Jullie hebben helemaal gelijk!! IK ben dom!!!!!(R)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:36

ummmmmm, ben ik nou zo ver achter Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 15:37

chantal1"]
[quote="carlosje schreef:
Dusssse... wie helpt me met mijn(nieuwe) leven op te bouwen Wie gaat er gezellig een keertje mee uit?? Haha! iniedergeval Chantal he Haha!


JIp, ik ga mee Haha!

Eens kijken hoe het mannelijk schoon in R'dam is Knipoog
[/quote]

Mag ik mee, mag ik mee???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 16:32

Pffffff, wel ingewikkeld zo hoor.
Waarom is alles toch steeds zwart of wit bij jou. Er bestaan ook nog vele tinten grijs.

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 16:45

Ik wil ook wel een keertje mee uit Haha!

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 16:45

Amen Jippie. Ik heb me tot op heden hier niet mee bemoeid, maar (bijna) alles wel met verbijstering gelezen. Je valt regelmatig van het ene uiterste in het andere, en bovendien krijg ik het gevoel dat je niet alleen bij Rene steun zoekt maar ook heel duidelijk bij bokt; en een virtual community als deze moet je toch met een korreltje zou nemen. Kies voor jezelf en baseer daar je leven op. Dat moet je toch zelf doen, en anderen kunnen daar maar zeer beperkt bij helpen.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 16:57

Dat idee heb ik ook Lielle, je schreeuwt om aandacht met dit onderwerp carlosje. Het is het zoveelste topic hierover en per topic verander je 3x van mening, pas je de titel aan, schrijft er nog een keer duidelijk "lees!" in, zodat iedereen zich weer in het verhaal René verdiept.
Ik reageer ook vaak, omdat ik het zonde van je vindt dat je je zo afhankelijk opstelt van die jongens. Je bent verdorie bijna net zo oud als ik!
Het is tijd voor een eigen leven, en zowel René en Danny als wij zijn niet de aangewezen personen om jou zelfverzekerder te maken. Dat moet je zelf doen. Zoals je ziet zijn er een hoop mensen die jou daarbij willen helpen, maar als je eerst zegt dat je onze adviezen opvolgt en vervolgens weer totaal het tegenovergestelde doet en daarna weer roept: "IK ben dom"...dan heeft het weinig zin meer als wij jou adviezen geven.
Het houdt dan ook een keertje op denk ik.
Ik hoop echt dat je eruitkomt, en je mag me best eens PB-en of wat dan ook, wil best naar je luisteren maar jij bent echt de enige die de situatie kan veranderen.
Succes Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:00

Het is dan misschien niet aan ons om te zorgen dat Kat zich wat zelfverzekerder gaat voelen, maar ik weet zeker dat het lezen van sommige berichtjes ZEKER niet gaat helpen. Het zijn allemaal duwtjes in de goede richting, dat weet ik zeker, alhoewel de ene wat zachtzinniger dan de andere.
Kat, het is inderdaad zo dat je je tijd bij Midtown en de jongens los moet laten en dat je gewoon lekker je eigen gang moet gaan en andere leuke dingen op moet zoeken, dat klopt allemaal. Het heeft weinig zin om boos te zijn op jezelf, je kunt er weinig aan doen dat je je zo mee hebt laten slepen. Leer ervan en hou de volgende keer wat meer afstand. Je gaat binnenkort weer ergens stage lopen. Mijn advies zou zijn om een ander bedrijf te kiezen, dat is beter voor je ervaring en je leert weer andere mensen kennen tegelijk.

Lielle

Berichten: 66257
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:06

Lovely, het is niet alleen niet aan ons; we kunnen het ook niet van achter een beeldscherm. De goede wil is er wel, maar Katja zal het toch zeker zelf moeten doen. Het is idd een schreeuw aandacht, en ik denk dat het de moeite waard is om te onderzoeken waar die schreeuw vandaan komt. Sterkte ermee, Katja. het is niet eenvoudig, dat zie ik ook wel.

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 17:58

ja, hoe zit dat nou? de 20e dec bij Alcazar. Heb op de site niets kunnen vinden.....

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 18:33

jullie hebben wel gelijk IK moet het doen het is mijn leven...

Wie gaat er mee uit??

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:19

Lovely"]
[quote="chantal1"][quote="carlosje schreef:
Dusssse... wie helpt me met mijn(nieuwe) leven op te bouwen Wie gaat er gezellig een keertje mee uit?? Haha! iniedergeval Chantal he Haha!


JIp, ik ga mee Haha!

Eens kijken hoe het mannelijk schoon in R'dam is Knipoog
[/quote]

Mag ik mee, mag ik mee???
[/quote]

Lov. jij moetmee Haha!

Alleen ik ga braaf zijn Schijnheilig }>

Verder, ga ik nog even in het vorige berichtje van lov. mee, aan die opmerkingen als s talking heeft Kat niks. Niet iedereen is hetzelfde en niet iedereen is zo zelfverzekerd.
Heb daar een beetje begrip voor.
En iedereen pakt wel eens iets niet op de goede manier aan.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-02 19:30

ja gezellig met z´n drieen al..

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-02 19:36

Ik geef je een tip: Laat die jongens voor wat ze zijn, gewoon 'oppervlakkige kennissen', en ga verder met je leven zoals het was voordat je hen kende. Maakt het voor jou een stuk makkelijker. Enne, als je wat dichterbij had gewoond was ik mee gaan stappen...En het feest gaat denk ik ook niet lukken, aangezien er niemand, maar dan ook niemand met me mee wil...snik...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 01:04

Merilyn schreef:
Oh jee hahahahahaha wat een aktie je bent er dus heengegaan? Nou gezellig hebben we een vette perty de 20e. Zaterdag ben ik ook bij je gaan we lekker stappen. heb John en Jopie al ingelicht. Dus we gaan lekker stappen.


Ging ik ook mee a.s. zaterdag? Jopie vroeg het aan me, maar ik weet eigenlijk helemaal niet wat de planning was Haha!

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-02 17:25

ik ga niet uit vandaag sorry

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 19:31

hoeveel topics zijn er nou al over die rene geweest? Scheve mond

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 19:35

Meer dan 10!

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-02 23:15

carlosje schreef:
ik ga niet uit vandaag sorry


Oh, ik kreeg een ander idee, aangezien Merilyn vanavond met je zou gaan stappen... Waarom ben je ineens van mening veranderd?

Zo schiet de vraag of mensen mee gaan stappen ook niet echt op...

Jammer dat je niet gaat.... Dan gaan Merilyn en ik met z'n 2-en...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 01:51

carlosje schreef:
ja gezellig met z´n drieen al..


Als we gaan stappen dan ben ik ook van de party hoor!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 09:28

lekker on topic dit over uitgaan (not) Slapen

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-02 14:27

Dus???? Degene die het topic gestart heeft praat hier zelf over mee, dus ik weet niet waar jij je probleem op baseerd???