moet laten ondergaan wat ik jaren geleden heb meegemaakt.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-02 17:36

germie schreef:
Ga je toch? Of gaat het daar niet over.


Nope Germie, daar gaat het niet over. Geloof ook niet dat ik daarover in zo in de put zou zitten.

Ik wéét ook wel dat ik er wel weer bovenop kom, maar ik vraag me af wanneer dat ooit zal zijn. Ik zit nu al jaren in een dal en zak steeds dieper en dieper. Iets wat het er niet leuker op maakt. Ik heb het gevoel dat ik de bodem van die put heb bereikt, al heb ik ook het gevoel dat die bodem nog gaat zakken en ik mee zak. Verdrietig

lies

Berichten: 9628
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 17:45

Misschien zou je dat werk in Italie alsnog kunnen aannemen. Al is het maar om even 'weg' te zijn en alles op een rijtje te zetten. Of heb je al een andere baan? Zoniet, kan je ook overwegen om een tijdje bij iemand te gaan logeren, ofzo. Even uit dat cirkeltje. Misschien kan je de dingen dat wat beter op orde krijgen.

Ethelate

Berichten: 21121
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 19:03

soms moet je je vrolijke masker even afzetten en je hart luchten

Sterkte, en kop op!

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 20:01

Ga eens naar de site: www.nederlands.nl daar kan je gedichtjes (in rijmvorm of niet) opde site zetten waar het beoordeeld kan worden. Als de redactie je gedichies van iets mindere kwaliteit vinden zullen ze het onder hartenkreten plaatsen. Er is ook een forum. Neem eens een kijkje.
Ik kom er ook als Jannelientje.

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:32

hey moid
~~~~~~~~sterkte~~~~~~

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 21:42

Ik wil je ook alle sterkte wensen. Wat een nare tijd voor je Scheve mond
En idd naar regen komt zonneschijn al lijkt of er geen eind aan komt.

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 22:07

Sterkte Sandra!

Ik ken jou verder niet zo persoonlijk, maar je lijkt me een erg sypathieke meid en ik weet zeker dat je weer uit dit 'dal' kan komen. Bokt is er iig voor je, kop op, wij staan achter je!

Dees

Berichten: 18918
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 10:41

Honeybee schreef:
Ik wéét ook wel dat ik er wel weer bovenop kom, maar ik vraag me af wanneer dat ooit zal zijn. Ik zit nu al jaren in een dal en zak steeds dieper en dieper. Iets wat het er niet leuker op maakt. Ik heb het gevoel dat ik de bodem van die put heb bereikt, al heb ik ook het gevoel dat die bodem nog gaat zakken en ik mee zak. Verdrietig


Soms vergt het een HELE diepe put om te beseffen dat waar je mee bezig was niet zo'n hele goede weg was om mee te beginnen....
Zak lekker mee met de bodem van die put en neem waar wat er gebeurd, onthoudt dat, leer het....je zult zien, het is JE KANS om er als winnaar uit te komen. Halverwege proberen eruit te klauteren maakt alleen maar dat je gewoon verder wegglijdt en niets wint uit je misere. Pas aan het einde van je persoonlijke put (bij jouw persoonlijke 'rock-bottom') zul je de kracht vinden om jezelf in het nekvel te pakken en op te houden met uitglijden.
Adresseer het werkelijke probleem, de werkelijke pijn, en groei spiritueel. Zoek hulp hierbij als je zelf niet meer durft of kan.
Maar zoek het antwoord niet in anderen; de oplossing ligt in jezelf.

Het is niet een makkelijke reis, ik weet het....ik wens je heel veel sterkte!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 17:29

Jeetje Boos! sterkte..en succes Lachen Je komt er weer bovenop!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 19:19

ik weet hoe je je voelt meid, je mag me altijd pben. kop op en sterkte!!
xxx lonneke

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 19:25

Veel sterkte
en blijf geloven injezelf
*knuf*

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-02 19:53

Idd, ik ga met Marjolijn mee, geloof in jezelf.
Het kan nog zo tegenzitten, en denken dat er niets meer is, maar je hebt idd altijd jezelf nog!
Jij als persoon bent uniek, er zullen zoveel mensen om je heen zijn die zielsveel van je houden. Je moet alleen ook van jezelf houden, en dat vergeet je mischien.
Jijzelf bent toch echt het belangrijkste.

Als het allemaal echt ontzettend tegenzit en je ziet het niet meer zitten, en je weet dat er voorlopig geen verandering in komt, kies dan voor jezelf, en focus je op jezelf. Ga lekker alleen dingen doen wat jij helemaal zelf wilt.
Ik vindt het heerlijk om, als ik depri ben, helemaal tot mezelf te komen. Dus mezelf met mezelf blijmaken. Knipoog Lekker een dag inplannen met je hele eigen dingen, lekker naar de paarden, naar iemand toe die je al lang niet meer gezien hebt, muziek luisteren die je tot rust laat komen, lekker uitgebreid in bad, noem maar op, kortom, jezelf verwennen.

Ik snap wel dat je het nu erg zwaar hebt, en het niet zomaar een depri bui is, maar toch is het belangrijk dat je gelukkig met jezelf bent. Voor jezelf kiest.
Als het op het 'thuisfront'echt niet meer tof gaat, ga dan tijdelijk naar een goede vriendin, met wie je kan praten als je daar behoefte aan hebt, die met je mee gaat om leuke dingen te doen.

Ik weet dat het makkelijk is om dit te zeggen, in werkelijkheid is het niet zo gemakkelijk (ik heb uiteraard ook geen inzicht op je problemen). Toch denk ik dat je dat moet doen.
Ik wens je alle sterkte, succes en geluk toe, want dat verdien je.
Ik vindt je een heel leuke meid/ bokker, die dit niet verdient. Ik hoop dat je er gauw bovenop komt, en het geluk je binnenkort volop toekomt.
Je mag me ook altijd pb-en als je dat wilt.

Het is vooral belangrijk dat je erover kunt praten, anders is het niet uit te houden.
Hier op Bokt staan we paraat. Lovers

Veel sterkte Sandra! Lovers