Het begon eigenlijk in de pedaalemmer. Die eens een keer goed schoongemaakt, hoewel hij niet 'zichtbaar vies' was. Ook sindsdien alleen maar droog spul erin gegooid, etensresten ed direct de duobak in. Maar nu zitten ze dus overal... Ik heb gisteren bij toeval een erg rotte sinaasappel ontdekt, die is nu weg. Maar de vliegjes lijken alweer toegenomen in hoeveelheid
Ik zou eigenlijk niet weten waardoor het er zoveel zijn, ik zie nergens open verpakkingen of rottende dingen liggen.Gisteren ook een paar "vliegenvallen" gekocht, vleesetende plantjes. Ze trekken de vliegjes idd aan en er zijn al wat blaadjes of hoe je ze ook wilt noemen dicht, maar ik vrees dat er teveel vliegjes voor de plantjes zijn
De vliegjes zitten nu vooral op de plantjes en op stekkers en stopcontacten.Iemand een tip om dit nu al ietwat in te perken? Dit is gewoon erg irritant, ik kan nu echt helemaal niks laten liggen. Suikerbieten zien binnen no-time zwart, verpakkingen worden aangevallen, zelfs de poetsdoek ziet zwart als ik 'm niet opruim
Hier ook wel eens gehad. Verder ga ik met de rest van de bokkers mee. Er moet IETS zijn waardoor die stomme beestjes tevoorschijn komen. 
en we hebben ook last van lieveheersbeestjesplagen...
Bah zeg. Net van te voren maakte vriendlief de grote fout om zijn glas drinken op tafel te zetten. 5 minuten later dreven er 4 vliegjes in