ik weet t allemaal nie meer....kan iemand helpen?

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

divana

ik weet t allemaal nie meer....kan iemand helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-02 10:17

T is echt een heel erg lang verhaal...
Het gaat over mijn vriend. We hebben nu bijna 13 maanden met elkaar en hebben al een hoop meegemaakt, veel dingen zijn niet zo heel boeiend of in ieder geval niet geschikt om hierop te zetten. Maar het grootste probleem wat tussen ons in hangt is...... drugs..... Toen ik volgens mij ongeveer 2 maanden met hem had vond hij het nodig om een keer het slikken uit te proberen... Hij werd er heel ziek van en ik had al zoiets van, nee niet verslaafd worden jij!! Ik zei ook tegen hem, dat je het 1 keer doet, oke maar vanaf nu blijf je er vanaf want je raakt er verslaafd aan! Toen heeft ie me echt gewoon uit staan lachen, hahaha verslaafd.... jah he.. tuurlijk raak ik nie verslaafd... Vervolgens heeft hij ongeveer een half jaar ieder weekend pillen geslikt en hij veranderde heel erg, hij werd kortaf,depressief en ik herkende hem gewoon niet meer!maar ik hield toen al zo zielsveel van die jongen dat ik hem nie KON laten gaan.... ik wilde hem helpen, hij moest en zal er vanaf blijven.. Na 5 maanden ging het uit tussen ons.... k zette m min of meer voor de keuze...... de pillen of ik... toen kwam er een heel vaag antwoord uit van ik wil mn eigen leven leiden.... owkay jij je zin... Toen heb ik hem een maand lang bijna niet gesproken en gezien.... Toen kregen we weer contact met elkaar en bleek dat hij heel erg zn best had gedaan voor mij om te stoppen met de pillen, en het was gelukt volgens hem. Hij is er toen 8 maanden vanaf gebleven en ik had echt het idee dat het nu helemaal goed zat tot hij een keer ergens hier in de buurt uit ging zonder mij en t weer begon... k hoorde t van n vriend van me en ik was er serieus weer helemaal kapot van... 2 weken later ging hij naar thunderdome en daar heeft ie ook weer flink lopen slikken.... Dat is niet zo heel raar op thunderdome maar goed... Wat t probleem nou is.... Ik weet niet of ik hem nog zo goed kan vertrouwen, eigenlijk kan ik hem gewoon niet meer vertrouwen... hij heeft mij zoveel pijn ermee gedaan en ik weet ook niet of dat vertrouwen weer terug komt . Ma ik wil hem dus absoluut niet kwijt, daar ga ik kapot aan en daar gaat hij kapot aan!Maar ik weet nou echt nie wat ik moet doen! gister waren we uit met n stel vrienden en toen kreeg een vriend van n vriendin van me een pil. Die is heel erg verslaafd die jongen dus mijn vriend zei zo van geef hem maar aan mij ik bewaar hem voor je..... ik ga dan meteen weer andere dingen denken... dat als ik weg ben dat ie dan weer gaat lopen wauzen!!het vertrouwen is ook weg in dat opzicht en ik heb al veel gesprekken gehad met mijn adjunct op school en die zegt dat ik hem moet dumpen omdat hij mij er kapot aan ziet gaan, maar dat is dus het gene wat ik nie wil!! Wat vinden jullie er nou van en hebben jullie misschien tips??
dikke x mij

KUSZIES SASKIA HOEFJES DIVANA!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie