Ervaring: HP Photosmart 812?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Ervaring: HP Photosmart 812?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 20:04

Iemand ervaring met deze digitale camera van 4 MP? Wil het graag even weten, heb op veel sites gehoord dat hij goede kwaliteit pics maakt maar wel batterijen vreet. kieskeurig.nl en steves-digicams.com heb ik al uitgebreid gelezen. Maar ik wil graag reacties van Bokkers als die er zijn.


Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 21:14

In principe vreet iedere digicam batterijen, mede door gebruik van het schermpje. Frusty
Een aanrader is een model waar oplaadbare penlites in kunnen.
Ik heb zelf een Canon Powershot S10 waar ik overigens zeer tevreden mee ben. *LOL*
Ik heb wel in USA een extra accu gekocht want ook deze camera vreet stroom.
Je kan ook eens kijken bij de links op mijn website, URL is: http://groups.msn.com/Paardenenmensport/links.msnw

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 21:37

ja, maar deze heeft maar 2 penlites nodig. De 850 heeft er 4 en kan dus langer aanzijn. Ik heb ook oplaadbare 1800 mAh batterijen en die ga ik er ook voor gebruiken. Ben iig blij dat er niet zo'n rotaccu meer inzit.. extra accu is veel duurder dan oplaadbare batterijen en kan ook nog een lui worden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Iris, BarbaraNova, IASCrawler, Joy_Mennings, Kabayo, Lau07, ManonGrr, Marcella, Marocje, Molly1230, Muronia, Saskiaa_, spookyskippy, SusanH, zonnebloem18 en 197 bezoekers