Dwang stoornis?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 17:49

Ik heb dat ook met fietsen, dat ik er zoveel trappen over wil doen tussen 2 bepaalde punten.
En ik ruik overal eerst aan Haha!

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:02

Sizzy schreef:
Ik heb dat ook met fietsen, dat ik er zoveel trappen over wil doen tussen 2 bepaalde punten.
En ik ruik overal eerst aan Haha!


Die stoornis zou moeten erkend worden en die mensen die daaraan "leiden" zouden een bromfiets moeten krijgen ... Haha! ... dan valt alvast die dwangneiging weg! *LOL*

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:28

Al de dingen die hier gezegd worden komen me echt zo bekend voor...

5x voelen en trekken om de kijken of die deur wel echt dicht is, niet op de randen van tegels staan, als ik mn rechtervoet stoot moet het ook nog een keer met mn linkervoet. En idd. wat marietencate zegt, voor een van achter komende auto een bepaald punt bereikt hebben.
Of 4x mn handen wassen met heel warm water ofzo..
Heb geen idee waarom ik het doe, het moet gewoon van mezelf Verward

Allemaal heel erg herkenbaar!

Heb er gelukkig niet zo'n last van dat mn dagelijkse leven eronder lijdt ofzo, maar irritant is het wel.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 18:51

sonjabelgium"]
[quote="Sizzy schreef:
Ik heb dat ook met fietsen, dat ik er zoveel trappen over wil doen tussen 2 bepaalde punten.
En ik ruik overal eerst aan Haha!


Die stoornis zou moeten erkend worden en die mensen die daaraan "leiden" zouden een bromfiets moeten krijgen ... Haha! ... dan valt alvast die dwangneiging weg! *LOL*
[/quote]

Inderdaad Haha! ik denk dat ik me de komende tijd heel zielig ga gedragen, tja ik lijd tenslotte aan zo'n stoornis *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:03

Ik heb het ook!
Ik heb het met tegels vd stoep, ik moet dan steeds op een bepaalde tegel uitkomen, als dat niet lukt word ik gestresst.... Verward Haha!
Of tig keer kijken of de deur dicht is...
Maar het is bij mij niet zo dat ik het echt
moet doen. Het gaat meer automatisch en dan denk ik ohja, en dan probeer ik het te stoppen... Schijnheilig

Annemieke
Berichten: 2952
Geregistreerd: 18-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 19:28

marieketencate schreef:
Ik had vroeger ook iets raars: als ik over een fietspad fietste met bomen erlangs, dan moest elke keer mijn trapper beneden zijn als ik "tussen" 2 bomen was

hahaha, dit heb/had ik ook Haha!

Soms ik wil over alle witte streepjes in het midden van het fietspad fietsen, of er zigzaggend tussen door

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:19

met een been op de stoep,
en een been in de goot,
en als ikd at niet doe,
dan ben ik morgen doiod,
ik kom er niet vanaf
ik baal er wel eens van
ik weet alleen maar dat ik het niet laten kan
(kinderen voor kinderen)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:24

Ik zet altijd als ik de trap op loop 2 voeten op de 7e tree Haha!
ipv met de volgende stap een trede verder te gaan, zet ik hem ook op de 7e zeg maar. ik doe het niet altijd maar wel 9 van de 10 keer. Nu meer uit automatisme, vroeger ook met het gevoel 'als ik het niet doe gaat er iets fout!' Knipoog.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:25

annemieke schreef:
Soms ik wil over alle witte streepjes in het midden van het fietspad fietsen, of er zigzaggend tussen door


Jaaa dat ook ja....en het geeft zo'n rotgevoel dat je telkens toch weer over die streepjes heen moet...(of je moet heel langzaam gaan fietsen en echt heen-en-weer er tussendoor, maar dat schiet ook niet op... )

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-02 20:30

Whaa, dat heb ik ook met het fietsen!
Wat is dat raar om te lezen dat andere mensen dat ook doen!
Ik heb dat nu nog steeds met het fietsen, maar dan met hobbeltjes op het fietspad. Ik mag dan NIET met me trapper omlaag zijn als ik net over een hobbel ga, of met een lantaarnpaal. Dat is zo rara maar als het mis gaat dan ben ik gelijk helemaal boos en wil ik dat de volgende goed gaat, zo stom als je dat zo typt!