Pff, wordt 2003 dan EINDELIJK een goed jaar?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Pff, wordt 2003 dan EINDELIJK een goed jaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-11-02 17:27

Jezus, kon ik maar opnieuw beginnen, samen met mijn famillie Huilen Wat een klotejaar zeg! Mijn vader, die mijn moeder knettergek maakt, mijn moeder, die langzaamaan een psychisch wrak aan het worden is, de dood van de vader van een vriend van me, en nu.... nu de dood van me vriendin haar moeder, een hele goede vriendin van mijn moeder. De problemen met mij, met mijn cijfers, en vooral met mijn vader, en daarbij de financiele problemen.

*zucht* konden we maar even de wereld omdraaien, Jamey meenemen en emigreren naar Canada.

Wordt 2003 eindelijk beter?

(sorry hoor, moet me effe uiten, word me allemaal effe teveel)...


obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:51

je hoeft toch geen sorry te zeggen.. iedereen wil wel is even zn eitje kwijt en daarvoor is bokt een hele goeie plek! zo te lezen heb je idd een klote jaar gehad!!Maar kop op!!2003 Word voor jou gewoon een leuk jaar!! Laat je hoofd niet hangen!! Lachen Party!!

keep calm, I'm engaged!!! <3

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:56

Hoe herkenbaar

Ik denk elk jaar weer hetzelfde: dit jaar gaat beter worden... maar de afgelopen 6 jaar is het er niet beter op geworden.

Dat betekend natuurlijk niet dat het bij jou hetzelfde gaat Lachen succes ermee!

28-09-2007
Nothing compares too you...

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:04

Denk eens aan de leuke dingen die dit jaar gebeurd zijn, en ga je daar op concentreren voor het volgende jaar, dan ga je iig met een positief gevoel het nieuwe jaar in!

Sterkte iig!

She got home late, she got home late
She drank so hard the bottle ached


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, StonedRomy, wisja, YandexBot en 38 bezoekers