ben zo moe van alles.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

ben zo moe van alles.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-02 22:08

ik ben laatst naar de dokter geweest om me te laten onderzoeken voor mijn buikklachten en moeheid.
was dus niks ik blij maar aan de andere kant weet ik nu niet wat ik moet doen.
ik ga elke dag bijna om 8 uur naar bed 9(avond) uur slapen half 8 weer op en nog ben ik moe.
ook zit ik hele dagen thuis omdat ik momenteel geen verzorgpaard heb.
en ik ben het type van niet stil kunnen zitten.
zit mezelf dus op te vreten.
gelukkig gaat heb op school veeeeeel beter als vorig jaar en is mijn faalangst (ging vaak niet naar school+lage cijfers)een stuk minder geworden.
thuis gaat het minder zo'n gespannen sfeer dan wil mijn vader weer scheiden en die week erop weer net doen alsof we een heppy family zijn.
ik ben zo moe van alles.
altijd is er wel wat.
sorry mensen moet het even kwijt.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 06:40

De moeheid komt waarschijnlijk door al de stress die je nu hebt. Tja, en als je niets te doen hebt ga je inderdaad slapen. Als ik me verveel ga ik ook altijd slapen. Toch misschien maar weer een verzorgerspaardje zoeken? Misschien moet je eens met iemand gaan praten want alleen met stress leven helpt je niet verder.

Veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 10:31

He meis wat naar nou. Klinkt inderdaad alsof de spanning thuis je een beetje te veel aan het worden is.
Heb je anders niet een lieve tante of opa/oma in de buurt wonen, waar je eens een maandje zou kunnen logeren? Dan kun je toch gewoon naar je eigen school, maar ben je er thuis gewoon even uit. Kunnen je ouders het fijn even samen uitvechten zonder dat het meteen bij jou op je bordje ligt. Of anders misschien eens een weekje bij je beste vriendin ofzo? Volgens mij moet jij er gewoon even lekker uit.

Hou je taai!

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-02 21:50

familie in de buurt heb ik niet.
mijn beste vriendin woont ook niet bepaald in de buurt.
tja ertussenuit ik zou het graag willen...
mischien heb ik een nieuw verzorgpaard maar daar wil ik nog niets over kwijt want het is nog niet zeker.
ik hoop dat alles goed komt Lachen