Nou.. vorige week dinsdag vond ik dat het maar eens tijd werd om mijn digitale foto's af te drukken.. Met zorg had ik zoveel geweldige foto's uitgezocht die ik dus echt heel graag wilde laten afdrukken.. Ik bestel ze via internet bij de kruidvat.. Na het invullen van mijn adresgegevens e.d. krijg ik de melding dat ik een mailtje zou krijgen wanneer de bestelling klaar was..
Dat mailtje kreeg ik dus vorige week donderdag.. Mijn bestelling was gereed en zou binnen twee werkdagen in de winkel liggen.. Stiekem hoopte ik natuurlijk dat ze er al eerder zouden zijn.. dus ik ben regelmatig gaan kijken.. Ook toen de 2 werkdagen verstreken waren ben ik regelmatig gaan kijken.. en heb de medewerkers het gevraagd.. Het zou nog even kunnen duren.. Tot vandaag... Ik ging weer kijken ( het is nl. nu meer dan een week geleden) en mijn foto's waren er dus nog steeds niet!
Even een van de medewerkers gevraagd.. en die gingen voor me bellen..
En ja hoor, mijn bestelling is weer eens 'kwijtgeraakt' en ik kreeg het advies mee om dan maar alles opnieuw te bestellen *diepe zucht*
Iemand hier nog meer ervaringen mee?