*zucht* kruidvat

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Everest

*zucht* kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 16:05

Bah.. Ik roep dit soort dingen over me af ofzo!! *zucht*

Nou.. vorige week dinsdag vond ik dat het maar eens tijd werd om mijn digitale foto's af te drukken.. Met zorg had ik zoveel geweldige foto's uitgezocht die ik dus echt heel graag wilde laten afdrukken.. Ik bestel ze via internet bij de kruidvat.. Na het invullen van mijn adresgegevens e.d. krijg ik de melding dat ik een mailtje zou krijgen wanneer de bestelling klaar was..

Dat mailtje kreeg ik dus vorige week donderdag.. Mijn bestelling was gereed en zou binnen twee werkdagen in de winkel liggen.. Stiekem hoopte ik natuurlijk dat ze er al eerder zouden zijn.. dus ik ben regelmatig gaan kijken.. Ook toen de 2 werkdagen verstreken waren ben ik regelmatig gaan kijken.. en heb de medewerkers het gevraagd.. Het zou nog even kunnen duren.. Tot vandaag... Ik ging weer kijken ( het is nl. nu meer dan een week geleden) en mijn foto's waren er dus nog steeds niet! Boos!
Even een van de medewerkers gevraagd.. en die gingen voor me bellen..

En ja hoor, mijn bestelling is weer eens 'kwijtgeraakt' en ik kreeg het advies mee om dan maar alles opnieuw te bestellen *diepe zucht*

Iemand hier nog meer ervaringen mee?

RoosG

Re: *zucht* kruidvat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:08

moet je het nou ook opnieuw betalen? ik heb het nog nooit me gemaakt.ik hoop dat je ze zonder extra bij te betalen toch nog krijgt.
succes

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:15

Jee, da's vervelend zeg. Bloos!
Ik laat m'n foto's altijd bij het Kruidvat afdrukken en heb nog nooit problemen gehad.

Ik zou het trouwens ook niet opnieuw betalen, het is hun schuld dat ze kwijt zijn.
Als ze je toch zouden laten betalen.. Nagelbijten / Gniffelen
Dan maar dreigen naar de concurrent te gaan.

Bij ons zijn ze altijd heel behulpzaam bij het Kruidvat. Lachen
Succes ermee!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:17

Betalen doe je als je je fotos ophaalt. Daar heb je dan geen last van.

Wel heel vervelend. Ik zou het in het vervolg bij een ander proberen?

_Bonte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:18

ik heb al meer als een 5000 tal foto's af laten drukken bij het kruidvat , het enigste probleem dat ik soms heb ik dat alle paketjes niet te samen binnen komen

gek dat die kwijt geraken

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 16:20

tinkerXXlufX schreef:
moet je het nou ook opnieuw betalen? ik heb het nog nooit me gemaakt.ik hoop dat je ze zonder extra bij te betalen toch nog krijgt.
succes

Ik moest betalen als ik het zou komen ophalen.. Lachen Dat is mss wel een geluk..

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 16:21

Bedankt allemaal Lachen

Ja ik vind het ook gek.. dat ze nou juist 'mijn' foto's kwijt zijn.. Aan de ene kant zit ik te twijfelen om ze nu maar ergens anders af te laten drukken.. Maarja.. hoe groot is de kans dat ze mn foto's twee keer kwijt raken.. ?

shamyrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:22

Ik bestel nooit geen foto's meer bij de kruidvat. Het is wel goedkoop, maar de service is niet wat het moet zijn.Ook vind ik het papier niet van voldoende kwaliteit. Bij de hema is het een stuk beter. Misschien dat je dat kan proberen. Of foto.com daar heb ik ook goede resultaten mee. Er zijn er nog wel meer die de foto's thuis bezorgen. Dus geen geloop meer naar de winkel. succes

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 16:36

Dankje Lachen De Hema daar heb ik idd ook al overna zitten denken Lachen Maar die had dus wel goede kwaliteit? en ook niet te duur?

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:41

ik had het laatst ook bij het kruidvat, ik had zo`n fotoboek gemaakt via hun site!
Maar dat kwam ook maar nooit aan en toen werd mij ook geadviseerd om een nieuwe te maken!
Daar had ik toen weinig zin om omdat er nogal wat werk in ging zitten.. En nu liep ik toevallig laatst door de kruidvat en dacht van laat ik nog eens kijken en ja hoor daar lag hij!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:50

Tellie schreef:
Betalen doe je als je je fotos ophaalt. Daar heb je dan geen last van.

Wel heel vervelend. Ik zou het in het vervolg bij een ander proberen?

Oh, verrek, nu je 't zegt ja, haha. *LOL*
Hoezo blond van me..Ik ben gewoon nog niet wakker..

Ik doe tegenwoordig gewoon via dat apparaatje wat in de winkel staat.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:52

MissHaffie schreef:
Ik doe tegenwoordig gewoon via dat apparaatje wat in de winkel staat.

Daar is de kwaliteit zoveel slechter van. Tenminste, geloof ik. Clown

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 16:54

Oh, dat heb ik nooit zo ervaren.

M'n nichtjes vroegen laatst of ik een fotoshoot voor ze wilden doen en hebben direct 30 foto's uitgeprint daar.
En een kwaliteit joh, sodeju. Bloos! Nerd
(nu fotografeer ik wel met een Canon EOS 400d, maar toch..)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:04

hema is top in dat soort dingen...ooit eens een bestelling gehad die kwijt geraakt was
de goede meneer achter de toonbank uitgelegd de foto's binnen een week nodig te hebben maar door werk geen tijd had om cd weer op te halen en nogmaals langs te komen en weer ophalen enz...

goede man deed een goed voorstel: mijn vriendin bracht de cd en hij zou in de avond dan de foto's + cd langs mijn huis droppen

helemaal top gegaan!!

dat is pas service!

kruidvat: ..tja ballentent wat betreft foto's

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:26

Heyheyhey!

Foutje kan gebeuren he!

Ik werk r! Knipoog

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:39

uhm ja maar die foutjes komen dan wel vaak voor Clown

wat betreft andere dingen is kruidvat echt wel prima alleen foto's moeten ze maar achterwege laten Knipoog

Eva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:53

Niet dat ik de kruidvat geweldig vind qua klantvriendelijkheid e.d. , maar foto's bestellen doe ik er al jaren en gaat al jaren goed. Zelfs posters e.d.

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:55

Ik en een paar vriendinnen hadden ook een rolletje vol. Ik ben eigenlijk vergeten wat er op stond, maar wel foto's waar we erg naar uitgekeken hadden. We hadden ze laten ontwikkelen bij de Kruidvat, maar toen waren de foto's dus opeens kwijtgeraakt.
En we weten dus nog steeds niet hoe de foto's eruit zien..
Ik denk niet dat het vaak voorkomt, maar het is wel een beetje balen als het net jou gebeurd.

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 17:59

Wel vervelend inderdaad. Ik werk namelijk zelf bij het kruidvat en krijgen ook veel van deze klachten.

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 19:17

Zo te horen ben ik dus niet de enige.. Vanavond toch nog maar even de foto's opnieuw besteld.. Tsja.. Dan maar hopen dat het deze keer wel goed gaat..

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 19:18

naadje24 schreef:
hema is top in dat soort dingen...ooit eens een bestelling gehad die kwijt geraakt was
de goede meneer achter de toonbank uitgelegd de foto's binnen een week nodig te hebben maar door werk geen tijd had om cd weer op te halen en nogmaals langs te komen en weer ophalen enz...

goede man deed een goed voorstel: mijn vriendin bracht de cd en hij zou in de avond dan de foto's + cd langs mijn huis droppen

helemaal top gegaan!!

dat is pas service!

kruidvat: ..tja ballentent wat betreft foto's

Dat is idd super! De kruidvat wilde voor mij niet eens moeite doen.. Ze zeiden: 'Tsja.. we kunnen wel moeite gaan doen.. maarja je hebt ze vast sneller als je ze maar gewoon opnieuw besteld.. '

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 19:31

Heb 1x bij de kruidvat verhuisfotokaarten laten maken maar daar viel de helft vanaf terwijl op t kleine fotoootje t wel erop zat Verward
Iig gezegd dat ik t zo absoluut niet wilde, mens kwaad want wij zouden t niet goed gedaan hebben Rolleyes
Heb t vertikt om ze te kopen was echt bizar t verschil met de kleine print en de echte foto's....
Resultaat is dat ik bij die vestiging ook never nooit meer binnenstap.
Heb geen zin om me af te laten blaffen door zo'n mens terwijl zij t niet goed aanleverden.....
Bij de primera ging t wel goed OK dan!

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-07 19:42

Jellie schreef:
Heb 1x bij de kruidvat verhuisfotokaarten laten maken maar daar viel de helft vanaf terwijl op t kleine fotoootje t wel erop zat Verward
Iig gezegd dat ik t zo absoluut niet wilde, mens kwaad want wij zouden t niet goed gedaan hebben Rolleyes
Heb t vertikt om ze te kopen was echt bizar t verschil met de kleine print en de echte foto's....
Resultaat is dat ik bij die vestiging ook never nooit meer binnenstap.
Heb geen zin om me af te laten blaffen door zo'n mens terwijl zij t niet goed aanleverden.....
Bij de primera ging t wel goed OK dan!

Oei.. das ook minder!

xLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 20:03

Dat is balen Ach gut
Me moeder laat haar foto's via internet afdrukken & Dat is heel goedkoop & Ze worden met de post opgestuurd.

Rebeccatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-07 23:04

Nou moet ik je wel vertellen dat er deze vrydag geen fotos binnengekomen zijn bij t Kruidvat.
Ze hebben een duitse foto-leverancier; en het is vandaag Allerheiligen in Duitsland, dus geen levering van fotos.

Edit: Maar zie dat ze dinsdag al binnen hadden moeten zijn, foutje!