Kunnen jongens en meisjes alleen vrienden zijn?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:09

Zelf persoonlijk kan ik beter met mannen dan met vrouwen opschieten, hierdoor heb ik dus meer mannelijke vrienden dan vrouwelijke vrienden,
en de vrouwelijke vriendinnen die ik heb zijn net zo als dat ik ben.

Ik rijd geen paard, ik heb de eer mee te mogen liften op de rug van mijn paard


Tallie1979
Berichten: 22720
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:11

Sonja schreef:
Mannen kunnen ook veel beter luisteren als je ergens mee zit vind ik. En kunnen daarna (als ik uitgeblaat en gesnotterd ben Haha! ) ook beter relativeren.


Hier ben ik het helemaal mee eens.. Haha!

Ik heb ook een hele goede vriend.. Ik kan overal met hem over praten.. Haha! Ik ben ook blij dat ik hem zo nu en dan kan bellen als ik ergens mee zit.. *LOL* Hij heeft gewoon een vriendinnetje hoor.. Lachen En dat heeft nog steeds onze vriendschap niet in de weg gestaan.. Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 17:55

Met een jongen kun je veel beter praten.
Wel gebeurt het vaak dat 1 van de 2 verliefd wordt.
Opzich hoeft dit helemaal niet het einde van de vriendschap te betekenen als je er wijs mee omgaat.

Bart (Bartje op bokt) is 2 jaar lang mijn beste vriend geweest. Ik vertelde hem alles en hij mij.
Allebij hebben we een tijd wat voor elkaar gevoeld maar door steds te zeggen, nee dit wil ik niet, gaat het vanzelf 'over'.

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 18:03

natuurlijk kunnen jongens en meisjes vrienden zijn , mijn buurjongen ken ik al 5 jaar en is ook mijn beste vriend en hij zit ook bij me op school en buiten school gaan we met elkaar om , maar we hebben langs beide kanten nooit gevoelens gehad hoor !en ik heb nog wat vrienden met geen bijbedoeling maar als je iemand leuk vind ga je soms eerst vrienden worden en nadien idd meer , maar dan laat je meestal al van het begin merken dat je hem leuk vind in die manier , denk ik ?

doei

Tomm

Berichten: 748
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: West-Vl (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:06

Ja hoor, meisjes en jongens kunnen heel zeker goeie vrienden zijn!!

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:35

Ja dat kan. Ik heb twee hele goede vrienden, en met allebei heb ik wel eens gezoend, een van de twee zelfs verkering mee gehad een paar dagen, maar ze zijn allebei heel speciaal voor me, als vriend. Daar kwamen we achter toen we ontdekten dat het niet werkt tussen ons, en ik ben er heel blij om, want ik heb twee hele goede vriendschappen aan over gehouden!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 19:51

Mijn vrienden zijn merendeels jongens. Het zijn mijn maatjes, we gaan uit, doen dingen samen enzo. En ik heb altijd de grootste schik. Ik geef om ze, ze zijn immers mijn maatjes. Maar meer dan vriendschap voel ik niet voor ze. Ik denk ook niet als ik geen vriend zou hebben.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 11:17

Ik heb ook altijd veel jongens als vrienden gehad. Nog steeds maar ik heb ook wel meiden als vriendinnen. Maar als ik moest kiezen zou ik voor de jongens gaan.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-02 15:24

ik snap het eigenlijk nog steeds niet, waarom zou iemand denken dat jongens en meisjes GEEN vrienden kunnen zijn zonder dat er iets meer dan aleen maar vrienden aan de hand is? Verward

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, Eefje_Sammy, Esmee_RS, eva1969, Evilou, lisanne87, Pellelilly, Ponylover_11, saskiaojan, SennaS, Suliko, tirzasarah10, vevina, Vjestagirl, Zil en 68 bezoekers