Ja, ja... hij kan ook wel lief zijn...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ja, ja... hij kan ook wel lief zijn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 22:12

Die vriend van mij. Lovers
Dat bewees hij de afgelopen twee dagen maar weer even. Gisteravond werd ik door iemand gevraagd mee te gaan stappen. Iets wat ik meteen afwees, aangezien ik hier de financiele middelen niet echt voor had. Hierop zij René dat ik maar lekker moest gaan en wel wat geld van hem mee zou krijgen.
Nou, dat heb ik geweten.. Haha! Vanochtend zocht ik om vijf uur dan ook eindelijk mijn bed weer op. Het was hartstikke fijn en gezellig. In eerste instantie een beetje onwenning tot op het moment ik weer een aantal oude bekenden tegenkwam, met wie ik eens heerlijk de bloemetjes buiten heb gezet.

Vandaag werd er in het FPC een clinic gegeven door Christa Laarakkers. Iets waar ik ontzettend graag heen wou, maar ook hier eigenlijk de financiele middelen niet voor had. René zou vandaag even met zijn boot weg en was wederom zo lief om te zeggen dat ik maar gewoon lekker naar die clinic moest gaan. En wederom kreeg ik van hem een donatie.
Een verslag van deze clinic kun je overigens nalezen op Verslag van de Dag. [VvdD] Een geslaagde clinic van Christa Laarakkers

Al met al.. begin ik mij nu af te vragen of René wellicht bekeerd is, want zoiets doet hij normaal nooit!!!! Haha!
Niet dat ik het erg vind hoor.. Pling
Of zou het door mijn metamorfose komen???


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 22:15

Wat lief van hem. Misschien komt het door je metamarfose. Ik zou hem in ieder geval uitbundig bedanken. Misschien denkt ie dan "he! dat moet ik vaker doen"

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-02 19:41

Laten we hopen dat het zo blijft Haha! Ik heb 'm in ieder geval uitbundig bedankt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _Lois_, agesus, AhrefsBot, C_estmoi, chocky84, Duality, Googlebot, GrapeshotBot, Maren, Marije112, Melzazu, Nientsje, Paardennamen, petraaken, TurboDi, UhNee, Wopkebrok en 141 bezoekers