Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
heel veel sterkte
Kan me idd voorstellen dat je in shock bent...
!

(en dan zit je daar in een dubbeldekker, beneden aan een raampje). 
) ik was moe en geirriteerd, dus liep een beetje te ijsberen. Die mannen gingen ook het spoor op, dan weer eraf, leek alsof ze iets zochten en hadden vuilniszakken staan (en nee, het kwartje viel nog niet) dus ik werd nieuwgierig... Toen kwamen er mannen, en die zetten een scherm op. Toen pas had ik door wat er aan de hand was. Opeens viel het me ook op dat er wel erg veel erg bleke mensen op het perron stonden, allemaal heel stilletjes... Bleek dus dat vlák voordat we daar aankwamen iemand zo vanaf het perron voor een passerende intercity gesprongen was
Ben blij dat ik het niet heb zien gebeuren, maar het heeft me toch behoorlijk geschokt...
NkPrecious schreef:ze zeiden dat het waarschijnlijk zelfmoord was, omdat deze persoon op het laatste moment midden op het spoor is gaan staan, de machinist hefet geeneens meer tijd gehad om af te remmen of te toeteren.. :S idd heel egoistisch van zo iemand,, daar hadden we het toen ook nog over, de machinist en conducteur zijn voor het leven getekend, alleen omdat die 1e persoon zo graga dood wilde ..:S