Wie woont in de omgeving van Rijswijk..?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Wie woont in de omgeving van Rijswijk..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-02 14:43

Wij gaan over een tijdje verhuizen.
De bedoeling was naar Groningen (vrijstaand huis, grote tuin Lovers), maar door omstandigheden gaat dat niet door Boos!
Dus we gaan nu opzoek naar een of ander huurhuis (koophuis is daar onbetaalbaar) omgeving Rijswijk (Poeldijk/Monster/enz of boven Rijswijk, richting Voorschoten).
Ik heb er totaal geen zin in, maar ja, kan er weinig aan doen. Dus ik dacht, ik informeer alvast maar even, of er bokkers in die omgeving wonen Lachen En of het daar een beetje bevalt (en of er veel paarden zijn Knipoog).
Ik heb gehoord dat de huurhuizen daar nogal schaars zijn, dus misschien komen we wel heel ergens anders terecht...
Ach.. ik zie wel Lachen
Laatst bijgewerkt door Tindra op 22-11-02 17:51, in het totaal 1 keer bewerkt


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 14:45

ik woon zelf op de grens rijswijk, den haag, voorburg.

Als ik 3 portieken door loop dan sta ik in rijswijk.

kijk in naar de overkant van het water kijk ik voorburg in.

trotse moeder van 2 prinsesjes

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:10

Mijn opa en oma woonden daar; ze zijn inmiddels overleden, maar toevallig was ik er vorige week nog even. Beetje off-topic eigenlijk, want ik kan je niet zoveel vertellen erover, maar ik moest het toch even kwijt Haha!

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 16:26

Ik heb zelf tot drie jaar geleden in delft gewoond, is dus ook vrij dichtbij. Woon nu in een gehucht in het noorden. Ik heb zo'n heimwee terug naar Delft!! Kom er ook nog regelmatig, want ik heb er natuurlijk nog vrienden en al mn familie... op mn overgrootoma die vorige maand is overleden:-(

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:04

mn neef woont daarzo...

kuz linnie

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:11

Rijswijk heeft een grote manege "de voortstede" is wel een best stadje

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:03

Ik woon in Den Haag, grens Voorburg.
Ik woon heeeel dichtbij station Laan van Noi.
Marilyn staat daarzo ook langs het spoor.
Er is daarzo een manege Mijvliet of meivliet.

Ik vind het wel leuk in Den Haag
In Voorschoten heb je ook genoeg paardjes Lachen

22 Januari verwachten we ons kleintje

MMIDV

Berichten: 7357
Geregistreerd: 21-01-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 20:10

ik woon in Delft en rij in rijswijk, op manege voorstede.
rijswijk is wel ok hoor, kan leuk shoppen in de Boogaard (groot winkelcentrum) en je zit dichtbij Den Haag, ook wel ok natuurlijk!

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:08

Ik woon in Delft, tegen de rand van Rijswijk aan.
Ik ken Rijswijk eigenlijk niet zo goed, verder dan het winkelcentrum de Bogaard, kom ik eigenlijk niet Schijnheilig
Maar Delft is in elk geval erg leuk!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 22:46

Ik heb in Den Haag gewoond (Kijkduin, tegen het Westland aan) en op de grens met Rijswijk. Mijn paard heeft heel lang op een pensionstal in Monster gestaan en later in Voorschoten op de Veursestraatweg. De weg van Voorburg naar Voorschoten.
En, om heel eerlijk te zijn, ik ben toch zo ongelooflijk blij dat ik uit de randstad weg ben. Het is er druk en er is veel criminaliteit.
Ik ben nu tien jaar weg uit de randstad en dat is de beste beslissing die ik ooit gemaakt heb vind ik zelf. Elke keer als ik weer op bezoek ga in Den Haag ben ik weer blij dat ik weer terug naar Limburg ga.

Er is maar een ding wat ik mis en dat is het strand want dat is natuurlijk wel overvangbaar.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:10

Hey Ruth,

Ik ken een vrouwtje dat in Den Haag woont, en in Voorburg haar IJslanders heeft staan.... das toch ook niet ver bij Rijswijk vandaan?

Je kan er in ieder geval prachtig rijden... we hebben toen een hele rondrit gemaakt door Wassenaar... en JA... we hebben het huis van W.A. en maxima gezien... Haha!:D

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 23:18

ik woon al jaren in delft en heb heel dichtbij oud rijswijk gewoond (den haag was dat)
de voorstede vind ik zelf helemaal niets, oude troep; erg vervallen, maar oke. Leuk is in delft de delftse hout, waar mijn paard staat, heerlijk rijden daar!!! WELKOM hoor!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 00:05

Als jullie naar het westen verhuizen met name naar de door jou aangeven regio moet je ingeschreven staan voor bijv. regio haaglanden
bij inschrijving beginnen jullie als zgn. starters. Met andere woorden "geen kans op een behoorlijk huurhuis. Wel kan je in de vrije sector een huis huren, maar zoals je al zei dat is peperduur. V.w.b. paarden enzo is er genoeg... maar niet te vergelijken met waar jij vandaan komt... ik hoop dat je kan wennen in het westen....

Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 01:08

Best jammer dat het niet doorgaat, al die ruimte... dat is beste wel schaars en onbetaalbaar voor het westen, zeker voor een huurwoning!

Ik woon zelf in Rijswijk in een nieuwbouw wijk, heb het best naar mijn zin!
toendertijd uit centrum Den Haag "gevlucht".
Rijswijk is nog beste wel groen, bossen en parken, heeft een vernieuwde winkelcentrum, vernieuwde sportcentrum met zwembad, manege en goede verbindingen met de snelweg.

Mischien kan het geen kwaad zijn om rondom provincie Zeeland te kijken.. daar hebben ze nog redelijk huurwoningen met de ruimte.

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-11-02 11:38

gijsenkim schreef:
Als jullie naar het westen verhuizen met name naar de door jou aangeven regio moet je ingeschreven staan voor bijv. regio haaglanden
bij inschrijving beginnen jullie als zgn. starters. Met andere woorden "geen kans op een behoorlijk huurhuis. Wel kan je in de vrije sector een huis huren, maar zoals je al zei dat is peperduur.


Hmm.. ik ben echt bang dat we op een flat/bovenhuis terechtkomen.
We wonen nu in een rijtjeshuis in een erg rustig dorpje, dus een flat lijkt me echt afschuwelijk.
En we hebben ook nog 3 katten die gewent zijn om naar buiten te gaan, dus dat wordt nog leuk op en flat
Nou ja, ik blijf maar heel hard hopen dat we toch in een fatsoenlijk rijtjeshuis terechtkomen.

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 11:43

Ik woon ook in delft maar ben zo in rijswijk 5 minuutjes en dan zit ik er.Ik woon zelf vlakbij het delfse hout en ik kan je zeggen dat het ideaal daar is.En je zit er ook zo vanuit rijswijk.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 11:44

Mijn achter schoonnichtje woont er, geloof ik.

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

nastyexplosive

Berichten: 281
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Noordwijkerhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 13:08

Ik woon in Den Haag, maar de twee ijslanders die ik rijd staan in Rijswijk, in een parkje daar, Overvoorde. Dat is vlakbij manege de Voorde. Ik kan redelijk in het pakje rijden (dat mag gelukkig van de boswachter) en als ik eerst 15 min. over het fietspad rijd kan ik naast manege de Voorde een ruiterpaardje en dan naar het Sion (voor de kenners). Je hebt hele leuke huizen in Rijswijk en omgeving, maar het ligt er maar aan waar je zit, je hebt er ook sloeberflats.

Ervaren Bijrijder/Grondwerker gezocht voor Arabische Diva: https://horsify.com/nl/26048-arabische- ... rondwerker


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Amazonbot, Ashleytjuhh, Athelas, Barchetta, Jorex, karlli, KimD, KleinBoefje, kosseh, Lalladidoo, Olga89, Roosch, StonedRomy, xAlice, YandexBot en 137 bezoekers