ik kan mijn vriend niet vertrouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
mizz_stylo
Berichten: 20
Geregistreerd: 19-11-02

ik kan mijn vriend niet vertrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 18:28

Ik heb een hele lieve vriend maar hij woont in rotterdam en ik in amsterdam.Op zich is dit niet zo heel erg,maar de vraag is of ik hem wel kan vertrouwen hij woont wel een eind bij me vandaan en ik weet natuurlijk niet wat hij allemaal in rotterdam uitspookt als ik er niet bij ben!!

Dus wat zouden jullie doen als je vriend of vriendin en eind van je vandaan zou wonen?!!Zou je hem of haar kunnen vertrouwen en zo niet niet wat kan je er dan aan doen?!!!1


IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:30

als je hem niet vertrouwt moet je 'ns bij jezelf na gaan denken, waarom niet, heb je daar zo'n gevoel van of speelt jalouzie een beetje mee?

Als je je vriend niet kunt vertrouwen, kun je nooit een goede relatie opbouwen denk ik........

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:31

Vertrouwen lijkt me toch wel een vrij belangrijke, zo niet de belangrijkste, basis voor een relatie...
Als dat vertrouwen er niet is, dan zou ik nog maar eens goed nadenken over wat je relatie waard is.

Nulla tenaci invia est via

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:32

Waarom vertrouw je hem niet? Heeft hij je daar redenen voor gegeven?

זכור

mizz_stylo
Berichten: 20
Geregistreerd: 19-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 18:38

het was eerst een ex van me.Maar het rommelde wat weer tussen ons en nu is het weer goed.Maar in die tijd dat ik wat met hem rommelde zag ik in zijn telefoon een bericht wat hij naar iemand heeft gestuurd dat hij diegene mist en maar niet uit zijn hoofd kan krijgen het stond wel in zijn telefoon opgeslagen dus hij kan het nog niet gestuurd hebben maar toch het idee

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:38

Mizz styloo ga eens rustig met je vriend praten wat je dwars zit dan alleen piekeren, misschien maak je je nergens druk over en als het verkeerd uitpakt weet je teminste waar je aan toe ben

Druif_01

Berichten: 8833
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:38

inderdaad, heeft hij je een reden gegeven waarom jij hem niet vertrouwd? mijn vriend woont ook in venlo en ik in panningen, dat is opzich ook niet ver uit elkaar, maar hij zou ook vanalles in venlo kunnen uitspoken, maar ik vertrouw hem en weet dat hij dat niet zou doen

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

mizz_stylo
Berichten: 20
Geregistreerd: 19-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 18:39

Ik vind vertrouwen erg belangrijk in een relatie!!Maar ik ben heel erg wantrouwig dus!!! En tegenwoordig ken je bijna niemand meer vertrouwen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:40

Dick en ik hebben een behoorlijk eind uit elkaar gewoond voordat we besloten om maar een hutje samen te gaan delen Lovers maar ik heb gelukkig nooit in termen als "wat ie dan uitspookt" hoeven denken.

Ik zou daar eens goed met 'm over praten als ik jou was. Vertrouwen is wel een van de belangrijkste dingen in een relatie. Misschien kan hij dat rotgevoel wel in een paar minuten wegnemen.....

Dennis v m
Berichten: 5215
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:42

precies datzelfde heb iik ook met aukje ik maak me dan soms wel zorgen en ben heel snel jalours. Maar ik vertrouw haar voor 100%

Dennis v m (l) bowena_84 4-ever

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:42

Het enige wat hier tegen helpt is PRATEN!!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:43

Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...

Ik zou hem aanspreken op dat sms-je. Misschien is het niets. Een opgeslagen bericht heeft ook geen datum. Misschien is het wel een jaar oud, weet jij veel.
Als hij echt niet te vertrouwen is, kom je daar snel genoeg achter. Daar hoef je niet eens wantrouwend voor te zijn. Al is de leugen nog zo snel.. etc. (ben dol op spreekwoorden Lachen )

זכור

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:48

Ik kijk ook niet in mijn outbox hij kan idd heeeel oud zijn, maar wel erg ver wonen jullie weg van elkaar! Hoe vaak zien jullie elkaar dan?

mizz_stylo
Berichten: 20
Geregistreerd: 19-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 18:50

ik zie hem zo af en toe misschien een keer in de week maar ik zie hem hem waarscheinlijk weer vandaag en dan zal ik hem zeggen dat ik hem in ieder geval elk weekend wil zien en als hij daar niet mee eens is dan houdt het op voor mij!!! Dan weet ik genoeg!!

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:51

mizz_stylo schreef:
Ik vind vertrouwen erg belangrijk in een relatie!!Maar ik ben heel erg wantrouwig dus!!! En tegenwoordig ken je bijna niemand meer vertrouwen


Ik ken dat gevoel wel. Op zich is het wel goed dat je dat hebt omdat je dan op je hoede bent.
Aan de andere kant; het kan een relatie goed verpesten. Als je wantrouwen ongegrond is.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 18:56

Er met hem over praten en uitleggen waarom je zo denkt etc etc. Eigenlijk ben ik het met alles eens wat hier al gezegd is..en om dan ook nog maar even met een spreekwoord te komen:
Een mens lijdt het meest...van het lijden dat hij vreest....

Wie zegt dat hij niet stapeldol op je is, en niet eens aan iemand anders kan denken??? Misschien maak je je druk om niks!! Dus: praten, en proberen er samen uit te komen en een oplossing te vinden!
Nogmaals: een relatie zonder vertrouwen is als een muur zonder cement!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

mizz_stylo
Berichten: 20
Geregistreerd: 19-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-11-02 18:56

Het is denk ik een gevoel die er nou eenmaal is en dat denk ik ook nooit meer weg gaat!!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:17

Ik woon zelf in Papendrecht, mijn vriend woo nt eigenlijk ook in papendrecht, maar doordat hij in het leger zit, woont hij van maandag (of zondagavond) tot vrijdagavond op de kazerne, hij gaat inprincipe niet van de kazerne af, maar ze hebben weleens 3 weken oefening... dan gaan ze ook stappen, daar wordt ik niet vrolijker van, maar ja ik vetrouw hem... Ook al weet ik dat hij in een vorige relatie is vreemdgegaan en ik weet dat hij het niet zal doen! Daarvoor is hij ook te eerlijk tegen mij! Ik ben zelf ook vreemdgegaan in een vorige relatie en kan het nu niet over mijn hart verkrijgen om het te doen! Ook niet als hij straks 3 maanden weg is! En hij zal het ook niet doen! Daar benik van overtuigd! Ik denk dat je toch eenpaar keer om bevestiging moet vragen aan hem dat hij eerlijk tegen je is en dat je hem kan vetrouwen! Maar wees wel eerlijk tegen elkaar!!! Das ontzettend belangrijk! Succes

....

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 19:18

mizz_stylo schreef:
Het is denk ik een gevoel die er nou eenmaal is en dat denk ik ook nooit meer weg gaat!!


Dan heeft het ook niks met je (deze) vriend te maken en moet je de oplossing bij jezelf zoeken!

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 21:36

Mijn vriend en ik woonden de eerste 9 maanden van onze relatie ook een eindje uit elkaar: 80km. Maar we zagen elkaar het hele weekend en soms kwam hij doordeweeks ook een avondje. Hij moest dan wel om half 6 opstaan om op tijd op zijn werk te kunnen zijn.
Een jongen die dat voor me over heeft, kan ik wel vertrouwen, toch? Hij heeft me nooit iets gedaan om dat vertrouwen weg te nemen, dus ik heb geen reden om aan hem te twijfelen.
Zou ik dat wel doen, dan is praten de eerste stap.

* To Belg, or not to Belg *

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-02 22:29

amsterdam - rotterdam ver? Wat dacht je van Tilburg - Accra (Ghana in west afrika). Kom op zeg, als dat een reden is om hem te wantrouwen ben je lekker bezig. Vraag gewoon eens naar dat SMSje ipv er hier over te praten.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 00:06

Zelfs al woon je 2 meter naast elkaar, dan kan de andere persoon in je relatie nog vanalles uitspoken zonder dat jij het weet. Je moet gewoon leren om je vriend te vertrouwen! Mijn vriendin woont ook 107 km verderop en wij vertrouwen elkaar 200%

Belker

Berichten: 15293
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 08:59

Zelfs al woon je samen. Dan nog kun je bedrogen worden. Zeker als jij steeds met paarden bezig bent en de ander kan doen en laten wat hij wilt.

Fiesta, freiberger, what else?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:28

Ik zet hier 3 vraagtekens bij:
1. Of jij voelt instinctief dat hij niet te vertrouwen is,
2. OF jij hebt te gering zelfvertrouwen. Als dat laatste het geval is, moet je daar iets aan doen, want zoiets kan je relatie onnodig kapot maken. Hoe kom je erbij dat hij evt. met andere vrouwen zou rondspoken?
3. Het is ook vaak "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten". Ben je zelf wel te vetrouwen dan?

De hond is de betere mens

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-02 10:34

Met een toegevoegde 4de vraag...
Zelfs al zou hij zeggen dat je je om niks zorgen maakt;

4. Ben je bereid dat te geloven en hem wel te vertrouwen?

Als je dat namelijk niet kunt zonder twijfel, dan zou ik nog maar eens hard na gaan denken.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, TessaxQuincy en 138 bezoekers