Welke kledingsstijl heb jij ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Welke kledingsstijl heb jij ?

Snob
3 (3%)
Alternatief
5 (6%)
Gothic
2 (2%)
Trendy
33 (41%)
Skater
4 (5%)
Gewoon
32 (40%)

Totaal aantal stemmen: 79


hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:11

wow dat ligt echt aan mijn stemming en wat ik ga doen.
De ene keer loop ik in een gothic jurk (wat eigenlijk wel heel erg gaaf vind maar niet altijd even praktisch.
dan weer in een gewone spijkerbroek, maar meestal in een broek met wijde pijpen (wijd uitlopen geen skatebroeken) en een trui of een vest.
mijn schoenen zijn dr martens die ik ook in meerdere kleuren heb, rode, zwarte en paarse en mijn groene heb ik nu eindelijk maar eens weggegooid. Maar ik heb ook een pak (speciaal voor een bruiloft met dress-code gekocht alhoewel ik deze biijna nooit aan heb)

Nanda
Berichten: 1508
Geregistreerd: 17-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:37

Spijkerbroek, spijkerbroek en nog eens een spijkerbroek en anders een rijbroek met trui. Geen rokken en niet al te strakke (boven) kleren want daar heb ik het lijf niet voor. Eigenlijk interesseren kleren mij eigenlijk niets. Geef er dan ook weinig geld aan uit.

sherif

Berichten: 2831
Geregistreerd: 31-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 13:53

Als ik uit ga dan kleed ik me lekker uitdagend (niet sletterig maar stijlvol)
en naar mijn werk degelijke kleding (nette pakken) en mocht ik naar Sherif gaan dan doe ik lekker mij oude plunje aan en slobber kleding voor op de bank.
Lekker afwisseld dus.
Ben echt een meid van deze tijd mag ik wel zeggen.

Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 14:41

Ik ga voor trendy Lachen

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 18:02

Ik denk gewoon/sportief/alternatief. Ik draag spijkerbroeken, broeken met heel wijd uitlopende pijpen, enz enz enz.
Ik slaag qua truitjes en vestjes (I love 'sportieve' vestjes!) bijna altijd in een sportwinkel...
En ik heb een hekel aan de fladdertruitjes en rokjes en puntschoenen die nu in de mode zijn Misselijk

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 18:06

Ik heb voor trendy gekozen.
Naar school heb ik meestal sportieve kleding aan, dus spijkerbroek en shirtje enzo maar ik vind chique kleding ook heel gaaf en wijde kleren vind ik ook best gaaf.
Maar ik hou absoluut niet van gothickleding!
Skater vind ik aan de ene kant ook wel gaaf, maar aan de andere kant vind ik het niet echt bij me passen.

Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-02 22:01

Ik heb mn eigen stijl Haha! -- Mensen noemen mij kakker.... qua kleren is het misschien wel waar... maar verder..... kakker neej... da's ook je manier van doen toch??

Naomi

Berichten: 3794
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 14:22

ik draag van alles, veel gothic en skater kleding. maar ook gewone dingetjes die in de mode zijn.
maar t liefst draag ik een rokkie met een gekke panty, met giguurtjes of streepjes en kisten eronder

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 13:11

jeetje op school/ stage loop ik er altijd wel netjes bij. En verder altijd in mijn rijbroek.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-02 13:16

Gewoon netjes maar wel modern. Ik ben niet perse een merkenfreak, maar heb wel bizar veel van Esprit en Mexx, dus dat is zo ongeveer ook mijn kledingstijl.