Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kikka schreef:De helft van die koters weet niet eens waarom ze staken en gebruiken dit als goed excuus om te lopen rellen. Volkomen terecht.
Citaat:De helft van die koters weet niet eens waarom ze staken en gebruiken dit als goed excuus om te lopen rellen. Volkomen terecht.
lucifertje schreef:mm ik weet niet of het overdreven is. Je bent nou eenmaal leerplichtig! Als je zonder licht fiets krijg je toch ook een boet???
240 euro is wel overdreven!
marleen_88 schreef:Ik vind staken ook niet goed, zou dr ook nooit aan mee doen, een boete vind ik dan nog wel tot daar aan toe, maar ik vind 240 euro gewoon véél te veel!!
_sharona_ schreef:maar leerplicht en achterlijk lang op school zitten is wel een groot verschil , bij ons zou een 9de uur op school komen dat zou betekenen tot 5 uur op school met in totaal 3 kwartier pauze, nou dat is toch niet normaal
runningkawa schreef:Alleen zullen veel kans de ouders voor de kosten op draaien, niet de stakende pubers...dus of het nut heeft een boete te geven?
_sharona_ schreef:maar leerplicht en achterlijk lang op school zitten is wel een groot verschil , bij ons zou een 9de uur op school komen dat zou betekenen tot 5 uur op school met in totaal 3 kwartier pauze, nou dat is toch niet normaal