Afgelopen dinsdag ontving ik 1 pakketje, wij waren niet thuis en vonden het pakketje in de garage.
Vandaag werd ik gebeld door het bedrijf 123inkt.nl met de mededeling dat wij het 2e pakketje terug moesten sturen, omdat die dubbel was gestuurd. Deze hadden wij nooit ontvangen, dus vroeg ik hierna. De man aan de andere kant van de lijn, legde constant de nadrukking dat wij voor 2 pakketjes hadden getekend en hij dus op deze manier kon bewijzen dat er 2 pakketjes waren. Er was niemand thuis dus er kon niemand hebben getekend, hiermee confronteerde ik hem en na lang doorvragen kreeg ik de handtekening via de email gestuurd. Deze handtekeningen waren vervalst!! Het leek niet eens op een handtekening van iemand uit ons gezin. Ook hebben wij bij de buren gecheckt, maar ook hun hadden niet getekend namens ons.
Ik heb doordat het 1e pakketje in de garage werd gevonden, nog nagekeken of er niet ergens een 2e pakketje lag en dat was wel het geval. Die lag in de hoek naast de fiets, blijkbaar heeft de postbode het pakketje op de fiets gelegd en is deze eraf gevallen. Dit pakketje zullen we dan ook terug gaan sturen.
Maar er is nooit door ons voor ontvangst getekend, wel zijn er 2 handtekeningen

Hebben jullie tips over wat ik kan doen??