Ons hondje is in een mischelin mannetje veranderd!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Ons hondje is in een mischelin mannetje veranderd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 21:24

Ik kom vandaag thuis van de manege.
Zoals gewoonlijk begroet Tommy ons hondje mij, in het donker kon ik het niet goed zien, maar ik zag dat zijn bek nogal breed was. Kijk ik in het licht, is hij helemaal dik! Lips are sealed AAAAAAAAAAAHHHHH! Hij is veranderd in een michelin mannetje.
Juiken dat het deed! Volgens de dierenarts was het een allergische reactie! Ik vind hem zo zielig! Zijn lippen zijn mega dik en hij kan zijn ogen bijna niet open doen, verder zit hij onder de jeukende bulten!
Hij heeft twee prikjes gekregen bij de hondjesdokter en het gaat nu al weer wat beter met hem, maar ik vond hem zo zielig, met zijn bolle koppie! Huilen


Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 23:02

Nou maar hopen dat die prikken snel helpen !!
Beterschap voor Tommy Knipoog !

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-11-02 14:24

Dankjewel!
Hij was vannochtend na dat hij terug was gekomen van de hondencuses, nog nieker geworden. Zijn ogen en lippen werden weer dik en hij kreeg weer allemaal bulten! Ook moest hij steeds overgeven. Hij was echt heel ziek.
We hadden een herfststukje in onze kamer stan wat iemand voor ons had gemaakt, ze hadden dat met haarlak ingespoten zodat het langer mooi bleef. Ik was allergisch voor dat stukje dus heb ik het net weg gezet. En wat denk je? Tommy's bulten gaan weg en zijn gezicht word ook dunner! Ht kwam dus door dat stukje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zsazsa_, Afanaisa91, Amazonbot, Arlette1991, Athelas, BanjerLief, Facebook, Freekfuchs, GoogleAdsense, GrapeshotBot, HELder, Kimberly520, Lau07, lillylover, limagirl, loez, MiVita, Nathachou, Nientsje, Paardennamen, Pieke_Gwen, Plonspony, Rivendell, Saintelette, Snippergroen, Sokje_6, Telpeva, Venthe, xKatinkii, XXInKA, YandexBot en 114 bezoekers