Anekdote studentenleven gevraagd :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Anekdote studentenleven gevraagd :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-02 13:05

Hi,

Ik heb net een beetje een 'discussie' gehad met mijn collegaatjes over hun studententijd, etc. Ik ben zelf mi-student Pling
Waar ging het om... of je studentenleven de leukste tijd van je leven is of niet?

Mensen die gestudeerd hebben, of een poging gedaan hebben tot Knipoog , hebben vast wel een aantal leuke anekdotes meegemaakt. Wie-oh-wie wil z'n leukste ervaring delen Lips are sealed

Okay mijn verhaaltje is eigenlijk niet zo grappig, maar je hebt van die paaltjes rood/wit. die meestal staan bij een afzetting. Soms staan daar ook knipperende lampjes op. Heel banketstaaf, maar zo'n ding hebben we in een jolige bui opgehangen aan een katrool (midden in A'dam) bij een stel studenten buiten. Die wisten niet waarvan het lichtje vandaan kwam. Leuk hoor, very funny. Eigenlijk geen zak aan, maar wij hebben de grootste log gehad. Totdat de politie kwam kijken }>

Een vriend van mij heeft in een studentenhuis gewoond waar ook een gozer woonden die helemaal plantenfanaat was. De gieter stond alleen op het toilet, meestal enigzins vol... Misselijk Het verhaal spreek misschien voor zich Scheve mond

Soms verdwijnen mensen ook een hele nacht en komen 's ochtends thuis. Niemand weet waar ze zijn geweest of wat dan ook Verward

Bloos

Ik ben niet echt een student en nooit geweest, maar ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen of zwijg je daar liever over Lips are sealed *LOL*


(misschien moet dit ook wel in het kippenhok, dan mag het verplaatst worden)