Ruzie met m'n telefoon. Ik kan niet meer SMSen

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Ruzie met m'n telefoon. Ik kan niet meer SMSen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 11:55

En dat is toch wel lastig als meer dan de helft van je beltegoed daar aan op gaat.
Bellen kan ik al een hele tijd niet/nauwelijks meer. Dan valt m'n telefoon gewoon uit. Die hoop heb ik al opgegeven.
Maar nu SMSt hij ook niet meer. Hij zegt dan: bericht verzenden onmogelijk.
Ik heb m'n sim ook al in 3 andere telefoons gehad en daar deed hij het ook niet.
Ik heb Hi van KPN. En heb wel SMS te goed. Heb het speciaal opgewardeerd maar ik moest nog genoeg hebben.
SMSjes ontvangen kan ik wel.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 12:23

Misschien ligt het aan die kaart...omdat je al zegt dat ie in geen een mobiel werkt.
Hoe oud issie al?

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(
♥ ** Instagram ** ♥

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-02 17:42

misschien ligt het aan het servicenummer? Dat is dat nummer dat bij de meeste telefoons onderaan de berichtjes staat, maar niet het nummer is van degene waar je het smsje naar toe stuurt. Snap je? Verward

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-02 20:30

Dat zou kunnen pniekepnak. Hij zegt(in sommige telefoons) wel iets over een service nummer.
Die sim is nu ong 2 jaar oud. Is altijd in gebruik geweest en heeft het altijd gedaan.

Benno: dressuur M+11, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur L+18, vaardigheid M-1 en prestatie sport-B

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 14:07

Gewoon even naar KPN gaan dan kunnen ze er naar kijken.

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 15:11

je kunt je ook ff je telefoon opnieuw opstarten.
ik weet niet wat voor soort telefoon je hebt, maar mijn vriend had het zelfde probleem... en is nu opgelost.
moet je "terug naar fabrieksinstellingen" ....rest spreek voor zich denk ik.
anders inderdaad ff naar een winkel gaan..bv waar je hem gekocht heb toen der tijd.

succes!

Groetjes Linda

Anoek - Isa - Sep

stitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-02 15:15

misschien moet je gewoon es naar de winkel er mee gaan en vragen, of een nieuwe kopen en kijken of het dan lukt. Maar hoe oud is die foon al?

ynzo: En, de spannende liefdesverhalen à la As the world turns heb ik ook wel beleefd op m'n terugreis door onder andere Rusland, Polen en Frankrijk

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-02 20:48

M'n sim en foon zijn bijde 2 jaar. Heb een Swing 200 en krijg deze week een Moterola. Een van ong 2 jaar oud, de 1e 3bander.
In geen enkele telefoon doet hij het dus ga nog maar ff wat mensen vragen of die het weten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie