Ik weet het echt niet meer met die pc van mij...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
STEN

Berichten: 779
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: The Hague

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:32

orri schreef:
Je mag van ons wel een ISDN router lenen als je dat wat lijkt...
(plus dat de SE in dit gezin je computer gaat na kijken Haha! )
we hebben er 1 liggen die we niet gebruiken.
gaan we weer spullen van de zaak verdelen? Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 23:34

Nee... die hadden we nog over van onze ISDN aansluiting voordat we over gingen op kabel....
Niet zo boos doen tegen mij... Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 00:26

Volgens mij is die PC van jou echt ontzettend de weg kwijt Haha! Gooi je iets weg, zet die het zelf weer terug... Ik zou zeggen, neem een nieuwe, maar ja, een nieuwe kost vaak wel een bak centjes. Verdrietig

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 03:01

ik heb het ook eens gehad..
trage of gen inbelverbinding kunnen maken, daarbij dat bepaalde sites niet bezocht konden worden...

herinstallen van windows lukt absoluut niet.

ik had toen een virus op mijn pc.... die dit alles veroorzaakte (ondanks goede virusscanner, hoe opgelopen blijft een raadsel...)


wat ik toen gedaan heb:
alle docu + andere dingen die behouden moesten blijven opgeslagen op diskettes (had toen nog geen brander) en op internet.
Schijf geformateerd en de pc a formateren minstens 5 minuten uit laten staan.....
toen alles opnieuw erop gezet, virusscan up to date gebracht en de diskettes na laten kijken door die virusscan + de bestanden op inet....

en mijn pc loopt nu nog steeds als een trein...

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 11:01

The best way to accelarate your hardware is 9.8 m/s² Haha!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 13:39

Bedankt voor al jullie tips enzo! Mijn pc is gewoon niet goed geinstalleerd en ik geloof gewoon niet dat hij het nog goed gaat doen. Sypheron, dat opnieuw installeren van de TCP-IP is ook al gebeurd, zonder resultaat.

Orri, we PB-en anders wel even over prijzen e.d. want ik geloof dat ik toch maar een nieuwe pc moet nemen (mits niet te duur natuurlijk Haha!). Ik denk dat het zonde is van de tijd om die van mij na te kijken. Misschien kan ik hem erbij houden om dingen op te bewaren.

Op mijn pc kan ik ook niets meer installeren, mijn scanner die ik al een jaar geleden heb gekregen functioneert er niet op (wel op de pc van mijn moeder die heel oud is), en ik wil graag een brander en dat gaat vast al helemaal niet meer werken.

*zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 13:51


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-02 20:14

Nou hij doet het weer! Verward Lachen

Heeft Derrick vast stiekem geregeld voor me... iig komt 9 december de UPC en kan iki hopelijk via de kabel gaan internetten! Snel en goedkoper! Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 20:17

Geweldig! en vanaf 9 december voeg je jezelf ook maar weer toe aan mijn msn lijst Haha! *LOL*
Gaat nog sneller...

Pegasus

Berichten: 1066
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Mijdrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 23:10

Ja, jammer dat je dan weer voor die UPC vanalles moet installeren.
Ik hoop voor je dat het niet zo erg is als voor ADSL, daar moest een VPN protocol voor geinstalleerd worden. Als alles goed gaat, ok, maar als het mis gaat wel erg ingewikkeld. En dan wil je zeker ook nog aan internet connection sharing gaan doen zodat Claudia gelijk met jou kan internetten ?