kappen hiermee

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:02

Hey,
Ook ik heb je topics gevolgt, en ik bedoel dit niet fout, maar meid je houd jezelf voor de gek! Je zoekt een excuus om weer bij ze langs te komen, doe dat nou niet. Straks gebeurt er weer wat, en gaat het straks misschien weer fout. Dat zijn ze niet waard, als ze jou echt weer wouden zien, waarom moest dat stukje over renee er dan in? Waarom hebben ze dan niet eerder contact gezocht?
Niet doen, gewoon vergeten, en verder gaan. Ik denk namelijk ook dat zij een spelletje spelen, en daar schiet je niks mee op.
Succes met je keuze!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 19:13

carlosje schreef:
Als ik geweest ben en het uitgepraat heb,DAN kan ik pas verder met mijn eigen leven,dat zou zo´n opluchting zijn.


en als ze echt met me spelen,vertel ik dit A´ aan de directeur`en B`aan school.Simpel Boos!


Carlosje; er valt NIETS uit te praten voor hun hoor..............zucht ik vind het erg vemoeiend worden. Geloof mij nou, je wordt compleet gigantisch uitgelachen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bovendien, wat moet school daar aan doen dan??? Verward
zo steekt de wereld niet in elkaar hoor Frusty

GROW UP!!!!!!!!!!!!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-02 20:37

carlosje schreef:
als ik ze na twee maanden,ze ff een halfuurtje zie en dan weer tijden niet,vlieg ik dan voor ze??

Vind ik wel Omdat zij jou net een mailtje hebben gestuurd dat ze je weer willen zien. Daarom. Knipoog